ברוכים הבאים, אורח

הצלחה לא מהסוג לה ציפיתי ובקשת עזרה
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: הצלחה לא מהסוג לה ציפיתי ובקשת עזרה 431 צפיות

הצלחה לא מהסוג לה ציפיתי ובקשת עזרה לפני 10 שנים, 1 חודש #63181

  • הרשלה
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 2
שלום חברים,

קודם כל יישר כוח לכל העוזרים ותומכים למיניהם. קודם כל חבל לי שלא הכרתי את האתר בשלב יותר מוקדם. גם כשכבר שמעתי על האתר לפני כמה שנים לא הייתי מוכן להודות שזה עבורי.
הרגשתי שהודאה בהתמכרות יהיה סימן שאני לא מושלם. היה לי קשה מאוד לקבל את זה. היום ברוך השם אני מוכן להודות שאני מכור.
אמנם אני לא צורך כפי שהייתי צורך לפני 10-15 שנים. אבל אני בהחלט עדיין מכור.
שבוע שעבר אף הצטרפתי לשיחת טלפון. תפס אותי חזק הרעיון שלקיחת אחריות איננה אשמה. אני עדיין מעכל את הרעיון. זה כל כך נכון וכל כך פשוט.

לצערי הרב לפני שעה קלה נפלתי. נפלתי אף שידעתי שאיני רוצה ליפול. נפלתי אף שבפלאפון ראיתי מייל חיזוק יומי נכנס.
ההצלחה אותה אני רוצה לשתף אתכם בה זה התחקיר שאני עושה בזמן זה אחרי הנפילה בכדי לנסות להבין איך אני נמנע מנפילות כאלו בעתיד.

אז ככה זה התחיל בבוקר בנסיעה ברכבת, עלו שתי בחורות שהדליקו את דמיוני. כבר אז הבנתי שיש פה בעיה ושאני חייב להפסיק. התאווה התגברה לרגע, ונעצרה. חשבתי שזהו.
אך השליתי את עצמי. בהמשך אני פותח את המייל, "או הנה מייל מעניין עם כל מיני דיונים מרתקים ...". רק שיהיה ברור המייל היה נקי לחלוטין. מדובר באתר מקצועי נטו. אני מתחיל לגלוש, קצת קורא. ופתאום צדה עיני בתור תואר לתמונה של בחורה חביבה שכותבת דברים מאוד תמימים "כוכבת פורנו". פה האש מתחילה לשרוף. אני מתחיל לחקור מה עוד היא כתבה, ... משם הדרך לשירותים היתה קצרה ביותר.  :'(

עכשיו כשאני מתחקר את עצמי אני נזכר בנפילה הראשונה שלי כשהתחלתי את דרכי בשמור עיניך לפני כמה חודשים. התחלתי להתכתב באנונימיות עם בחורה של נושאים של בינו לבינה. השליתי את עצמי שזה שאני לא מאונן ולא צופה בתמונות וכו' זה אומר שאני נקי. שבוע שלם התאפקתי, הייתי רץ לטלפון כל כמה זמן לראות אם היא הגיבה לפוסטים שלי ומתאפק עד שלא יכולתי יותר, אוננתי ונרגעתי. אני זוכר את האש שבערה בעצמותי כל אימת שקראתי את מה שהיא כתבה.

אז אני רושם לעצמי הצלחה על היכולת שלי בפעם הראשונה בחיי לנתח את תחושת התאווה ואיפה היא מתחילה.

ועכשיו אני הקטן שואל את עזרתכם. מה עושים? ראית בחורה יפה ברחוב, קראת משהו שהדליק אצלך נורה. לאן הולכים? אני מבין כיום שלהתאפק אי אפשר. זה רק בוער יותר, ומשפיע לרעה על כל הסובבים. (באותו שבוע בה התכתבתי, אשתי סבלה מאוד מהיחס שלי אליה, הייתי עצבני וכעסן בצורה בלתי נסבלת)? איך משחררים את התאווה?

אמרתי בכותרת שלא ציפיתי להצלחה הזאת. אני כיום מבין שציפיתי לכך שהנה אני אירשם ללוח 90 יום, אקשיב לשיחות טלפון, קצת נתכתב בפורום וזהו אהיה נקי.
לא ציפיתי לכך שתידרש ממני עבודה, לא הבנתי עד כמה אני אהיה חייב להילחם. ולפעמים אאלץ ליפול כדי ללמוד.

מחכה לשמוע את התגובות שלכם,

שלכם

הרשלה

בעניין: הצלחה לא מהסוג לה ציפיתי ובקשת עזרה לפני 10 שנים, 1 חודש #63189

  • brother
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 883
ברוך הבא למועדון!

אז מה עזר לי?
- חברים, כמה שיותר אנשים שאני יכול לדבר איתם, כשיש לי "התקף" אני מתקשר משתף... זה משחרר, מדהים!- קשה מאוד אבל כשבאמת נמאס והבנתי שאני רוצה להפסיק זה עובד פלאים!!
- ספונסר...
- לשחרר.... לא לאונן ולשחרר... אלא פשוט להבין שאני כזה, מכור, ולבקש מאלוקים נקיות רק להיום!
- כשיש תאווה, פשוט להגיד אני לא רוצה להתאוות לה, אלוקים קח את זה ממני, מה שאני מחפש בה אני רוצה למצוא בך!
- יש עוד הרבה מאוד עצות, ככל שתהיה כאן יותר תדע... תשאר, תקרא תגדל!
בהצלחה!
אני תמיד הרגשתי שחסר לי החיבוק הגדול שיקרב אותי אליך.

לכן החלטתי שאת החיבוק הזה אני רוצה להעניק לכל מי שרק יבקש

בחיבוק גדול ואוהב שרק אח יכול לתת.

בעניין: הצלחה לא מהסוג לה ציפיתי ובקשת עזרה לפני 10 שנים, 1 חודש #63190

  • bhelpful
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • במעבר מחוסר שפיות לחוסר אונים...
  • הודעות: 158
שלום לך חבר,

אתה יכול להתפלל עליה שהשם יברך אותה ושיהיה לה טוב. תתפלל לקב"ה שתקבל ממנו את הטוב שאתה חושב שתקבל ממנה.
תזכיר לעצמך שלגימה מתאוה זה בשבילך לגימה מרעל שהורג. תקבל ותאהב את עצמך כמו שאתה.
תודה בטעויותיך מתוך חוסר אונים. תבין שאיבדת שליטה על חייך. תשתף ספונסר וחברים במה שעובר עליך ומה שאתה מרגיש.
תקשיב לחברים, הניסיון שלהם יכול לעזור לך.
תבקש מהקב"ה שישמור אותך נקי רק להיום. קשה? אז רק לשעה הקרובה. קשה? רק לדקה הקרובה.
תציב לעצמך מטרות קטנות ותנסה לעמוד בהן. הצלחת וזה נהיה לך קל? תגדיל קצת את הקושי ובע"ה תתקדם.

אוהב אותך,
בהצלחה!
"וירדו חיים שאולה" - שגם בשאול חושבים שהם חיים.
הברכה ב"וירדו חיים שאולה", כמו [שאמרו חז"ל] "בני קרח לא מתו - מקום נתבצר להם ועשו תשובה", כי התשובה מועלת רק כל עוד שהוא חי, וזוהי הברכה, שגם בשאול יהיו חיים ויוכלו לעשות תשובה (היום יום כ'ו סיון, אדמו"ר מליובאוויטש).

בעניין: הצלחה לא מהסוג לה ציפיתי ובקשת עזרה לפני 10 שנים, 1 חודש #63419

מאוד מזדהה עם הנקודה הזאת שהעלית. היו תקופות שהצלחתי לפני התוכנית שהצלחתי לשרוד כנקי, ולא סתם אני כותב שורד, כי ככה זה היה, הייתי מחזיק את עצמי, יום, שבוע, וכמו קפיץ, ככל שמעכתי יותר והחזקתי יותר, זה השתחרר כמו בומרנג, וככה, כנגד אותה תקופה של "נקיות", תקופה של שחרור, בהייה נונסטופ בתכנים עד לסיבוב הבא. התגעלות עצמית. החזקה עצמית. קפיץ עצמי. וכאפה. כל סיבוב מחדש גיליתי את הליצן הזה שיוצא מהקופסא, ואומר, בואנה, לא משנה כמה תכסה את זה, זרוק ספרים, אבנים, תמיד אני אצא עם הפרצוף הדביל שלי ויזכיר לך שאתה מכור, ואין, אתה רוצה ונהנה מתאווה. וכן, לגמרי רעל.
אז זהו, לבקש עזרה זה כבר אחלה תפיסת כיוון ודרך. זאת ההתחלה. לצאת מעצמי. לבקש. להבין שזה גדול עלי. ולהבין שיש אחרים שעברו לפני, והנה, הם חיים, ובלי תאווה, והם חיים בלעדיה, ממש.
התאווה, אבל, היא רק סימפטום. יש איזה מכתש ליד הלב שצריך להתמלאות, ובאינסטינקטים שלי הוא רץ להתמלאות מתאווה. והוא לא מתמלא. אבל אני חוזר לשם שוב ושוב ושוב. אם אני רוצה להפסיק את הרולטה הרוסית הזאת אני חייב להתמלאות ממשהו אמיתי, ואת זה רק אלוקים יכול לעשות. זו גם הדרך לשחרר תאווה. לבקש מאלוקים. להבין את המצב לאשורו. את המצב שלי לאשורו. את האלרגיה שלי לכל מושא תאווה. לכל בחורה. ולכל תמונה. להציב לעצמי גבולות. לא לנסות ללכת עליהם בשיווי משקל, זה לא יעבוד. ולבקש עזרה מאלוקים. כניעה. הרבה כניעה. להבין שאני מכור, ושרק הוא יכול להוציא אותי מהעסק הזה, רק הוא יכול למלאות אותי על אמת.
עצות יש הרבה, אבל זה בעיקר מתחיל מההבנה שאני סיימתי עם תאווה, היא מגלגלת אותי שוב ושוב למקומות שאני לא רוצה להגיע אליהם, ואני לא רוצה לחזור לשם, לא רוצה לא רוצה לא רוצה. כשיש הבנה כזו ומוכנות לעשות את מה שצריך לעשות זה פותח את הדרך. אבל רק להיום, לא מנסים להיות דון קישוט ושאר חבריו, עושים פעולות, תוכנית, ספונסר, חברים. התוצאות בידיים של אלוקים. מבקשים. והוא נותן.

עשית כבר צעד אחד בכך ששיתפת, מזמין אותך להסתובב בפורום, להיות חלק, לעלות לעוד קבוצות בטלפון, להגיע. זה לא פשוט, ואולי גם לא נעים ודורש אומץ, אבל אין לנו ברירה. ויש הרבה תקווה. הרבה החלמה, הרבה שפיות, הרבה נקיות והרבה התקדמות. דברים טובים קורים כאן. אפילו ניסים. הישאר איתנו.

אשמח להיות לעזר
אור

וקיפאון

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.34 שניות

Are you sure?

כן