אהלן חברים,
התקנתי אתמול נטספארק על המחשב הביתי באסירות תודה, לצערי אין להם שירות לקוחות (למה לעזאזל?!) אז אין עם מי לדבר.. כתבתי להם פנייה אבל לכו תדעו מתי יענו ואיך...
רציתי לדעת אם יש מישהו שיש לו נטספארק ויכול לעזור
שמתי את זה על רמת ההגנה הכי גבוהה, כדי שלא אוכל לראות בכלל נשים במחשב, מצד שני נתתי לאישתי את הסיסמא והיא מנסה לפתוח לעצמה איזשהו אתר של רשת של מאסטר שף שהיא רוצה לראות אבל זה לא עובד למרות שאני שם כלל של פתיחת האתר הספציפי הזה ללא הגנה
עדיין זה לא פותח את התמונות והסרטונים באתר
כנ"ל לגבי האתר ניצוצות של קדושה של התוכניות לילדים, הסרטים לא נטענים גם אם אני פותח את האתר ללא הגנה..
אשמח לעזרתכם
שירות הלקוחות של נטספארק מבוסס על שליחת אימיילים לכתובת של התמיכה הטכנית, הם עונים תוך יום-יומיים, מקסימום שלושה.
אם הבעיה יותר מורכבת, הם שולחים לך מספר טלפון ואתם מדברים בטלפון. אבל זה בדרך כלל לא מגיע לשם.
לעניינך - אולי:
1. הכנסת את השם של דף האינטרנט אחד וספציפי למצב חסר הגנה, אבל לא את כל האתר של מאסטר שף/ניצוצות הזה. וזה גורם את הבעיה.
2. להדליק/לכבות מחשב אולי יעזור ?
3. אולי התבלבלת והכנסת את האפליקציה של מאסטר שף/ניצוצות קדושה (אם יש אפליקציה לזה, אני לא יודע) במקום אתר האינטרנט, לרשימת חסרי ההגנה.
4. תסגור ותפתח את הדפדפן ?
מה שבאמת מעצבן זה שאין פורום ייעודי למשתמשי נטספארק, אם היה כזה אז היו עשר אנשים שכבר מכירים את הסינון ואת הבעיות שלה עונים לך כבר בשנייה.
כנראה נטספארק לא רוצה שאנשים יחליפו ביניהם מידע שיכול לעזור לעקוף את האפליקציה, זה ההסבר היחיד שעולה בדעתי.