ברוכים הבאים, אורח

שיחרור מפנטזיות
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: שיחרור מפנטזיות 71 צפיות

שיחרור מפנטזיות לפני 1 חודש, 1 שבוע #151628

אהלן חברים יקרים! 
איך משתחררים מפנטזיות? האם בזה שאני מתנקה, אני אוכל להגיע לאשתי בפשטות ויהיה בנינו חיבור אנטימי אמיתי(רק בעצם הניקיון)?
יש איזה כלי מיוחד שעוזר? יש משהו כזה ב"לטוס אל החופש" אבל זה לא הרבה ..אני ממש רוצה להשתחרר מזה . רוצה להיות תמים קצת חזרה. 

תגובה: שיחרור מפנטזיות לפני 1 חודש, 1 שבוע #151633

  • nbym
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 219

היי שוב, איילהשלוחה
פנטזיות הם מחשבות טבעיות שבאות והולכות, וחוזר חלילה. חז"ל אמרו בעצמם: "אמר רב עמרם אמר רב: שלש עבירות אין אדם ניצול מהן בכל יום, (ואלו הם:) הרהור עבירה (של זנות), ועיון תפלה (שאינו מעיין בתפילתו כראוי), ולשון הרע".
כשאני כותב "טבעי" - הכוונה היא, שזה קורה להרבה בני אדם, ואם לא, אז לכולם, וככל שאתה תמקד את עצמך בדברים חיובים פשוט הוא הדבר שהמחשבות הללו יתמעטו.
הכלל הוא כזה: אדם לא יכול לחשוב פעמיים בבת אחת. כלומר, אתה לא יכול לחשוב שתי מחשבות באותו הזמן, ולכן כאשר יש מחשבות כאלו - תסיח אותן מדעתך. לא להתרגש מהן מצד אחד (כי זה רק מגביר אותן, מחשבה מערבת בתוכה גם מימד רגשי...), ולא להתעמק בהן מצד שני. יש אופציה גם לחשוב מחשבות אחרות במקומן. מחשבות חיוביות.
כשתתחתן, מותר ואף רצוי לחשוב ולפנטז על אשתך ורק עליה, ובכך, את הכוח שיש בך אתה משקיע בקדושה. במילים אחרות, כשהכוח הזה במקום הנכון - הוא יכול אף לחזק! אף לקיים חיבור עוד יותר אינטימי ואמיתי. התנקות היא רצויה ומועילה גם בלי קשר לחתונה. היא רצויה תמיד
כלל נוסף הוא: כל הכוחות הללו טובים בבסיסם. השאלה איך ואיפה אתה בוחר להשתמש בהם. האם בקדושה או שמא, כמו רוב ככל בני האדם, לפעמים גם פחות.
קשה לתת עצה מדויקת, כי כל אדם והנסיבות שלו, המקום ממנו אתה מגיע, והאישיות שלך וכדו'. הסוד הוא לרצות להסתכל בתוכך פנימה, לראות מתי המחשבות האלו צצות? האם היה גירוי או דחף שגרם לך פתאום לחשוב אותן? מדוע אתה חושב דווקא על כך וכך?
 אתה תופתע לדעת כמה תובנות אתה יכול לגלות על עצמך אם באמת תקדיש לכך כמה דקות ביום. אתה עם עצמך ובשקט שלך. לבד. 
התשובות האמיתיות נמצאות בך. אני יודע... נשמע כמו קלישאה, אבל יש היגיון. שהרי רק אתה יודע ומכיר את עצמך יותר טוב מכולם. רק אתה יודע מהן נסיבות חייך ו"הוראות המשחק" הם בידיך. קרי, אפשר לתת אלף עצות, ובסופו של יום אתה זה שפועל ועושה לפי כלל הנסיבות שאתה מודע אליהן. לכן אתה התשובה הטובה ביותר.

ובכל זאת, כמה עצות כלליות לסיכומו של עניין. שהרי צריך קצת פרקטיקה.
אתה יכול לנסות:

- להעסיק את המוח: למלא את הזמן בפעילויות מעניינות ומאתגרות שדורשות ריכוז ומאמץ.
- פעילות גופנית: לעסוק בספורט או פעילות פיזית אחרת שמשחררת אנרגיה ומפחיתה מתח.
- להימנע מגירויים: להתרחק ממצבים שמעוררים מחשבות מיניות/ פנטזיות לא רצויות.
- להסיח את הדעת דעת: כשעולות פנטזיות, לנסות להסיט את המחשבות לנושאים אחרים.
- שיתוף: לפעמים שיתוף ודיבור על הנושא יכולים להקל. תמשיך לשתף!
- לעסוק בלימוד תורה או לימוד אחר שאתה מתחבר אליו: להתמקד בפעילות רוחנית שמרוממת את הנפש ושממלאת אותך.
- וחשוב מאוד! סבלנות וקבלה עצמית: להבין שזה תהליך ולא להיות קשה מדי עם עצמך.

חזק ואמץ!

נערך לאחרונה: לפני 1 חודש, 1 שבוע על ידי nbym.

תגובה: שיחרור מפנטזיות לפני 1 חודש #151634

תודה רבה ממש!

 

תגובה: שיחרור מפנטזיות לפני 1 חודש #151635

אני רוצה לשאול עוד.. האם גם בזה שאני אתנקה אני אוכל באמת להתחבר לאשתי ממקום פנימי יותר מאשר משיכה גופנית?
אני ממש מרגיש שלפעמים בבנות שאני יוצא איתם, שאני מסתכל הרבה על הצד החיצוני , לא על מציאת החן.. אלא מעבר.. כאילו שופט על פי פנטזיות.. איך אני מגיע למציאת חן פשוטה? - זה היה כוונתי בשאלה.
זה כבר תקופה שאני חושב עם עצמי מה התשובה לזה.. חשבתי פעם,ושמתי לב שאני ביקורתי כלפי אחרים.. הבנתי שבעקבות הנפילות אני ביקורתי כלפי עצמי.. שזה אותו שריר בדיוק - שאולי זה קשור גם.
בעקבות זה שראיתי הרבה דברים אסורים, זה הכניס בי גם דמיונות עם עצמי מה אני אעשה עם אשתי(כי גם אין לי מושג מה עושים באמת כן..).. מתוך חשיבה פשוטה, מבינים שזה חרטה, והכל סתם שקר אחד גדול. אני איך מנקה גם את החלק הזה. לבוא לבחורה הבאה לאהוב לפי הפנימיות והנחמדות ומציאת חן פשוטה. סליחה אם כתבתי דברים שמעוררים. לא יודע אם מותר. אבל אני חושב זה חשוב. תודה

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.35 שניות

Are you sure?

כן