ברוכים הבאים, אורח

מתחיל שוב... (יש ברירה?)
(1 צופה) (1) אורח
  • עמוד:
  • 1
  • 2
  • 3

נושא: מתחיל שוב... (יש ברירה?) 835 צפיות

תגובה: מתחיל שוב... (יש ברירה?) לפני 1 יום, 16 שעות #155881

  • החתולהשחור
  • רצף ניקיון נוכחי: 2 ימים
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 53

היי אני מזדהה איתך !
אני רואה על עצמי לא לפתח לעצמי ציפיות ורף גבוה בשביל שלא אכנס לדאון כל פעם שאני מסתכל על תמונה.

  • עמוד:
  • 1
  • 2
  • 3
זמן ליצירת דף: 0.25 שניות

Are you sure?

כן