ברוכים הבאים, אורח

מכתב מרגש של ניצחון על ההתמכרות
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: מכתב מרגש של ניצחון על ההתמכרות 41 צפיות

מכתב מרגש של ניצחון על ההתמכרות לפני 1 חודש, 2 שבועות #151598

אני קורא את סיפורך ומזיל דמעה של התרגשות ושמחה. סיפור של מאבק עיקש, של נפילות קשות וקימות מחודשות, של רצון עז להשתנות ושל ניצחון מופלא.

כמה פעמים הבטחת לעצמך, כמה נדרים נדרת, וכמה פעמים נכשלנו... אבל אתה, אתה לא ויתרת! אתה הוכחת לעצמך ולעולם שאפשר לצאת מהביצה הזאת, ממלכודת הדבש הרעילה.

אני יודע כמה קשה היה לך. אני יודע כמה פעמים חשבת שזהו, שאתה לא מסוגל יותר. אבל אתה הוכחת שאתה חזק יותר מהכל. אתה הוכחת שהרוח האנושית חזקה יותר מכל התמכרות.

הדרך שלך לא הייתה קלה, היא הייתה רצופה מכשולים ומכשולים. אבל בכל נפילה, מצאת בך את הכוח לקום מחדש. בכל פעם שהתמכרות ניסתה למשוך אותך חזרה, אתה בחרת בחיים, בחירות בריאות, בחברים תומכים.

אני גאה בך על כל צעד שעשית, על כל מטרה שהשגת. אתה השראה עבורי ועבור כל מי שמכיר את סיפורך. אתה הוכחה חיה לכך שאפשר לשנות את החיים, אפשר לצאת מהחושך אל האור.

אני יודע שגם היום, לפעמים, אתה מתגעגע ל"נפילה". זה טבעי. ההתמכרות הייתה כמו בית מקלט, אבל בית מקלט אפל וחשוך. אבל אתה חזק יותר ממנה. אתה בנית לעצמך חיים חדשים, חיים מלאים במשמעות, חיים ששווה לחיות.

זכור, אתה לא לבד. יש לך חברים, יש לך משפחה, יש לך קהילה תומכת. יש לך את השם שומר עליך. כל פעם שתרגיש חלש, כל פעם שתתגעגע, חזור למקום הזה שבו החלטת לשנות את חייך. חזור לאמונה בך ובכוח שלך.

אתה אדם מיוחד, עם לב טוב ועם רצון עז להשתנות. המשך להאמין בעצמך, המשך להילחם, והמשך לבנות את החיים שאתה רוצה.

באהבה וברכת הצלחה

שמח בחלקי

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.27 שניות

Are you sure?

כן