ברוכים הבאים, אורח

הייתי שם
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: הייתי שם 561 צפיות

הייתי שם לפני 10 שנים, 7 חודשים #54140

  • bralevtaor
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 69
אתמול הייתי שם, בקבוצה.
אתמול כמו היום, לא יצאו לי הרבה מלים מהפה.
אולי טוב שכך.
פגשתי אנשים טובים, נפלאים ובעיקר מקשיבים. תודה.

בעניין: הייתי שם לפני 10 שנים, 7 חודשים #54142

  • נתן במתנה
  • רצף ניקיון נוכחי: 1823 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1001
בוקר טוב.
לפעמים לא צריך שיצאו מילים, צריך לתת למילים של האחרים לעזור לי לקבל את עצמי.
להבין שאני ראוי, שיש ביכולתי להוציא מילים, שיש לאנשים מה לשמוע ממני. להתגבר על הבושה והסלידה והפחד ואולי אפילו השנאה
תודה על הכנות

נתן במתנה
אבא אוהב העלה אותי לרכבת ההחלמה בכ אדר תשע"ב, היום בו הפנמתי שהתאווה היא חלק ממני, והיא תשאר כזו עד ליומי האחרון, ופניתי לעזרה.
סיפורי האישי

בעניין: הייתי שם לפני 10 שנים, 7 חודשים #54227

היית שם יצאת גבר.
עכשיו במלחמה שלך נוסף לך נשק חדש, איתו והרבה עבודה עצמית תתחיל לנצח.
תזכור מעכשיו התאוה הולכת להיות מסכנה כי אתה הולך לא להתייחס אליה, וגם בהתחלה שהיא תעשה שרירים את לאט לאט תפורר אותה.
מעכשיו אנו נראה נצחונות ונפסיק את הטירוף,
שיהיה לנו הרבה נצחונות והצלחה.
בסוף נהיה שלמים...
בסוף נהיה שלמים בלי פיצול אישיות

בעניין: הייתי שם לפני 10 שנים, 7 חודשים #54234

  • הושיעה נא
  • רצף ניקיון נוכחי: 1617 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • יש תקווה!
  • הודעות: 2406
ברא לב טהור היקר,

היית שם! ועוד איך היית שם. מאוד ריגש אותי לשמוע אותך, ואת הכנות.

מה נותר לאחל? שיהיה בהחלמה

אוהב
הושיעה
אנא ה' הושיעה נא! עוזר דלים הושיעה נא!
הושיעה את עמך, וברך את נחלתך, ורעם ונשאם עד עולם...

בעניין: הייתי שם לפני 10 שנים, 7 חודשים #54253

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
חבר יקר, אתה בטוח שזה נכון מה שאתה כותב? תראה, אם יש באמת דרך שאפשר לרכוש וביחד עם עבודה עצמית אני יכול "להראות נצחונות ולהפסיק את הטירוף" - אני מבקש ממך שתגיד לי איפה מקבלים/קונים/גונבים את הנשק הזה, כי עד כמה שחיפשתי - פשוט לא מצאתי שום דבר כזה.

סליחה שאני כותב ככה, אבל פשוט אני רואה אותך מוכן להשקיע כל כך הרבה אנרגיה ולעשות צעדים כל כך קשים, אבל אולי - רק אולי - הם בכיוון לא כל כך נכון. בעיקר אני מדבר על מה שאתה כותב על התאווה "גם בהתחלה שהיא תעשה שרירים את לאט לאט תפורר אותה". ואני שואל את עצמי - איך עושים את זה? הנה, אני נקי יותר משנתיים אבל התאווה לא בדיוק התפוררה. נכון, אני לא חייב להשתמש בתאווה כל פעם שהיא דופקת בדלת, ובחסד אלוקים הרבה יותר קל לי לחיות חיים שפויים כי חזרה לי הבחירה, אבל התאווה עצמה? היא כאן. לא הלכה לשום מקום.

אנסה להסביר טיפה את המצב שלי לפני שאני ממשיך הלאה: במשך בערך עשרים שנה לא היתה לי בחירה. כל פעם שהייתי בהתקפה של תאווה - נפלתי. מידי פעם הצלחתי להישאר נקי כמה ימים או טיפה יותר, אבל תמיד זה נגמר בהתרסקות. לא בגלל שלא רציתי להפסיק אלא בגלל שלא יכולתי. אתה מבין? הבעיה שלי לא היתה התאווה עצמה, אלא העובדה שהייתי עבד. לצורך הענין יכולתי להיות עבד לאכילת תפוחי אדמה (כשרים!), אבל עדיין - אם לא היתה לי בחירה וכל פעם שהייתי רואה תפוח אדמה הייתי חייב לאכול אותו - זה היה יכול להיות נורא כמעט כמו הנפילות שלי באוננות או מה שזה לא יהיה.

כשבאתי להחלמה קיבלתי מתנה אחת ענקית, ועוד כמה קטנות יותר. המתנה הענקית היא שהיום יש לי בחירה. כשאני הולך ברחוב ורואה תאווה, אני יכול להחליט לא להסתכל. כשאני יושב מול מחשב - אני יכול להחליט לא לגלוש לפורנו. כשאני משתמש בסמארטפון שלי - אני יכול להחליט לא להיכנס למקומות שאני לא רוצה להיכנס.

זה מה שכן השנתה. אבל יש גם דברים שלא השתנו. למשל העובדה שאני עדיין אלרגי לתאווה, ומספיק שאלגום טיפה אחת של תאווה - ואני מיד שוב באותו מקום שממנו באתי. למשל העובדה שהתאווה ממשיכה להיות חלק ממני, למרות העובדה שאני יכול לבחור לא להשתמש בה, ולמרות העובדה שלא השתמשתי בה כבר 776 ימים. היא לא מתייאשת ולא מתה מרעב, היא פשוט נשארת נאמנה לי ומבטיחה שתמשיך ללוות אותי עד שאפרוש שאחזיר ציוד.

המעניין הוא שדוקא הקבלה של העבודות האלו היא המפתח לשער ההחלמה. כל זמן שחשבתי שזה ענין של זמן ומאבק ואז ניצחון ענק וזיקוקי דינור ואז שלווה ושקיעה ושקט שאין בו יותר לא תאווה ולא קנאה ותחרות - המשכתי ליפול.

וכדי להגיע לאותה החלמה, יש צורך לא רק בקבלה של המצב שלי אלא גם בשינוי כל הדרך של החשיבה שלי. הניצחון שאני מכיר לא מגיע ממלחמה אלא בדיוק ההיפך מכך. הוא מגיע מכניעה. זה נשמע כל כך מטורף אבל זה אמיתי. כשאני נלחם אני מפסיד, ואילו כשאני נכנע אני מנצח. איזה אבסורד. אז אם אני באמת רוצה לחיות חיים שפויים, מה שאני צריך זה קבלה של העובדה שהתאווה היא חלק ממני, וכניעה אמיתית.
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs
נערך לאחרונה: לפני 10 שנים, 7 חודשים על ידי .

בעניין: הייתי שם לפני 10 שנים, 7 חודשים #54259

סוד היקר והנהדר!

בשבוע האחרון אני מרפרף כאן בפורום ואני חייב לציין שאני נהנה לקרוא את כתיבתך הבהירה ובפרט בנושא שמך השני (כניעה).

כשאני חושב על כך, נדמה לי שהרעיון להיכנע, הוא לא רק בתחום הזה ולא רק למכורים.

בהקשר למה שכתבת ואני מצטט "העובדה שהתאווה ממשיכה להיות חלק ממני, למרות העובדה שאני יכול לבחור לא להשתמש בה, ולמרות העובדה שלא השתמשתי בה כבר 776 ימים. היא לא מתייאשת ולא מתה מרעב, היא פשוט נשארת נאמנה לי ומבטיחה שתמשיך ללוות אותי עד שאפרוש שאחזיר ציוד." סוף ציטוט. אני לא יכול לחלוק עליך כי לי בשונה ממך אין את תקופת הנקיות הארוכה (למעלה משנתיים!) ואין חכם כבעל הניסיון. אך נראה לי (ועדכן אותי אם אני טועה) שפשוט רצית לחדד את המסר של הכניעה ע"י הכתיבה החדה.

ואסביר עצמי, זה ברור לי לחלוטין שהתאוה לא הולכת לשום מקום וצריך כל הזמן לחיות ע"פ הכללים ללא היסח הדעת, אך נראה לי שכמו שחשתי על בשרי את דברי חז"ל "משביעו רעב" וחזיתי בחוש עד כמה צדקו דבריהם, סביר להניח שגם בחלקו השני של המאמר "מרעיבו שבע" הם ידעו את מה שהם מדברים.

בעניין: הייתי שם לפני 10 שנים, 7 חודשים #54268

זהו, שלא.
אני מניח שהם ידעו מה שהם מדברים, אבל כנראה שהם לא דיברו אל מכורים.
אני כותב בתור אדם שהיה נקי למעלה מ 150 יום, והיום מתגלגל שוב בבוץ.
ההימנעות, אי הפעולה על התאווה, אותה 'הרעבה', לא גרמה ליצר שום שובע.
הדבר היחיד שהתחדש, כמו שכתב 'סוד' היקר, היא האפשרות שלא לפעול על התאווה.
כאשר יש לי התקפה של תאווה, כשאני חושב שהדרך היחידה להפחית מהלחץ הגובר של האובססיה היא להשתמש, אז יש לי אפשרות אחרת. להיכנע. לעשות פעולות של התכנית. להתחבר לא-להים.
זה עובד.
מניסיון.
חוסר אונים איננו חולשה, זו המציאות.
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.39 שניות

Are you sure?

כן