ברוכים הבאים, אורח

יש לי מלא הרהורי עבירה-זה בעיה?
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: יש לי מלא הרהורי עבירה-זה בעיה? 411 צפיות

יש לי מלא הרהורי עבירה-זה בעיה? לפני 10 שנים, 6 חודשים #56724

שלום חברים, אחרי תקופה שלא פקדתי את האתר, חשבתי להתחבר שוב. יש לי הרהורי עבירה שתוקפים אותי כל הזמן, זה מתעצם עם הזמן, ויחד עם הרצון הגדול להקים בית- שלא ממומש, היצר מנסה לשטות בי. אני לא אתיימר, קשה לי. אבל אני מרגיש מיוחד ביני לבין קוני על שהתגברתי עם פגם הברית ועל פורנוגרפיה. אני לא אוותר על זה, אני לא אבזה את אותם אינספור נסיונות קשים שנלחמתי עד שהשלכתי יהבי אל ה'. למדתי עם השנים, שליפול לא פותר שום בעיה, ושקשה בכל מקרה, וגם לחיי הנישואין יש את הקשיים שלהם. אבל הבנתי שחוץ מהעובדה שהרצון שלי לאהוב אישה במובן התמים של המילה- לא ממומש, אני גם מתוסכל מינית. שלא נטעה, גם אם הייתי פוגם בברית ח"ו הייתי מתוסכל ואפילו יותר, כי אני כבר לא ילד ואני לא מחפש שטויות, אני מחפש אהבה אמיתית עם אישה אמיתית, אהבה על כל גווניה, זוגיות טובה ואמיתית. זה מתסכל, אבל כמעט כולם שם, כל אותם רווקים נמצאים שם, ויום אחד זה יקרה ונתחתן איש עם אשתו וכל העוצמות וכל הנסיונות שעמדנו בהם- יעמדו לנו בשעת הצורך בחיי הזוגיות.

בעניין: יש לי מלא הרהורי עבירה-זה בעיה? לפני 10 שנים, 6 חודשים #56730

היי שלום.
האמת שהנושא נדוש פה בפורום אבל אתן מנקודת מבטי.
לי החתונה לא פתרה את הבעיה עם התאווה, אדרבה בכל יום יהיו בעיניך כחדשים,  התאווה שכנעה אותי ועדיין מנסה לשכנע שהדבר הבא בטוח יהיה הרבה יותר ממלא ומספק מהפעם הקודמת.
בחסד אלוקים אוהב זיכני להגיע להכרה שאינני נלחם יותר בשמירות ברית ובפגמים אלא שאני חולה חסר אונים שזקוק לכוח גדול שיעזור לו וישמור אותי נקי.
ורק להיום אני נקי 126 יום.
מאחל לך הרבה החלמה תישאר פה קורים דברים טובים.
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.27 שניות

Are you sure?

כן