ברוכים הבאים, אורח

טיפים איך לא ליפול במקלחת
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: טיפים איך לא ליפול במקלחת 61 צפיות

טיפים איך לא ליפול במקלחת לפני 1 שבוע, 6 ימים #151803

שלום לכולם,
אפשר לקבל טיפים מעשיים איך לא ליפול במקלחת? 
אחרי שחסמתי לעצמי כל גישה לפורנו הסרטונים המזוויעים האלו שצרובים לך בזיכרון עולים לך בזיכרון כשאתה נמצא במקלחת.. אתה אפילו לא צריך פיזית לצפות בסרטון על איזה מסך, אלא הוא רץ אצלך כל כך ברור בראש והיצר מציע לך גם לאונן עכשיו ו"להנות מכל החוויה הכל כלול", הניסיון הזה בלתי נמנע הוא בא כל יום (אלא אם כן אתה מפסיק להתקלח..)

במיוחד כשלא הוצאת זרע לבטלה כבר כמה ימים זה בכלל ניסיון קשה.. פיצוצים בראש...

אז אשמח לשמוע אם יש לכם טיפים מעשיים להתמודדות בנושא...
תודה מראש

נערך לאחרונה: לפני 1 שבוע, 6 ימים על ידי נעשה ונצליח1.

תגובה: טיפים איך לא ליפול במקלחת לפני 1 שבוע, 6 ימים #151804

בוקר טוב,
אני יכול לתת לך טיפ שעזר לי בעבר, רק שאצלי זה היה חלק מכל התהליך שאני עושה של ההחלמה דרך הצעדים, אבל אולי זה יכול לעזור לך באופן מקומי גם כן.
הפתרון הוא לפתוח 'מעגל', זה יכול להיות על ידי שיחת טלפון לחבר או מייל לחבר, כמובן, כוונתי לחבר שמתמודד כמוך, למשל, אחד מהפורום כאן, אם יש לך אחד כזה שיש לך קשר איתו.
הרעיון הוא שלפני שאתה נכנס להתקלח אתה אומר לו שאתה נכנס עכשיו להתקלח, ואתה מתפלל להיות שם נקי ושפוי, ולעשות שם רק מה שצריך לעשות ולא מה שלא צריך לעשות, ואתה אומר לו שכשתצא תתקשר אליו לסגור את המעגל ולומר לו שב"ה הכל עבר בשלום.

אסירות תודה לאבא אוהב ששומר אותי נקי מ - י' ניסן חודש הגאולה ה'תשע"ה

........................................................................................................


מודה אני לך שאתה הוא ה' אלוקי ואלוקי אבותי לעולם ועד, צור חיינו מגן ישענו אתה הוא לדור ודור. נודה לך ונספר תהלתך, על חיינו המסורים בידך ועל נשמותינו הפקודות לך ועל ניסיך שבכל יום עמנו ועל נפלאותיך וטובותיך שבכל עת ערב ובוקר וצהריים, הטוב כי לא כלו רחמיך, והמרחם כי לא תמו חסדיך מעולם קוינו לך.

יומן המסע שלי - מתחיל שוב וצועד לאלוקים  או כאן.          הפוסט שלי ב"הצג עצמך"  או כאן.      המשפחה שלנו - משפחת "שמור עיניך"  או כאן

תגובה: טיפים איך לא ליפול במקלחת לפני 1 שבוע, 6 ימים #151808

בנוסף למה שכתב חברנו היקר מתחיל שוב,
אני מציין רק שאתה מתאר הרגל קבוע לאונן ולפנטז במקלחת. ההרגל הזה מתבטא בטריגר (מקלחת) דחף אוטומטי, ואז בחירה האם להקשיב לדחף, או לעשות משהו אחר במקום.
כדי ללמוד איך לפרק הרגלים כאלו - צריך תוכנית מסודרת, כמו "לטוס אל החופש". שם תוכל לזהות את ההרגלים השליליים שלך, לפרק את החלקים, למצוא תחליפים מקצועיים לאוננות ופורנוגרפיה, וגם להתמודדות עם הפיצוצים בראש שאתה מרגיש אחרי כמה ימים... מה שנקרא תסמיני גמילה.
app.gye.org.il/course

בהצלחה רבה במציאת התוכנית שמתאימה לך,
ניריוסף
צוות GYE

תגובה: טיפים איך לא ליפול במקלחת לפני 1 שבוע, 1 יום #151840

תודה לכם על העצות! 
כמו שניריוסף כתב באמת יש משהו טריגר במקלחת שגורם לך לרצות לאונן/להנות עכשיו. לי זה קורה איך שאני נכנס לשם. היצר עושה לי כזה ''טינג'' במוח ואומר היי אפשר להנות עכשיו..

אני רוצה לעדכן שאתמול היה לי טריגר כזה ממש חזק ואמרתי לעצמי שאני לא נוגע עם היידים שלי מתחת לאזור הבטן ויהי מה, פשוט אסור אפילו לא לשניה, אשכרה התקלחתי כשאני מחזיק את היידים למעלה זה היה נראה הזוי.. וטיפ שני זה לקבוע שהמקלחת עכשיו היא 4 דקות מטכ''לי, לא להישאר שם שניה יותר..

וב''ה זה עזר לי..

תגובה: טיפים איך לא ליפול במקלחת לפני 1 שבוע, 1 יום #151842

  • mose
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 165

מלך מאחל שתצליח להתמיד בזה

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.36 שניות

Are you sure?

כן