ברוכים הבאים, אורח

מקום נמוך
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: מקום נמוך 314 צפיות

מקום נמוך לפני 4 שנים, 5 חודשים #121924

  • תקווה25
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 189

נפלתי שוב,
הגעתי למקומות כאלו נמוכים שכבר לא בא לי לחיות... בא לי להיעלם, בלי להשאיר איזשהו חלל או עצב אחריי, פשוט לא להיות פה.
בזמן האחרון, על מי אני עובד, רוב החיים שלי... אני פוחד להישאר לבד - בשני מובנים.
הראשון, אני פוחד להישאר לבד בבית, בעבודה, בכל מקום כלשהו כי אז אני יודע שהיצר יתקוף בטירוף ובעוצמה חזקה. אבל יש מקרים שאני כאילו דוחף את עצמי להישאר לבד ומשקר לעצמי שאני אוכל להתמודד עם היצר. ממש כמו עכשיו בנפילה הנוכחית, כל המשפחה יצאה מהבית, הייתי צריך לצאת איתם גם, אבל אני... ״לא לא אני נשאר ללמוד״. איזה ללמוד ואיזה נעליים. ישר רצתי לשוטט בפייסבוק ובטוויטר ומפה לשם עברה שעה של שריפת זמן ואוננות.
המובן השני, הוא שאני באמת מפחד להישאר לבד. אולי ההתקפי יצריות האלו  והוצאת זרע לבטלה מעכבים לי את הזיווג? אולי אני אשאר כל החיים לבד? בודד? אני לא רוצה... אני רוצה מישהי שתאהב אותי יותר ממה שאני אי פעם אוכל לאהב את עצמי... כי בזמן האחרון, על מי אני עובד שוב, רוב החיים שלי אני שונא את עצמי ואת כל מה שקשור אליי. אוהב את הסביבה, את החברים, משפחה ולא משנה מי יותר ממני. שזה דפוק!!! איך מישהי תוכל לאהב אותי כשאני לא אוהב את עצמי?!
אני כבר עייף... אין לי כוח להתמודד עם זה יותר...
אחרי הנפילה חשבתי לעצמי.. בונא אתה כל הזמן מנסה להפסיק כל פעם מחדש... כבר שנים! אבל זה רק מה שניסית? פשוט להפסיק? אולי ההתמודדות היא קשה יותר מאשר עם סיגריות וכאלה?איך כל פעם אותה דרך תוביל לתוצאה אחרת?! עד היום כל מה שניסיתי זה היה פשוט להפסיק עם זה. לחתוך את זה וזהו. ניסיתי גם להוריד את המינון אבל זה עלה חזרה מהר מאוד.
אבל אני מחפש דרך אחרת ולא מוצא... אז עד שיחזירו את הקבוצות לפעילות אני מבטיח להירשם.. אבל עכשיו בזמן הקורונה, מה עושים? איך אני מוצא דרך אחרת?

תגובה: מקום נמוך לפני 4 שנים, 5 חודשים #121925

וואו אחי מזדהה איתך עם התחושות והתסכול הזה, זה כל כך מייאש ליפול כל פעם אחרי הבטחה שזה פעם אחרונה אבל כמו שאמרת כנראה ההבטחה הזאת גם אם היא הכי כנה ואמיתית היא פשוט לא עובדת בשעת המבחן אנחנו חייבים לעשות פעולות שיעזרו לנו להצליח להתגבר ברגע הלחץ ולעבור שינוי פנימי וקשר מחודש עם הקדוש ברוך הוא..
קודם כל כל הכבוד על הנכונות לעשות צעד אמיץ ולהצטרף לקבוצות אני אישית לא נמצא שם אבל לפי מה שאני קורא מאחרים זה מאוד עוזר להם וזה לא כל כך מפחיד כמו שזה נשמע..
שאלת מה אפשר לעשות בינתיים אז אני אישית נכנס כל יום לאתר קורא בפורום משתף כל יום יומיים קורא כל יום חלק מתוכנית אופק מנסה ללמוד כמה שיותר תורה ומבקש מה' שיעזור לי ולא יביא אותי לידי ניסיון ואולי הכי חשוב משתדל לא להתקרב למשהו שאני יודע שעלול לגרום לי ליפול גם אם זה נראה קצת רחוק ולא קשור, כשיש פתאום מחשבות מנסה לא לשקוע בהן עמוק אלא להעביר ערוץ, חשוב לדעתי לעשות כושר לפחות פעמיים שלוש בשבוע ולהיות בקשר טלפוני עם חברים לקבוע חברותא לשמוע שיעור שאתה אוהב תחושת הלבד מאד קשה והרבה פעמים גורמת לנפילה, אם אני מרגיש לחץ ומועקה בלב ומפחד שזה יוביל אותי לתאווה שוכב על הרצפה בחדר מכבה את האור מאזין לשירי נשמה שאני אוהב ונושם נשימות עמוקות ואיטיות כמה דקות..
זה מה שאני משתדל בחודש האחרון ובסייעתא דשמייא גדולה זה עוזר לי..
העיקר לא להתייאש אחי אהובי, אתה זה לא החטא יש לך נשמה קדושה רואים את זה מבין השורות חזק ואמץ אין לך אפשרות אחרת חוץ מלהתחיל מחדש!!
אוהב!!

תגובה: מקום נמוך לפני 4 שנים, 5 חודשים #121926

תודה על השיתוף אחי! משתתף בכאב שלך, תהיה חזק. אל תפול לייאוש! קשה, נכון. בע"ה נעבור את זה! ניכר מהכתיבה שלך שיש בך רצון גדול וזה ממש משמעותי! לדעתי חשבון נפש זה דבר חשוב אבל צריך לראות שהתוצאה של החשבון היא בשאיפה לרומם לנו את החיים ולא רוצה לקחת אותם ח"ו... בע"ה אנחנו יכולים לנצח. אנחנו יכולים לא להיות לבד, לא להיות מפוצלים, שנזכה...

לגבי עצות והמלצות, אני חדש בפורום אבל חכה לתגובות של אחרים...
בהצלחה אח יקר, מקווה שעזרתי...

נערך לאחרונה: לפני 4 שנים, 5 חודשים על ידי לוכד עיר.

תגובה: מקום נמוך לפני 4 שנים, 5 חודשים #121956

  • אבי גולן
  • רצף ניקיון נוכחי: 208 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 4252

וואיי, כואב לשמוע ולקרוא את השיתוף שלך,
יש הרבה קבוצות בזום, אשמח לעזור לך להתחבר לזה, חבל לחכות עד ש....,
וגם אני מאמין שאפשר למצוא חבר באיזור שלך שיהיה מוכן לפגוש אותך,
לבד לא נתקדם לשום מקום,
בהצלחה.

אֲנִי מַאֲמִין בֶּאֱמוּנָה שְׁלֵמָה. שֶׁהַבּוֹרֵא יִתְבָּרַךְ שְׁמוֹ הוּא בּוֹרֵא וּמַנְהִיג לְכָל הַבְּרוּאִים. וְהוּא יכול בכוחו לתת לי עוד יום נקי ומפוכח.

תגובה: מקום נמוך לפני 4 שנים, 5 חודשים #121960

  • מתרפא
  • רצף ניקיון נוכחי: 650 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1899

מאוד מזדהה... מאוד!
הייתי שם. אני עדיין שם..

בדיוק במקום שאתה נמצא בו גם אני הייתי...

אוהבים אותך. באמת.

כשיחזרו הקבוצות ממליץ לך להגיע. ולקחת ספונסר. ולהתמסר לעבודת הצעדים ולתכנית. זה עובד. כשעובדים אותה זה עובד.

עד אז אני ממליץ לקחת טלפונים מחברים כאן באתר שיותר מישמחו לעזור.. ולשתף. לשתף ולדבר ולהיות בקשר יום יומי איתם. להתחיל ללמוד מהניסיון שלהם.

קח ספונסר אפילו עכשיו.. תתחיל את התכנית בלי מפגשים. תתחיל לרכוש הרגלים של החלמה..

אוהבים אותך- אל ייאוש.

יש משפט שהוא נשמע קלישאה אבל זה ממש ממש ככה - הזמן הכי חשוך זה ממש לפני עלות השחר.

מבטיח לך שיהיה בסדר. יהיה יותר טוב. אתה תגיע למקום הנכון בזמן הנכון בדיוק כשאלוקים ירצה בכך.

אוהבים.

תגובה: מקום נמוך לפני 4 שנים, 5 חודשים #121965

  • תקווה25
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 189

תודה לכולכם אחים שלי! אתם מחזקים אותי ממש! 
היום הצלחתי לעמוד בפיתוי גדול! בחורה פשוט ״זרקה״ את עצמה עליי וניסתה לפתות אותי. אחרי כמעט מעידה לכיוונה וכמעט שהתפתתי לגעת חשבתי לעצמי בונא זה מבחן! קח צעד אחורה! ולקחתי לא המשכתי זזתי אחורה והסתגרתי ממנה. יכול להיות שהייתי צריך להגיד לה גם על זה משהו, למרות שכבר אמרתי בעבר, על זה שהיא נוגעת בי ככה. אבל עדיין הרגשתי שעמדתי במחבן אפילו שכמעט נפלתי אליה בהתחלה. 
מתרפא - תודה רבה על התגובה.. לא הבנתי מה זאת אומרת לרכוש הרגלים של החלמה?
תודה לכולכם ולבורא עולם! ומקווה לשתף בעוד הצלחות! אמן!!

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.44 שניות

Are you sure?

כן