ברוכים הבאים, אורח

מתחיל שוב... (יש ברירה?)
(1 צופה) (1) אורח
  • עמוד:
  • 1
  • 2
  • 3

נושא: מתחיל שוב... (יש ברירה?) 859 צפיות

תגובה: מתחיל שוב... (יש ברירה?) לפני 3 ימים, 2 שעות #155881

  • החתולהשחור
  • רצף ניקיון נוכחי: 2 ימים
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 53

היי אני מזדהה איתך !
אני רואה על עצמי לא לפתח לעצמי ציפיות ורף גבוה בשביל שלא אכנס לדאון כל פעם שאני מסתכל על תמונה.

תגובה: מתחיל שוב... (יש ברירה?) לפני 21 שעות, 1 דקה #155896

  • miko123
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 50

לצערי אני נופל הרבה יותר משאני משתף פה, כי הגעתי למצב שהנפילות יותר תדירות מאשר עצם הגישה שלי לאינטרנט. היום היה יום קשה במיוחד, סרטונים אסורים כפשוטו, ופשוט לא יכולתי לעצור את עצמי. הפסדתי מראש. איך אקבל ככה שבת. איך אחייך. איך אתקרב לה׳. אמצא דרך, אני תמיד בסוף מוצא. אבל בינתיים כל כך קשה…

תגובה: מתחיל שוב... (יש ברירה?) לפני 19 שעות, 10 דקות #155900

  • symcha
  • רצף ניקיון נוכחי: 9 ימים
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 28

תזכור שהנפילות, מה שלא יהיה זה לא אתה.
תקבל שבת כי הנשמה שלך מקבלת אותה, שכח מהכל, זה בדיוק השבת לשכוח מכל הצרות ועמל הגשמי וגם הרוחני. כל מלאכתך כאילו עשויה. הקב"ה אוהב אותך כפי שאתה (כשברא אותנו ידע שיהיו גם מצבים כאלו ונתן לנו שבת קדושה בכל מצב שהוא, היא לא נטמאת בשום מצב).
אדרבא, השבת תתן לך כוחות להתמודד וגם להצליח!

  • עמוד:
  • 1
  • 2
  • 3
זמן ליצירת דף: 0.28 שניות

Are you sure?

כן