ברוכים הבאים, אורח

המסע אל ההתרסקות - צעד 1
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: המסע אל ההתרסקות - צעד 1 726 צפיות

המסע אל ההתרסקות - צעד 1 לפני 10 שנים, 7 חודשים #54132

  • מודה ועוזב ירוחם
  • רצף ניקיון נוכחי: 17 ימים
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • גם כך אנחנו עוברים פה, לפחות נהנה מהדרך
  • הודעות: 224
בסוף כמעט לא הרגשתי כלום.
הייתי פורש במהלך יום עבודה, באמצע ערב משפחתי, לשירותים, יוצא, שוטף ידיים וחוזר, כאילו כלום.
בפנים הייתי כבר שרוף, לא נשאר הרבה ממני בי.
הכל סביבי נחרך, העבודה, הבית, משפחה, חברים, חיי הנישואין שלי (שבעבר הרחוק עוד נקראו זוגיות), לא נשארה אבן על אבן, חורבן גמור.
קיוויתי, חלמתי תמיד שאני עולה על מוקש ומתפזר. סוף לכל הייסורים האלה.
למה זה מגיע לי? אני יהודי טוב, באמת! איש משפחה למופת, בעל מושלם. מה כבר עשיתי בגלגול הקודם שהכול סביבי משובש?
נכון, הייתי מאונן מידי פעם, אבל במצב כשלי הייתה ברירה? כשאעלה לבית דין של מעלה יראו את הקשיים הגדולים בחיים שלי ולבטח ימחלו לי. אין הרבה שיגיעו לשם עם נסיבות מקלות כשלי. בוודאות!

אני זוכר את עצמי כילד, אולי בן 10, מחפש בכל הזדמנות תמונות חושפניות, מגזינים, עיתוני נשים, עיתוני גברים, סרטים ועוד. היה לי אוסף תמונות מיוחד, שמור במקום סודי. הייתי מזמין חברים ומתגאה בתמונות המיוחדות שאספתי.
גיל 14, עמדתי חסר אונים מול עוצמת התחושות וההורמונים בעת ההתבגרות המינית. מתוך דחף גופני פנימי חזק, ניסיתי לגלות איך מאוננים, חבר ניסה לעזור בהסבר מילולי, בסוף גיליתי לבד.
עם הזמן, הכרתי דרכים יעילות יותר לאוננות. הכל נעשה במחשכים, איש לא יגלה את העוון הנורא, לא אתפש בבושתי.
בהמשך, קישרתי בין מין לאוננות, ראיתי תמונות ואוננתי, השגתי כל מיני דיסקטים עם אוספי תמונות, צפיתי בהם בסתר והגעתי לפורקן.
והמצפון לא הניח! לא טוב, לא נכון, לא ראוי, חטא איום! קרעתי את התמונות וזרקתי, מחקתי את הדיסקטים. פותח דף חדש. מפסיק עם התאווה. נשבע!
לא עבר זמן רב וחזרתי לסורי. מצאתי תמונות חדשות, שחזרתי את הקבצים שנמחקו, צפיתי בהם שוב ונפלתי ונפלתי ונ-פ-ל-ת-י.
התחלתי לצפות בסרטים בוידאו, בהתחלה חבר הזמין אותי, היה לו סרט בבית וצפינו בו יחד, עד עכשיו אני זוכר את עוצמת החוויה! הייתי המום, הלוּם, נרגש.
אח"כ הייתי שוכר סרטים בוידאומטים, הייתי מעדיף עם חבר, כשנמאס לו והחליט להפסיק, המשכתי לבד. נהניתי מאוד, סבלתי מאוד. הייתי מבולבל, מחפש תענוג, שקט ושלווה. מצאתי שקר וגועל. לקחתי תרופה לא מתאימה לבעיות שלי ונשארו לי רק תופעות הלוואי.
אף פעם לא הייתי חברותי במיוחד, הייתי בודד, מתבודד, בקשר עם כולם, חבר של כולם, בלי חבר אחד. לא הייתי מארח ומתארח. זאב בודד, עוף מוזר.
קיוויתי למות, פחדתי להתאבד.
חיפשתי דברים חדשים, מרגשים. פעם מצאתי שקית בגדים של בחורה. החבאתי אותם אצלי, לבשתי מידי פעם, התגריתי, עד שנמאס לי. הייתי מפנטז על בנות שהכרתי, חושב על נשים ונופל.
ואז הגיע האינטרנט, תחילה בגירסתו האיטית, תמונות שעולות לאט, חופשי וחינמי. הייתי סוגר את עצמי שעות בחדר עם המחשב, מכיר כבר את כל האתרים ה"טובים" שנותנים חוויה חינמית נדיבה. אחריו הגיע המהיר, החוויה הייתה מהירה ומסעירה יותר, תמונות עולות במהירות, ניתן לראות סרטים והכל בחינם.
פותח עשרות חלונות במקביל להעשיר את החוויה, עובר בין החלונות במהירות כדי לראות הכל במקביל, אפילו מהתאווה לא הייתי נהנַה באמת, במתינות.
די! אני מפסיק! זו הייתה פעם אחרונה! נשבע! ונפלתי.
קיבלתי על עצמי הפסקה בימים נוראים, עד היומולדת, החל ממחר, מר"ח ו.... לא הספקתי לחשוב על היעד הבא ונפלתי.
הייתי גולש, בורח למקום אחר, הבריחה הפכה לחלק בלתי נפרד מחיי, נעלתי את חדרי וכאשר גיליתי שאימי נכנסת בהעדרי, החלפתי את המנעול כך שאיש לא יכנס ללא הסכמתי. ישנתי עם חדר נעול, לבד, כל כך לבד! בלי חבר, שותף, או ידיד אמת. את הורי אף-פעם לא שיתפתי לא היה בי צורך ויכולת לכך, גם כך, אבא לא יבין אותי ואמא ודאי תצחק. הייתי מסוגר, בודד, נאלצתי להיות עצמאי, לא שיתפתי איש בלבטים שלי, בהחלטות שקיבלתי, אפילו את גיליון הציונים בסוף שנה לא הראיתי להורי, לא יודע אם זה בגללי או משכחה ואדישות, הם אפילו לא ביקשו לראות.
תמיד אחי הגדול, הבכור, היה נקודת השוואה לגביי. ההורים שלי שלחו אותי באותה דרך בה הלך ואני השלמתי עם זה, הרי מה שהוכח כטוב אצל אחי ודאי יתאים גם לי. וכך, למדתי באותם מוסדות, אותן מגמות, אותו מסלול שאחי הגדול פילס. לאורך הדרך, תמיד הזכירו לי הסובבים כמה אני שונה מאחי, ההורים, המורים, הסביבה, כולם ידעו שהוא המוצלח ואני, אני זכיתי לקבל את שאריות הגנים הפגומים שהותיר עבורי, הכבשה השחורה. בשִׂכְלותי,  לא קלטתי את משמעות הדברים, לא הבנתי שאני אדם אחר, שונה, בעל תכונות ודעות שונות. ניסיתי להתחרות באחי הגדול במגרש שלו, להוכיח לכולם שאני טוב ממנו, ונכשלתי. הייתי כפות בחליפת משוגעים שאני והורי בחרנו שאלבש וכל כך רציתי למחוא כפיים, את כל כוחי השקעתי בזה והכאב היה גדול.

הכרתי את אשתי, חבר הכיר ביננו, לא הכרתי אישה אחרת, בחסדי שמים יצאתי דווקא איתה ראשונה. לא הייתי בררן, לא הרגשתי ראוי לאף אחת, ודאי לא לאישה היקרה שקיבלתי. לא בטוח בכלל שאם הייתי מכיר אישה אחרת לא הייתי מבקש את ידה.
הייתי בתקופה קסומה, סוף סוף הרגשתי שמישהו בעולם מקבל אותי, אוהב אותי, באמת! אהבתי אותה אהבת אמת, הלב שלי היה שבוי, כל מחשבה שלי הייתה קשורה אליה.
לבוֹשְתי, עוד לפני החתונה חשבתי עליה במושגים של תאווה. חשבתי שמדובר במחשבות טבעיות, למרות שמאוד התביישתי לחשוב עליה כך, הרי היא הרבה יותר מ"רק אישה יפה" יש בה כל-כך הרבה מעלות ואני כזה רדוד, דפוק.
באותה תקופה ניסיתי לשמור על נקיות, הרי עוד-מעט אני אוכל לספק את תאוותי בהיתר, לפחות אנצל את ההזדמנות האחרונה שלי לעשות תשובה אמיתית, לפחות ניסיתי...
נפרדתי לתמיד מהחטא והתחתנתי עם אשתי, היה נפלא, תקופה מדהימה, קשר נקי, מדהים, ואני נקי! מי צריך יותר שיש לו אישה כזו נפלאה?
לא שהייתי חף מהרהורים, געגועים לחטא, אך הייתי מרוצה מאוד מהקשר עם אשתי והסתפקתי.
הסתפקתי.... אף פעם לא הספיק לי, תמיד דרשתי עוד! השתמשתי בלא מעט מניפולציות כדי להשיג את מבוקשי ואשתי עפ"י רוב נענתה.
עם הזמן, למדה את השיטות ונזהרה ואני, מלא בתאוות הלכתי לפרוק את היצר לבד.
חטא התאווה חזר במלוא עוזו, אשתי לא ידעה דבר, חייתי חיים כפולים, בצד הנגלה, בעל נהדר, דואג אכפתי ונאמן, בצד הנסתר, חיה המשחרת לתאווה. נשאר לילות מול המחשב, מחפש פורקן ליצרים הגרועים ביותר.
הפכתי לאבא. אין מאושר ממני! ילדה מקסימה, טהורה. בזמן  הלידה, שעת ערב, יצאתי להתאוורר, שמעתי את אחת הרופאות מדברת עם הילדים בבית, סיפרה להם כמה היא מחכה לחזור אליהם ואוהבת אותם. הורי מעולם לא דיברו אלי כך, תקופות ארוכות ידעתי שהם לא אוהבים אותי. בהשפעת השיחה ששמעתי, קיבלנו על עצמנו להרעיף אהבה על ילדינו, בהתחלה, כשהם תינוקות, זה קל, אח"כ, כשמתרגלים, נהנים.
מעכשיו אני אבא, צריך לשמש דוגמא, להוביל משפחה, חייב להפסיק! ברור שאי אפשר להמשיך כך. אני אתגבר, גמרנו!
הנפילה הייתה כואבת.
הבת הקטנה שלי עברה ניתוח מורכב, לא משתי ממיטתה כל זמן האשפוז. המראה לא היה מלבב, במקום הניתוח היתה נפיחות גדולה, התפרים בלטו והכאיבו גם לי. מה היא אשמה? רק בת כמה חודשים... הלא את חוֹלאַי היא נשאה, המכאובים שלה נגזרו בלי ספק בגללי. המחשבות הטרידו אותי, לא עמדתי בכך, הלחץ גם כך היה גדול והייתי חייב לשדר כלפי חוץ, לאשתי ולמשפחה – רוגע וביטחון, אחרת כולם היו קורסים. ניהלתי את כל העניינים, דאגתי לכול, עמדתי בקשר עם הרופאים, נסכתי ביטחון בכולם, את הלחץ שלי פרקתי בשירותי בית החולים. נקרעתי, האשמה בי ובמקום שאקרא תהילים לרפואתה אני הולך ומגדיל את הנזק!? בושתי גם נכלמתי.
אחרי כ-5 שנות נישואין טעיתי, שכחתי את המחשב דולק והלכתי לישון, אשתי התעוררה, ראתה הכל. רציתי לקבור את עצמי! איזה בושה! הסברתי שראיתי ונסחפתי, לא התכוונתי, לא ידעתי, זה קפץ, באמת! היא לא האמינה, לא הועיל כלום. התנצלתי, הבטחתי להפסיק, נשבעתי. קיבלה את ההבטחות והתפייסה. החלטתי להפוך את המצב להזדמנות. עכשיו אפסיק לתמיד, הרי אם היא תתפוס אותי שוב אני אבוד, אעשה הכול בשביל להצליח! לקח לי בערך שבוע ליפול שוב.
התרגלתי לחיים הכפולים, השקר הפך לבן בית אצלי. הייתי משקר תמיד, לכולם, על הכל. לפעמים גם כאשר לא צמחה לי תועלת מהשקר. הייתי שקרן כל-כך טוב שהאמנתי לעצמי. אם מישהו היה מטיל ספק בדברי הייתי נעלב, באמת.
בשלב מסוים התייאשתי מעצמי ומניסיונותיי להפסיק, קרב אבוד, היצר עשוי מאש ואנחנו בשר ודם. אין לי סיכוי נגדו. ובאמת, אלמלא הקב"ה עוזרו אינו יכול לו, ואני, כנראה, לא קיבלתי מספיק עזרה, שלא יבואו אלי בטענות.
כל-כך רציתי לבכות ולא יכולתי, הקרנתי החוצה עוצמה והשקר השתלט עלי, נפשי נטשה אותי ובכתה במסתרים.
למדתי להיות זהיר, מאז אותו מקרה לא הפסקתי, אך לא נתפסתי. אשתי חשדה בליבה, אך לא ידעה דבר, לא אמרה דבר. עם הזמן הלכה ונסגרה, התרחקה. תקופות ההתנזרות של אשתי הלכו והתארכו, חודשים ארוכים ללא כל מגע, גם לא חיבוק, נשיקה, כלום!
כעוס, המשכתי בדרכי במין נקמה בה, לא רוצה? לא צריך! יש פתרונות אחרים. 90% מהיום הייתי עסוק במחשבות על תאווה. הייתי מחכה שהיא תתרצה. היא לא מבינה אותי! הכל רק בגללה! אני חי במסעדת יוקרה ולא נותנים לי לאכול.
במקביל להתרחקות מאשתי, התרחקתי גם מבורא עולם, חשתי מנותק, ניסיתי ולא הצלחתי להתחבר, רציתי לדבר איתו, אך לא מצאתי מילים, הייתי חסום. פחות ופחות הקפדתי על תפילות, התרחקתי, הקשר הלך והתערער, כל-כך התאמצתי, ניסיתי והוא לא ענה לי, האמנתי בו ולא הבנתי למה זה מגיע לי. נזכרתי בחטא והבנתי שאין בן אנוש גרוע ממני, איזו עזות פנים להתפלל אחרי שמרדתי בו, לא הבנתי מדוע הוא משאיר אותי בחיים, הרי תשובה לעולם לא אצליח לעשות.
הייתי מאונן כמעט כל יום. למרות שידעתי שזה לא בסדר. גם בשעת מעשה, מרגיש רגשות אשמה, צער, בזמן שהייתי ממשיך ודוהר אל החטא, מגיע לפורקן וכואב. לא זכורה לי פעם אחת בשנים האחרונות שהייתי מרוצה מהמעשה, לא לפני, לא בזמן וודאי לא אחרי. לא עצרתי לחשוב, לנסות להבין, כוח האינרציה ניהל את חיי, אני פרשתי, לא היה בי עוד כוח.
הסמארטפון הגיע ועשה סדר בחיים, מעתה, המחשב הביתי שימש רק לצרכים רגילים, הסמארטפון תפקד בבית ה"שימוש". המצב היה נח ובטוח. מידי פעם הייתי גולש בעבודה, רואה סרטים ורץ לשירותים.
בבית, הייתי מתעכב בשירותים דקות ארוכות. הייתי מתוחכם, אין סיכוי שמישהו יתפוס אותי, יגלה את האמת, בטח לא אשתי. לא כ"כ הפריע לי מה שהיא תחשוב, רק שלא יהיו לה הוכחות.
מקסימום נתגרש, אין לי הרבה מה להפסיד.
הייתי כל-כך מרוכז בהתמכרות, למעשה היא ניהלה את חיי, חלק משמעותי מהיום הייתי גולש באינטרנט, מחפש אתרים מעניינים, רוב השעות בהם שהיתי בעבודה לא עבדתי, הייתי עסוק בדברים אחרים. לא הספקתי לעמוד ביעדים בסיסיים, לא הצלחתי להתרכז בעבודה, אפילו בונוסים גדולים שיכולתי לקבל בקלות, עם מעט השקעה, איבדתי. הבוס שלי, שמודע לכישרונותיי, ניסה שוב ושוב בשבט ובחסד, לגרום לי לשפר את התפוקה, אך ללא הועיל.
בבית, היו לי לא מעט עבודות פרטיות שיכולתי לבצע. עבודות ששכר רב בצידן, הזנחתי אותן לטובת ההתמכרות. הייתי קם לפנות בוקר בכדי לעבוד ונשאבתי לתוך המחשב. חודשים ארוכים לא עשיתי דבר. לא תפקדתי. לקוחות כעסו ועזבו, מנעתי מעצמי רווח גדול וגרמתי לי להפסד.
ההכנסות שלי נפגעו משמעותית, ההוצאות שלנו עלו על ההכנסות, החובות הלכו וגדלו, מידי חודש הייתי מקבל מספר טלפונים מסניף הבנק. הייתי בלחץ עצום ולא רציתי להלחיץ גם את אשתי, ניסיתי להסתיר ממנה את המצב ולהתמודד איתו לבד. לא עמדנו בחובות, לקחנו הלוואות ולא הצלחנו לעמוד בפירעון החודשי, הבנק הפנה לנו גב, עמדנו בפני קריסה כלכלית טוטאלית.
הייתי תמיד בלחץ, להספיק בעבודה, לטפל בלקוחות, במשפחה, הייתי כל-כך עסוק ולא עשיתי כלום, הפסקתי לתפקד, את זמני הפנוי והלא פנוי נתתי לתאווה. לא נותר לי לזמן לטפח קשרים חברתיים והזנחתי גם את הקיימים. חברים התרחקו. לי המצב היה נח, גם כך התביישתי להראות את פני בציבור, הרי איש לא הכיר באמת את הפנים הכעורים מתחת למסכה. בבית, לא היה לי כוח לאיש, רק חיכיתי שהילדים ואשתי ילכו לישון ואהיה שוב לבד. כאבא טוב, טיפלתי ודאגתי לכל מחסורם, אך ביקשתי בעיקר שקט.
נשארתי לבד, בודד, אין חברים, קשר קר עם הורי, אישה מרוחקת. היצר היה חברי היחיד, חבר נאמן שנשאר איתי לאורך כל הדרך והרס כל מה שהיה אפשר.
עמדתי על-פי תהום, מעדתי ונפלתי מגובה רב, בהתחלה עוד נהניתי ממשב הרוח, כאשר קלטתי את הקרקע המתקרבת, הסתכלתי למעלה, מנסה להדחיק את המציאות העגומה, מזל שמצאתי שם את הבורא.
פתחתי מַצנח, נכנסתי לתכנית, מתפלל לעוד יום נקי.
אבא, אני רוצה להיות בטוח בכל ליבי
שלמסע הזה יהיה סוף טוב
שכל מה שאני עובר בדרך
יהפוך חולשה לעוצמה גדולה (אביתר בנאי)

בעניין: המסע אל ההתרסקות - צעד 1 לפני 10 שנים, 7 חודשים #54134

בס"ד

וואו.

תודה רבה ששיתפת. הכאב שלך חדר לי עמוק ללב. זה היה עוצמתי מאד עבורי, יכולתי לזהות את עצמי בהרבה משפטים שכתבת.
אני מתפלל לה' שנצליח לזכור כל הזמן את הכאב שבתאווה ואולי זה יתן לנו עוד יום אחד נקי.

תודה.

בעניין: המסע אל ההתרסקות - צעד 1 לפני 10 שנים, 7 חודשים #54145

  • זיו מציע
  • רצף ניקיון נוכחי: 1196 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • אני מציע את עצמי לפניך לעשות בי ככל שתרצה
  • הודעות: 335
וואו. כמה כאב. כמה חוסר אונים. הזדהיתי עם כל מילה.
כשסיימתי להקריא לספונסר שלי את הצעד הראשון, הוא אמר לי - הכותרת של מה שקראת זה: איבדתי שליטה על חיי.
מדהים כמה ההבנה הכ"כ כואבת הזאת, שאיבדנו שליטה על חיינו, שאנחנו חסרי אונים, שהתמכרנו לגועל נפש הזה לדבר הכ"כ ילדותי הזה, הכ"כ מבייש הזה, שמסרנו עבורו הכל, שמכרנו את נשמתנו בגללו... כמה ההבנה הזאת, בעומק שלה, היא תחילת השחרור והעלייה על הדרך, לחיים של שפיות ונוכחות, חיים רגילים.
ה' יהיה איתך בדרך,
תודה רבה רבה על השיתוף.
את רוב הדברים העברתי,
נשאר רק עוד ארגז אחד,
כדי להרים אותו, אני צריך עזרה.
שמימית.
(אביתר בנאי)

בעניין: המסע אל ההתרסקות - צעד 1 לפני 10 שנים, 7 חודשים #54146

תודהר רבה לך על השיתוף אח יקר.
קראתי.
קראתי שוב.
ופעם נוספת- מזדהה עם כל מילה ומילה ( למרות שסיפורי האישי אינו זהה אחד לאחד)
את המילים לוקח לקרוא רק כמה דקות... אבל בתוכן מקופלת תקופת זמן כל כך ארוכה...כל כך הרבה כאב, תסכול, אכזבות, בלבול,חוסר אונים.
המסכות האין סופיות והשקרים כאילו הכל בשליטה.
קצת שקט...איזו עייפות.
בהצלחה חבר יקר
אוהבים אותך !!!

בעניין: המסע אל ההתרסקות - צעד 1 לפני 10 שנים, 7 חודשים #54147

אי אפשר להישאר אדיש.
כאבתי את מה שכתבת.
לרגע הצלחת להשכיח ממני שגם אני כואב כאב דומה.
תודה על השיתוף.
אוהבים אותך.
קדשנו במצותך ותן חלקנו בתורתך, שבענו מטובך ושמח נפשנו בישועתך וטהר ליבנו לעבדך באמת.
אני מאמין באמונה שלמה, שהבורא התברך שמו הוא בורא ומנהיג לכל הברואים והוא לבדו עשה ועושה ויעשה לכל המעשים.

בעניין: המסע אל ההתרסקות - צעד 1 לפני 10 שנים, 7 חודשים #54154

  • אבי גולן
  • רצף ניקיון נוכחי: 208 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 4252
מתחבר לכל מילה, מרגשי את הסבל בכל שלב בחיים,

אהבתי את ההדגשה של "חוסר אונים" ו"איבוד שליטה על החיים בכל המובנים"

מתפלל בשבילך שמפה תתחיל ללכת לדרך חיים חדשה
אֲנִי מַאֲמִין בֶּאֱמוּנָה שְׁלֵמָה. שֶׁהַבּוֹרֵא יִתְבָּרַךְ שְׁמוֹ הוּא בּוֹרֵא וּמַנְהִיג לְכָל הַבְּרוּאִים. וְהוּא יכול בכוחו לתת לי עוד יום נקי ומפוכח.

בעניין: המסע אל ההתרסקות - צעד 1 לפני 10 שנים, 7 חודשים #54160

  • אסירותודה
  • רצף ניקיון נוכחי: 6040 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 3448
תודה. למרות שבאתי מרקע שונה והגעתי למחוזות אחרים ממך, קנית אותי עם שקית הבגדים... אאחל לך שתזכור תמיד מהיכן באת ולאן אתה רוצה להגיע. בהחלמה.
מכה אב התשס"ה הנס האישי שלי ממשיך, רק להיום. אפשר לקרוא עליו כאן

בעניין: המסע אל ההתרסקות - צעד 1 לפני 10 שנים, 7 חודשים #54175

  • יעקב י
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 54
וואו אני צעיר (בן 19) אבל כל כך מזדהה... אני בתקופה של שידוכים, אני לא ישכח שעם הראשונה שנפגשתי ראיתי שעה לפני זה פינוגרפיה אני לא יישכח שידעתי שזה מעשה בגידה! אמנם לא הגעתי לחטא עצמו (ש"ז) אבל זה עדיין בגידה.
אני גם נמצא במצב די נואש...

בעניין: המסע אל ההתרסקות - צעד 1 לפני 10 שנים, 7 חודשים #54190

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
תודה רבה. קראתי וזה עזר לי מאוד. זיהיתי את עצמי בכל כך הרבה מצבים, שזה פשוט מדהים איך כולנו - למרות השוני - עוברים תהליכים כל כך דומים.

בעיקר אני מודה לך על התיאור של ההתרחקות מהאישה. אצלי זה לא היה בדיוק אותו דבר, אבל גם היא אחרי שתפסה אותי (יותר מפעם אחת), התחיל התהליך של ההתרחקות. כלפי חוץ הכל היה בסדר גמור, אבל בפנים היא ידעה שאני ממשיך ליפול, ואני ידעתי שהיא יודעת...
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

בעניין: המסע אל ההתרסקות - צעד 1 לפני 10 שנים, 7 חודשים #54197

תודה רבה.‏ הכאב ניכר מכל מילה.‏ התחברתי מאוד.‏ מזדהה ‏
עם הסחרור כלפי מטה של כל היבט בחיים.‏ מוכר וכואב מאוד.
בעבר חשבתי שאני נופל בתאווה בגלל כל הבלגן בחיים.‏ כאן הסבירו לי שאני חולה.‏ ולכן יש לי בלגן בחיים,‏ והשיא של הבלגן הוא התאווה.‏ ‏

לכן אין לי ברירה אלא למסור את חיי ורצוני.‏ ‏
תן לו משלו, שאתה ושלך - שלו
וכן בדוד הוא אומר "כי ממך הכל, ומידך נתנו לך"

בעניין: המסע אל ההתרסקות - צעד 1 לפני 10 שנים, 7 חודשים #54237

  • הושיעה נא
  • רצף ניקיון נוכחי: 1617 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • יש תקווה!
  • הודעות: 2406
תודה רבה.

הכאב הוא הביטחון היחידי שלנו מפני המחלה הזו. כי ההחלמה כואבת, ורק אם המחלה כואבת עוד יותר יש סיכוי לרצות להחלים.

מזדהה עם הקריעה בלב. עם חוסר האמון בעצמי.

הבשורה הנפלאה היא שחסד אלוקים, יש פיתרון. כל מה שעלינו לעשות זה להחזיק חזק חזק חזק חזק ביד המושטת לעברנו.
לדעתי, פחות מ10% מהנרשמים לפורום שמור עינך המשיכו הלאה עם ההחלמה... מאחל לך שיהיו לך את הכוחות והזכויות לא להיות מה90% שנפלטו.

ובהזדמנות זו, אני מודה לך באופן אישי על שהסכמת לחשוף ולהיפתח ככה בפני כולנו, והייתי רוצה לעודד את כל מי שמסתתר, כדאי לכם לצאת מהארון.
אין שחרור כמו הכנות של לעמוד פנים מול פנים מול מי שאני באמת.

בהחלמה
אוהב
הושיעה
אנא ה' הושיעה נא! עוזר דלים הושיעה נא!
הושיעה את עמך, וברך את נחלתך, ורעם ונשאם עד עולם...

בעניין: המסע אל ההתרסקות - צעד 1 לפני 10 שנים, 7 חודשים #54252

כל כך כואב.
אבל גם כל כך כיף לראות שאתה איתנו ואתה נקי.
נססס.
בשמחה.
ברוך ה' נקי מז' אייר התשע"ד.
זוכר שמחיר השימוש, הגיהנום הפרטי, יקר לי מדי (גנבתי מאסירות).
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.56 שניות

Are you sure?

כן