ברוכים הבאים, אורח

שנה חדשה - מחלה ישנה
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: שנה חדשה - מחלה ישנה 383 צפיות

שנה חדשה - מחלה ישנה לפני 6 שנים, 12 חודשים #107997

שלום חברים שמי המחלים ואני סקסוהוליסט, עברתי רבות בשביל לזכות בכינוי הזה. כמידי שנה בזמן הזה, מחשבות רבות שיקריות מציפות את ראשי ומספרות לי שהחלמתי, שאני כבר איש רגיל כמו כל האנשים, שאיני צריך ספונסר או תוכנית, בטח ובטח שלא אשתמש יותר בעצמי או באחרות. נפילות חזקות בימים האחרונים הזכירו לי מי אני באמת, משהו בתוכי מקולקל ושונה מאחרים, לעולם לא אוכל לשוב ולהיות " נורמלי " כאשר מדברים על מין ונשים. משהו אצלי עמוק בבסיס החשיבה חולה, אני רואה בנשים קודם כל אובייקט מיני ורק אחר כך נשים עם רגשות ונשמה. גם השנה החדשה שמביאה איתה דברים חדשים ומרעננים, לא הצליחה להעלים את העובדה שאני מכור. אני מכור למין ולנשים, הדבר הזה משמש עבורי נקודת בריחה, מפלט ממחשבות או רגשות שאיני מצליח להכיל בתוכי. מעולם לא הצלחתי להתמודד עם רגשות, מאחר ואף פעם לא לימדו אותי לעשות זאת. אני חולה שליטה ובכך למעשה אני מנותק מרגשותיי. רק חיבור אמיתי לאלוהים יעשה אותי מאושר וימלא אותי באמת, שום פנטזיה או אישה בעולם לא תוכל למלא את החור השחור שבתוכי. קשה ככל שיהיה אסור לי להתעלם מזה, אני מכור למין ואיבדתי את השליטה על חיי, הגעתי למיץ של הזבל והיד עוד נטויה, ניסיתי להפסיק להשתמש אלפי פעמים, אך בכל פעם חזרתי מחדש, הניסיון שלי לימד אותי שרק אלוהים אוהב יכול להחזיר את השפיות לחיי, בכל רגע מחדש עלי למסור את עצמי ורצונותיי אליו, שיעשה בי כרצונו הטוב, אני מתחנן אליו שרצונו יעשה בחיי, לא רצוני!!! לא משנה כמה רחוק אנסה לברוח, לא משנה כמה אתעלם מעובדה זאת, המחלה שלי לא הולכת לשום מקום, היא תשאר איתי עד יומי האחרון. מחלה זאת היא הזדמנות לצמיחה, להתפתחות מחדש, הזדמנות לחיות את החיים האלה בצורה אמיתית ורוחנית כפי שמעט מאוד אנשים זוכים. גם ברגעים הכי קשים עלי להכנע ולקבל את עצמי כמו שאני, כך ברא אותי אלוהים ואני אסיר תודה על כך. רק להיום אוותר על הרצון להתאוות לאחרות, רק להיום אצא מתוך עצמי, אתפלל למצוא באלוהים את מה שחיפשתי באחרות. הדברים האלו קשים מאוד עבורי,בטח כשצריך לקבלם כעובדה לכל החיים. אך עלי לזכור לחיות כל יום רק להיום. האתמול מת ועבר לו, המחר לא בטוח שיהיה, אז בוא נחיה את הרגע הזה בלבד, כשיגיע מחר נתמודד עם מה שיבוא. כבר מעל 4 שנים שהגעתי לתוכנית ועדיין לא עליתי על דרך, אך חוויתי שינויים רבים, איני אותו אדם שהייתי בעבר, אני טוב יותר. עלי לזכור שהניקיון חשוב מאוד, אבל הוא לא העיקר, אני רוצה מפוכחות מינית, אני רוצה שלווה בתוך הראש שלי, אני רוצה חופש מהאובססיה המינית שמובילה אותי לעשות מעשים כפיתיים חסרי היגיון. אני רוצה לחיות חיים של חיבור אמיתי לאלוהים כפי שאני תופס אותו. 

אלי תן בי שלווה לקבל את היותי אדם חולה, אומץ לעמוד מול הדבר הזה מידי יום ולא לברוח מזה, תן בי כנות ונכונות לעשות פעולות של החלמה, לחיות את תוכנית 12 הצעדים, עבורי זה לבחור בחיים.

מאחל לכולנו שנה של החלמה ומפוכחות מינית כי בשביל המכור זה כל העולם...

תגובה: שנה חדשה - מחלה ישנה לפני 6 שנים, 12 חודשים #108008

  • אבי גולן
  • רצף ניקיון נוכחי: 208 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 4252
כמה תקווה מהמילים שלך, אוהבים.
אֲנִי מַאֲמִין בֶּאֱמוּנָה שְׁלֵמָה. שֶׁהַבּוֹרֵא יִתְבָּרַךְ שְׁמוֹ הוּא בּוֹרֵא וּמַנְהִיג לְכָל הַבְּרוּאִים. וְהוּא יכול בכוחו לתת לי עוד יום נקי ומפוכח.

תגובה: שנה חדשה - מחלה ישנה לפני 6 שנים, 12 חודשים #108020

  • אריה ענק משער האריות
  • רצף ניקיון נוכחי: 1699 ימים
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • נקי בחסד אלהים בעזרת 12 הצעדים מתאריך ח שבט תשע"ז.
  • הודעות: 282
כתבת שאתה רואה בנשים קודם כל אובייקט מיני ורק אחר כך נשים עם רגשות ונשמה.
לצערי אני עדיין לא רואה בכלל נשים עם רגשות ונשמה.
תשמח בחלקך הטוב ממני.
ותאמין כי לאלהים יש את מלוא הכוח להשאיר אותך נקי, אם רק תעשה מה שנדרש לעשות.
קח לך ספונסר טוב.
ואם לא הולך תחליף אותו.
אבל "כנות" זה דבר מוכרח, ואין החלמה בלעדיו.
אוהבים אותך.
אריה
     "וַיִּקְרָ֖א אַרְיֵה עֲנָק מִשַּׁעַר הָאֲרָיוֹת וַיֹּאמֶר אָנֹכִ֞י עֹמֵ֤ד תָּמִיד֙ יוֹמָ֔ם וְעַל־מִ֨שְׁמַרְתִּ֔י אָנֹכִ֥י נִצָּ֖ב כָּל־הַלֵּילֽוֹת" (ישעיה כא, ח).



                                                       המייל שלי: arye.anak@gmail.com">arye.anak@gmail.com
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.35 שניות

Are you sure?

כן