ברוכים הבאים, אורח

יצאתי להמשך הדרך ותודה לכולכם
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: יצאתי להמשך הדרך ותודה לכולכם 397 צפיות

יצאתי להמשך הדרך ותודה לכולכם לפני 10 שנים, 11 חודשים #47081

שלום לכם
אני התחלתי להשתתף כאן בפורום לפני עשרה ימים בערך לקח לי הרבה זמן עד שהחלטתי שזהו הגיע הזמן לעבוד וחזק, לא שלא עבדתי על עצמי עד היום.. כמובן עשיתי שבועות בלי סוף ניסיונות והבטחות אני לא יעשה ככה ולא יכנס יותר לאתר ההוא, ישמור על עיני וכו' וכו' אבל כל פעם היצר גרם לי כמו לכולם תחושה שזהו הכול רגוע, אין רעש מסביב, עבר לך, תמשיך את החיים כמו שהיית הפעם אתה תחזיק מעמד אין צורך לפנות לעזרה ה' נתן לך ניסיון אתה תעמוד בזה! הרי כל מה שעשית זה מגעיל מעיקרו, זה דוחה נכון בא לך להקיא? אז זהו! אתה רואה קבלת שכל ב"ה! תמשיך כמו שאתה, ה' מקבל את תשובתך ויהיה בסדר רק בפעם באה שתהיה בניסיון כזה תתגבר אני בטוח שתצליח ואז תשובתך תהיה שלמה!

וככה ממשיך עוד יום ועוד יום עוד שנה ועוד שנה ואני תקוע בוכה ונרגע בוכה ונרגע ולא מוכן להפנים שאני מכור והגיע הזמן לעשות משהו שלא עשיתי עד היום משהו אמיץ משהו שנראה קשה מאוד מבחינת ההיחשפות לכאורה הרי תמיד אני עושה הכול בחדרי חדרים אז פתאום אני יראה את החולשות הכי מבישות שלי לעיני כל??
אבל עם הזמן הבנתי שאם אני ימשיך כה אז אחרי 120 ככה אני יגיע לפי בורא עולם וככה אני יגיע לפני עצמי! ככה יתפספסו לי החיים חיים שיכולתי ליהנות בהם הנאה אמתית לבנות את עצמי הלכתי והרסתי את עצמי בידיים

היה קשה אבל עשיתי את זה רשמתי את הסיפור שלי בקצרה בפורום וקבלתי כוחות ואפילו החזקתי מעמד למשך....... 7 ימים! ואוו הרבה אבל לא ממש חשבתי שיותר אבל ככה זה כשאני לא עקבי עם עצמי כלום לא יעזור וכמו שראיתי כלום לא יעזור וכמו שאחד מהחברים שדברתי איתם אמר אתה חייב להיות עקבי להשתתף בקבוצות הטלפוניות ולהמשיך בדרך ולא לעזוב ניסיתי לתרץ את עצמי כן אבל היו לי ימים עמוסים בעבודה ובאמת כך היה אבל הוא הדגיש לי שאם זה לא יהיה הדבר הכי חשוב לי ולא ישים את הדברים בראש סדר העדיפויות שלי זה לא ילך והכן זה השינוי שהחלטתי לעשות אני שם את העניין לפני הכול ואתמול התחלתי פעם ראשונה בקבוצה טלפונית ובע"ה אמשיך גם היום התחושה הייתה טובה ושאני בדרך הנכונה, בע"ה נצליח יחד שלב אחרי שלב אין לי השליות אני יודע שיהיה קשה אח אני בטוח שאצליח אם אשאר בקשר תמידי עם החברים היקרים

דבר נוסף שמבחינתי זה דבר גדול, פעם ראשונה בחיים שלי שאני מרגיש שיש פשוט אנשים טובים ללא כל מטרה עסקית ובלי אינטרסים קטנוניים פשוט רוצים לעזור... תמיד הייתי בדעה שבכללות אנשים הם אגואיסטים חושבים רק על עצמם ואני אומר את זה אחרי שכמה מאורעות בחיים שלי גרמו לי לחשוב כך גם אנשים שקרובים אלי מאוד.... אולי זה נכון ורוב האנשים הם כאלה אבל מצאתי כאן פינה אוהבת, תומכת ואכפתית ועל כך אני רוצה להודות לכולכם!
שנצליח כולנו!

בעניין: יצאתי להמשך הדרך ותודה לכולכם לפני 10 שנים, 11 חודשים #47083

  • העברי
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 438
בס"ד
תודה אחי
אני ממש מזדהה איתך,
אני גם חדש כאן משהו כמו שבועיים
אשמח לשמוע אותך בקבוצות
בהצלחה

בעניין: יצאתי להמשך הדרך ותודה לכולכם לפני 10 שנים, 11 חודשים #47102

תישאר קרוב אלינו, אוהבים.

נ.ב
אם היו לך אי פעם ספיקות בנוגע לאהבת האלוקים כלפיך, הנה, קיבלת תשובה סופית, הוא אוהב.
 
אדבר על עצמי: ביום שהבורא כיוון אותי לאתר הזה, הבנתי לראשונה בחיי, שהוא לא שונא אותי, הבנתי שהוא אוהב, ויותר מכך, לא רק הבנתי, אפילו הרגשתי.

חבל שהמון אנשים, באים לכך, מרגישים בתחילת דרכם את חמלתו הרכה של האלוקים, ותקופה קצרה לאח"מ בועטים בו וחוזרים לחבוק את המחלה שלהם. בהחלמה.
חשבתי שאני יכול לעשות הכל לבד - מסתבר שלא.

בעניין: יצאתי להמשך הדרך ותודה לכולכם לפני 10 שנים, 11 חודשים #47109

קרבן, אתה יוצא מנקודת הנחה שכולם זכו להרגיש את חמלתו הרכה של אלוקים כשהם נכנסו לפה...
חוץ מזה, לדעתי אלו שחוזרים לחבק את המחלה זה בשביל להעניק לה חיבוק דב ולאו דווקא חיבוק חיובי...

חזק, אכן. יש כאן אנשים נפלאים!
המון החלמה יש פה.
תישאר. לא תצטער.

בעניין: יצאתי להמשך הדרך ותודה לכולכם לפני 10 שנים, 11 חודשים #47129

  • brother
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 883
הרד היקר, (ואי ממש כמו תחילת מכתב..)
אני קורא את השורות שכתבת ואומר "זה אני"!
מזדהה עם כל מה שכתבת, ב"ה היום אני בתוך התוכנית, שמח על כל רגע ורגע שהקב"ה הביא אותי הנה.
תישאר אתה לא תצטער(חרוז לא?!)
באמת אוהב, ומקווה שתישאר איתנו ותתחיל לפרוח ולקבל את החיים מחדש.
נמצא כאן אם תרצה שלח הודעה בפרטי ואשלח לך את מספרי אשמח לדבר
אח.
אני תמיד הרגשתי שחסר לי החיבוק הגדול שיקרב אותי אליך.

לכן החלטתי שאת החיבוק הזה אני רוצה להעניק לכל מי שרק יבקש

בחיבוק גדול ואוהב שרק אח יכול לתת.
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.38 שניות

Are you sure?

כן