ברוכים הבאים, אורח

שימוש מוגזם במחשב כגורם לנפילה-פיתרון.
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: שימוש מוגזם במחשב כגורם לנפילה-פיתרון. 734 צפיות

שימוש מוגזם במחשב כגורם לנפילה-פיתרון. לפני 10 שנים, 9 חודשים #50265

  • xvr
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 5
בס"ד

שלום לכולם,אני לא משתמש חדש,זה פשוט משתמש חדש שפתחתי כדיי שאוכל לפרסם דברים שחשובים לי לפרסם בלי להיסתכן בזיהויי ,כי יש לי גם חברים שמישתמשים בפורום.

עכשיו לנושא שבישבילו פחתי את הדיון.
אני לא יודע מה איתכם אבל אני מאד מתקשה עם צימצום זמן השימוש באינטרנט ואני מניח שזה גורם גם לאנשים ליפול,אז לאחרונה חשבתי על פיתרון לבעיה,ישבתי וביקשתי מהשם פיתרון ועשיתי חשבון נפש מה אני יכול לעשות ואז זה עלה:
לי יש יותר בעיה כי יש לי כמה מחשבים בבית אחד שלי ועוד של שאר המישפחה.
אז השלב הראשון -אני יבקש מבעלי המחשבת האחרים להשים סיסמה שאני לא יודע (אני לא יודע איך לעקוף אף שלב שאני מתאר פה אם משהו מכם יודע נא לא לשתף,תודה.),אם אתם מתביישים תגידו שזה גורם לכם לביטול תורה וכו' מה שבעיקרון נכון ללא ספק.
שלב שני-זה החלק שתקיל אותי תמיד אם אשים סיסמה גם אצלי אז לא יהיה לי גישה לשום מחשב,אבל אני לא מסוגל בשלב זה לגמרי להיתנתק,וגם אתם אני מניח שיש מכם שכל הסיבה שהם במחשב זה כי הם מוכרחים בשביל עבודה וכדומה.
אז מצאתי אפשרות לעשות הגבלה של שעות שימוש,לשם כך צריך לפתוח מישתמש נוסף מקביל במחשב,כי את מי שבסטטוס "מנהל" לא ניתן להגביל כי בעיקרון זה בשביל שהורים יוכלו להגביל את ילדיהם. שלב שני להגביל את המישתמש החדש בשעות שאבחר דרך המישתמש הראשי ("מנהל").
שלב שלישי- להשים סיסמה על המשתמש הראשי שאתן למישהו שאני יכול לבקש ממנו וסומך עליו שלא יתן לי את הסיסמה סתם למיקרה וארצה להפחית את השעות או לשנות.

את כל המהלכים עושים דרך "לוח בקרה" ,את ההגבלת שעות דרך "בקרת הורים" (גם בלוח בקרה).

למי שרוצה עזרה בפרטים שיכתוב...

אני עדיין לא יודע לכמה שעות להגביל... אם להתחיל במניעת המשכות ע"י נעילת השעות שאני צריך לעשות משהו אחר,ואוליי עוד כשעה של היגמלות בתיקווה שאצליח לילמוד בה.
או להציב שעות מוגדרות לשימוש במחשב,לדוגמא שעה בבוקר שעה בצהרים שעה בערב וכל השאר נעול.
כי כרגע אני לא חושב שאהיה מסוגל כ"כ הרבה שעות פנויות,אני אשתגע משיעמום,עוד אין לי אלטרנטיבה יציבה שאוכל להחליף אותה במחשב..

ערב טוב!
זהו מפה רק להישתמש במישתמש המוגבל וזהו זה!

בעניין: שימוש מוגזם במחשב כגורם לנפילה-פיתרון. לפני 10 שנים, 9 חודשים #50268

  • אסירותודה
  • רצף ניקיון נוכחי: 6040 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 3448
שלום לך חבר קיים, נכנסתי כדי לברך חבר חדש נוסף שהצטרף אלינו (תודה ששמת ותיקותך על השולחן מיד בהתחלה) ולקרוא עוד פונקציה של החלמה, אבל אחרי השורה הראשונה שכתבת ידעתי שגם אם הדברים נכונים, מועילים, החלמה יהיה לי קשה קבל כאן, יש לי ריאקציה להתחבאות מאחורי מסכות, ולא משנה הסיבה, כתבו פה לא פעם על הנזק
האישיותי הנורא של חיים כפולים, אני מתפלל שתוכל לחלוק ללא חשש. יש דרך.

בהחלמה.
מכה אב התשס"ה הנס האישי שלי ממשיך, רק להיום. אפשר לקרוא עליו כאן

בעניין: שימוש מוגזם במחשב כגורם לנפילה-פיתרון. לפני 10 שנים, 9 חודשים #50273

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
סליחה אבל לא הבנתי מה בדיוק העסק הזה של משתמש כפול. מילא אם היית כותב כאן איזה וידוי נורא ואיום על מעשים נוראים שעשית (למשל היית מודה שאתה חסר אונים מול התאווה, סקסוהוליסט שאיבד שליטה על החיים שלו), אז אני יכול להבין את החשש, אבל למה צריך משתמש נוסף רק כדי לכתוב על שיטות טכניות לנעילת המחשב?

ואולי יש כאן עוד משהו בין השורות שלא הצלחתי לקרוא?
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

בעניין: שימוש מוגזם במחשב כגורם לנפילה-פיתרון. לפני 10 שנים, 9 חודשים #50352

אולי אשתו\חבריו מכירה\ים את הניק שלו והוא לא רוצה להיחשף מולם בעניין זה?

סהר: אם זו האשה, או גורם אחר המכיר את הניק שלך ואינו שותף איתך בהתמודדות עם ההתמכרות, אולי כדאי לך להעביר את כל הפעילות שלך לניק החדש.
אך אם הבושה היא מול החברים שלך כאן בפורם, לדעתי בריא יותר להיות כנה עם עצמך ואיתם, ולא לנסות להסתתר.

אני עצמי נפלתי 3 פעמים בשבועיים האחרונים, לאחר תקופות נקיון משמעותיות (קרוב לשנתיים). המחלה שלי אומרת לי שאני לא יודע איפה לקבור את עצמי.
אך אני יודע מנסיוני ונסיון של אחרים שהבושה וההסתתרות היא מקום הלבלוב של המחלה, והחיבור לחברים היא מקום הלבלוב של הבריאות.

שב עם חברים או עם הספונסר על דרך ההתקדמות הכנה שלך, ובע"ה תצלח דרכך.

רוב ברכה
"ופשוט הוא שאפילו אם יפקח האדם על עצמו, אין בכחו לינצל אלולי הקדוש ברוך הוא עוזרו, כי היצר הרע תקיף מאד" (רמח"ל, מס"י פ"ב)
נערך לאחרונה: לפני 10 שנים, 9 חודשים על ידי .

בעניין: שימוש מוגזם במחשב כגורם לנפילה-פיתרון. לפני 10 שנים, 9 חודשים #50366

  • xvr
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 5
בס"ד

מצטער אם זה ישמע קשה אבל תפסיקו אם הקיבעון הזה!
זה שהדרך הזו עבדה לכם לא אומר שזו הדרך היחידה!
מה עוד שהאתר מעודד אנונימיות ומישום מה כאן בפורום מצפים מאנשים לקפוץ ישר לקבוצת 12 הצעדים,בעוד באתר זה צעד מאד מתקדם ודרסתי..
אני מבין שיש כאלו שבעיניהם זה הפתרון היחידי בישבילם ואוליי אתם צודקים -בישבילכם!
אך אל תצפו שכולם יישרו קו איתכם בזה.
אני לא עשיתי את המישתמש הזה ביגלל שאני מרגיש שאני לא מסוגל לשתף אחרים עם התמודדות מול התאווה וכו' או באיזה נקודה מבחינת ההיתקדמות שלי אני נימצא,אדרבא אם זה מה שיקדם אותך אתה מוכרח לעשות את זה.
אבל בשבילי זה לא ככה. אז עלייי לא בטלה החובה היהודית של "אשרי נשוי פשע כסוי חטאה" ,וזו הסיבה שאני לא חולק את ההתמודדות שלי עם הצד של החטא איתו  אני מיתמודד\היתמודדתי.

מה שמישהו כתב פה בנוגע לדו-פרצופיות,אני לא מרגיש כך בכלל,כי אני לא מונע את עצמי לגלות את הדברים מבושה אישית,אני מגלה לרב שלי כל פרט במאבק שלי שרלוונטי. אך אני לא רואה צורך שכל העולם מסביבי ידע זאת.

ולמי ששאל על ההסתרה של הנושא של האינטרנט,אני לא מסתיר! זה המישתמש הגלוי! בשמי האמיתי!
וחברים שלי מכירים את הבעיה,לכן את הדברים האלה גלויים אך לא רציתי שיבואו מכאן לעשות קישור לשאר הדברים שכתבתי כאן שאני מעדיף להשאיר ביני לבין אלוקים והרב שלי.

אני לא מרגיש שהחלק שבי שרוצה לחטוא הוא אני,כי הוא לא,הוא החלק התאוותני שבגוף שלי ,אני זה החלק הרוחני השיכלי,ככה שאין לי שום סיבה להתבייש בזה אם לא החיוב להסתיר דברים שאין טעם לגלות.

וחבל שבימקום לבוא ולייעץ לי על דרך הפעולה שלדעתכם הכי כדיי ללכת בה כמו שביקשתי בהודעה התמקדתם בליתקוף אותי על פתיחת המישתמש הזה,ועוד שהתעלמתם לחלוטין ממה שהצגתי!
הדרך שלי לא דורשת התחבאות בדיוק הפוך! האם ביגלל שלא יישרתי קו עם חלק מהעקרונות של 12 השלבים העצה שלי אינה קבילה?! מה הקשר בין אחד לשני?! העצה שלי היא פרקטית,כמו כל העצות במדריך עד לחלק הקיצוני של ה-12 צעדים.

ושוב למי שלא הבין,התכוונתי לחברים שלי מחוץ לפורום! שבמיקרה גם גולשים בו מדיי פעם.

ממש תודה על העזרה.... >

בעניין: שימוש מוגזם במחשב כגורם לנפילה-פיתרון. לפני 10 שנים, 9 חודשים #50373

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
סהר שלום,

סליחה אבל לא הבנתי שום דבר כעת. חשבתי שאולי פיספתי משהו אז עברתי שוב על הדברים מתחילתם, ועדיין לא ראיתי אף אחד שדיבר כאן על 12 הצעדים או על איזה שהוא עיקרון שקשור לצעדים. יתירה מכך, אף אחד בכלל לא התייחס לעצה שהבאת, ומשכך - גם אף אחד לא פסל אותה.

כל הדיון היה לגבי מה שכתבת: "אני לא משתמש חדש,זה פשוט משתמש חדש שפתחתי"

בנקודה הזאת יש אנשים שכתבו שזה מפריע להם, לא מקובל עליהם וכן הלאה. למשל אותי זה מרגיז כי אני לא אוהב להתכתב עם שני ניקים שונים ובסוף לגלות שזה אדם אחד שעשה ממני צחוק, ומכיון שכבר היו דברים מעולם - כתבתי מה שכתבתי.

אם אתה רוצה להשתמש בצעדים או לא - זה ענין שלך. אם אתה רוצה לחסום את המחשב או לא - זאת החלטה שלך. אם אתה רוצה דיון בנוגע לכך - מצוין, אפשר לדון בזה, אבל אנא - תכתוב את זה בשם המשתמש הרגיל שלך. אף אחד לא אמר לך לא להיות אנונימי, אף אחד לא אמר לך ללכת לצעדים ולהתחיל להיחשף בקבוצות, מה שכן כתבו כאן זה שלחלק מהמשתמשים הקבועים כאן מפריע כפל של ניקים.

מקווה שהבהרתי מעט את הנושא.
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

בעניין: שימוש מוגזם במחשב כגורם לנפילה-פיתרון. לפני 10 שנים, 9 חודשים #50375

  • אסירותודה
  • רצף ניקיון נוכחי: 6040 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 3448
הו אה, אתה טעון, עכשיו אני מבין יותר טוב למה פתחת ניק אחר ממה שיש לך. לא אכנס איתך לויכוח, זו הולכת להיות התגובה האחרונה שלי פה.  כתבתי לך את הרגשתי שלי, מצטער לא יכול לקבל תועלת ממי שממשיך להתחבא ולספר ספורים. לא משנה מהי הסיבה שלו. תבין, יש לי בעיה רצינית עם אמון, במיוחד עם מי שלא נותן בי אמון...

בלי קשר ל 12 שלבים או מה שזה לא יהיה.  לא יכולתי לקרוא את הפרטיקה, נחסמתי ברגע שהבנתי שאינך אמיתי. אתה תוקף ממקום מאוד אישי כשאין כאן משהו נגדך, יתכן שבניק הרגיל שלך נתכתב בידידות רבה. העיקרון של ההסתרה יוצר אצלי אי נוחות. מה כל כך קשה להבין כאן?

אגב, תועלת גדולה אחת כן היתה מפוסט הזה, קיבלתי פניה באישי ממשהו אחר שפתח ניק כפול ממניעים חולים וביקש שהוא יחסם וימחק, ולבקשתו הוא נמחק.
מכה אב התשס"ה הנס האישי שלי ממשיך, רק להיום. אפשר לקרוא עליו כאן

בעניין: שימוש מוגזם במחשב כגורם לנפילה-פיתרון. לפני 10 שנים, 9 חודשים #50382

  • xvr
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 5
בס"ד

אני לא עשיתי את המישתמש כדיי להסתיר מכם כלום,ולא כדי לתעתע בכם כמו שאחד כתב,זאת ההודעה היחידה שכתבתי מהמישתמש החדש,ומיצטער שאיני יכול להשתמש במישתמש הרגיל כי אני לא מעוניין להחשף לכל מי שמכיר אותי בכל הפרטים של ההיתמודדות שלי ללא צורך כמו שהתורה ציוותה.
וזה שאתם לא רוצים לדון איתי ולעזור לי בגלל שאתם רוצים שאתקפל לעיקרון שלכם(שאליו התכוונתי) שלהסתיר פרטים מסויימים מאנשים מסויימים זה פסול,ובגלל זה אתם לא רוצים לכתוב כאן זה ממש ילדותי!

אם הייתי רוצה להסתיר מיכם משהו אז לא הייתי מציין שזה משתמש ניפרד חשבתם על זה ביכלל?!

זה החלטה שלי אם לשתף את חבריי מחוץ לפורום או לא בפרטים,וזה שאתם מנסים ליצור לחץ עליי ממש ממש ילדותי, מתי נתתי לכם סיבה לא לבטוח בי?!
עצם זה שכתבתי שזה משתמש אחר מוכיח שאין לי מה להסתיר,ומי שיש לו בעיה ומפחד שתיהיה איזשהי סתירה או תיעתוע ע"י שימוש בשני ה"ניקים" שפשוט לא ידון עם הניק הזה מעבר למה שכתוב כאן בפורום,גם ככה אני משתמש בו רק לכתיבת עצות שלא רציתי למנוע את עצמי מלשתף אותם בגלל שאני לא רוצה להחשף לחברי בחיים האמיתיים,כל מה שעשיתי את הניק הזה היה לטובתכם כדיי שאוכל לשתף אתכם בעצה הזו,אם אתם לא רוצים בעיה שלכם. :-\

בעניין: שימוש מוגזם במחשב כגורם לנפילה-פיתרון. לפני 10 שנים, 9 חודשים #50417

  • משוחרר12
  • רצף ניקיון נוכחי: 975 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • שלב ב'
  • הודעות: 408
שלום סהר לגופו של הרעיון מול ההתמודדות עם המחשב, לי עוזר מאוד חברים שמכירים אותי ויכולים לשער לכמה אפשר להגביל אותי בלי שזה יגרום לי להתפרצות. כמו גם עוד רעיונות שכמי שמכירים אותי יכולים לייעץ לי אישית.
לא צריך הרבה חברים כאלו, מספיק אחד איתו אפשר להתייעץ, אפילו אם רוצים להישאר אנונימי, מדובר בסך הכל על חבר אחד.

לי זה מאוד מאוד עוזר.

מסכים איתך שלא מוכרחים להגיב על רצונך לכתוב את השירשור הזה בדיוק כמו שאתה רואה לנכון ובטח לא בצורה של פריטה על רגשות המצפון.
למרות שאצלי מקרה דומה לזה הרים אותי וקידם אותי ב"ה.

בעניין: שימוש מוגזם במחשב כגורם לנפילה-פיתרון. לפני 10 שנים, 9 חודשים #50420

  • xvr
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 5

שלום סהר לגופו של הרעיון מול ההתמודדות עם המחשב, לי עוזר מאוד חברים שמכירים אותי ויכולים לשער לכמה אפשר להגביל אותי בלי שזה יגרום לי להתפרצות. כמו גם עוד רעיונות שכמי שמכירים אותי יכולים לייעץ לי אישית.
לא צריך הרבה חברים כאלו, מספיק אחד איתו אפשר להתייעץ, אפילו אם רוצים להישאר אנונימי, מדובר בסך הכל על חבר אחד.

לי זה מאוד מאוד עוזר.

מסכים איתך שלא מוכרחים להגיב על רצונך לכתוב את השירשור הזה בדיוק כמו שאתה רואה לנכון ובטח לא בצורה של פריטה על רגשות המצפון.
למרות שאצלי מקרה דומה לזה הרים אותי וקידם אותי ב"ה.


בס"ד

ה"ב שלפחות  מישהו אחד עם קצת היגיון ומבין שאין קשר בין להגיב לגופן של דברים לבין להסכים או לא למישתמש הזה.
תודה על העצה,למרות שניראה לי שגם אתה לא ממש הבנתה את הכוונה שלי.
חברים שלי מכירים את הבעיה המוצגת כאן,הם לא מכירים בעיות אחרות שאני משתף במישתמש האחר שאני מישתמש כמעט רק בו,והסיבה היחידה שפתחתי את המישתמש הזה הוא כדיי לזכות אנשים בעצה הזאת שניראת לי פורצת דרך,בלי להיסתכן בגילויי הפרטים האחרים שחשפתי בפורום במישתמש האחר,ואין לי מושג עד עכשיו על מה יצא הכעס של כולם,אוליי תוכל להסביר לי כי אותם ממש לא הבנתי.
האם הם משתפים את הבעיה שלהם וכל פרטיה עם כל מי שהם מכירים מחוץ לפורום והפגישות? שהם באם ודורשים זאת ממני,וניחה שהם רוצים זאת,איך זה קשור לאי רצון להתייחס לדברים,הם עד כדיי כך דוחפים את האף למעשיי האחר שהם מכרחים אותו לעשות כדיבריהם כדיי שבכלל ייתייחסו אליו?!

ומה שביכלל לא הבנתי זה הקטע עם ה"אמון",כיצד בדיוק  מישתמש זה פוגע באמון,אני משתמש בו רק כאן אני לא מבקש מהם לדבר איתי מעבר לדברים עינייניים בותך הדיון ולא דורש מהם לדבר איתי בפרטי,ועוד שאם הייתי רוצה "לעשות מהם צחוק" כמו שאחד כתב אז למה לעזאזל שאכתוב שהמישתמש הזה הוא מישתמש קיים תחת ניק אחר?!

ושוב תודה בכל אופן על התגובה,היה מאד מרענן לשמוע תגובה עיניינית בין כל הגינויים.

בעניין: שימוש מוגזם במחשב כגורם לנפילה-פיתרון. לפני 10 שנים, 9 חודשים #50434

סהר שבוע טוב.
אם הבנתי נכון את ההודעה שלך, אתה ידוע בסביבתך כאדם שמבין במחשבים. אולי אפילו סיפרת למכרים שלך את הדרך שמצאת לחסום את המחשב. אתה חושש שאחד ממכריך יקרא את העצה שכתבת ויזהה אותך, ולכן פתחת משתמש חדש לעצה זו, כדי שאנשים שיזהו אותך לא יקשרו אותך לדברים אישיים שכתבת במשתמש אחר.
אני מבין אותך לחלוטין.
אני חושב שאחדים מחברי הפורום לא הבינו את זה. הם חושבים שפתחת משתמש חדש כדי שהם (חברי הפורום) לא ידעו מי נתן את העצה. הם לא הבינו מה יש לך להסתיר מהם, הרי ממילא הם לא מכירים אותך. גם בכינוי השני אתה אנונימי.
הם חוששים שכל מטרתך בפתיחת הניק החדש היא לזרוע בלבול ובלגן בפורום, ונגד זה הם יוצאים.
אפשר להבינ אותם. כבר היו דברים מעולם. אנשים שפתחו שני כינויים בפורום והתחילו להתווכח עם עצמם, דבר שהזיק לפורום בכללו, ואף להם באופן אישי.

לגופו של עניין:
נשמע לי רעיון מצוין. מזכיר את העיקרון של תכנת חסימה עם קוד אצל מישהו אחר.
חיסרון משמעותי הוא שבכל פעם שארצה להתקין איזו תוכנה על המחשב, אצטרך להטריד את החבר.
ועוד משהו, במישור העקרוני:
חסימה זה דבר טוב כאשר אני מבין שאני לא יכול להתמודד מול התאווה ולכן אני נסוג מההתמודדות בשעות הקשות יותר. אבל, אם אחשוב שבכך ששמתי חסימה על המחשב ניצחתי את התאווה - היא תשוב ותתקוף במקום אחר.
חוסר אונים איננו חולשה, זו המציאות.

בעניין: שימוש מוגזם במחשב כגורם לנפילה-פיתרון. לפני 10 שנים, 9 חודשים #50442

  • משוחרר12
  • רצף ניקיון נוכחי: 975 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • שלב ב'
  • הודעות: 408
לצערי אין לי זמן וריכוז לכתוב ברור ומפורט אז רק אציין סהר שאני לא מרגיש נוח מההתנהלות. שבוע טוב ומבורך.

בעניין: שימוש מוגזם במחשב כגורם לנפילה-פיתרון. לפני 10 שנים, 9 חודשים #50466

  • תורת השם
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • נפילה ועוד נפילה... אוי מה שהבין הזמנים הזה עושה..
  • הודעות: 459
חברים,
נראה ששכחתם את המטרה העיקרית שלנו פה...
"סהר" נתן פיתרון לקשיים שלנו, אז מה כל כך משנה לנו מאיפה?
אנחנו לא נחליט לו מה לעשות, ואם הוא החליט כך כנראה שיש דברים בגו.
לעניין:
לנו, יש 3 מחשבים (עוד אחד לא ממש נגיש לבני המשפחה) בבית, אחד של עבודה, אחד נייח ועוד אחד נייד (שם רוב הנפילות), רק שאני חושש שיתחילו לחשוד בי, ואם זה יהיה ככה, אני ממש מסודר...
למרות, שאני כבר מחכה לרגע שיתפסו אותי על חם למרות שאני מפחד מהרגע הזה יותר מהמוות.
מה שכן, אני לא כ"כ רוצה לגרום בעצמי שהדבר הזה יתקדם יותר מהר.
את ההצעה שלך אשמור בתכנית מגירה. תודה רבה!
יום טוב ונקי!
כח רצון יכול לגבור בקלות על התאווה, הבעיה שכשמגיעה התאווה - כח הרצון לא נמצא שם...

לא תנצחו אותי כל כך מהר. התאווה המיותרת ימ"ש, התאווה הצריכה הי"ו.

בעניין: שימוש מוגזם במחשב כגורם לנפילה-פיתרון. לפני 10 שנים, 9 חודשים #50470

איזה חגיגה, אני חייב להגיב.

בכל עניין החסימות התחושה שלי, שההתעסקות סביב זה יותר כמו האלכוהוליסט שמחפש מקום מוגן לבקבוק, שהוא לא יוכל להגיע אליו גם בשעות הקשות.

הרי זה ברור שברגע שזה יגיע הוא גם יפרק בניין בשביל זה, אני אישית ישבתי שעות ולילות לפרק חסימות שבניתי במו ידי, והרווחתי פעמיים סיפוק.

היום זה אצלי שחור ולבן, אני כבר מתנזר היום מ ynet בגלל המחלה הארורה שלי, אם הייתי צריך לעסוק באיזה מסננן תוכן יוכל לחסום לי שם את התמונות, כבר לא הייתי איתכם היום פה.

אז רק להיום אני מבקש ממנו שיתן לי כוח להיות נקי, ורק להיום.

בעניין: שימוש מוגזם במחשב כגורם לנפילה-פיתרון. לפני 10 שנים, 9 חודשים #50483

  • xvr
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 5
בס"ד

שלום לכולם,
תודה רבה רבה רבה לכל מי שהגיב לאחרונה,
בייחוד ליהודה יחיאל,קלעת בול,אני שמח שהבנת כמוני שכניראה הייתה איזשהי אי הבנה מיצידם,האמת שכבר התחלתי לפקפק בכך משום שמה שניסיתי להסביר הם המשיכו ליתקוף,אז חשבתי כבר שהם חושבים שעצם ההסתרה מהעולם את הבעיה היא פסולה,מה שכמובן לא ייתכן,אחרת למה הם מישתמשים בכינויים ולא בשמם ושם מישפחתם וכו'.

באמת רוממתם את רוחי בדיברכם,תודה.

לגוף העיניין,
-אני מבין את החשש ללכת על זה,זה אכן לא קל,ולי בעצמי לא היה פשוט לדחוף עצמי לזה,ורק עכשיו אזרתי אומץ.
-לעיניין התוכנות זה לא ממש בעיה כי את רוב התוכנות שאנו צריכים כבר יש לנו בדר"כ על המחשב,ואם לא אפשר לעשות הכנה ולהוריד כל מה שצריך.
-וכמובן שלא מדובר בפיתרון לבעיית התאווה,כמו שסינון אינו פיתרון ועם הרבה מאמץ אפשר לעקוף אותו,המטרה של רעיון זה היא מיתוך הכרה שהרבה פעמים התמכרות לאינטרנט היא שגורמת לנפילה מיתוך כך ששוהים זמן ממושך ואי אפשר שלא להגיע למצב מידיי פעם שאין מה לעשות,ועלולים להימשך לנפילה,צימצום הצריכה עוזר לצמצם אפשרות נפילה. ועוד שכמו שכתבו בתוכנית של GYE לאחר 90 יום של הימנעות ישנו שינויי וישחרור מסויים לרוב האנשים.
-וכמובן שאני יודע שזה גם לא פותר את ההתמכרות לאינטרנט,כי צריך למצוא את המקור לחיסרון שמרגישים שגורם לרצון למלא אותו בהיתמכרות כזו או אחרת בין אם זה תאווה בין אם זה אינטרנט בין אם זה אלכהול.
במיקרה שלי אני חושב שזה סוג של "מעגל קסמים" בתחילה ייתכן מאד שהאינטרנט מילא איזה חיסרון,אך כעת לדעתי הוא יוצר את החסרונות בדיכויי שאר הנאות החיים ומפה אתה נימשך שוב לאינטרנט,אז ניתוק של המעגל הזה יכול לתת אפשרות לנפש לרפא את עצמה.

שוב תודה לכולם.
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.65 שניות

Are you sure?

כן