ברוכים הבאים, אורח

חזק להיות חלש
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: חזק להיות חלש 352 צפיות

חזק להיות חלש לפני 10 שנים, 1 חודש #63454

לפני שהגעתי לתוכנית ידעתי מה זה להיות חזק, שולט, בלתי חדיר, הגעתי למצב שאין בן אדם שהצליח לפגוע בי, הייתי חסין פגיעות, כשנפגעתי ואפילו לא ידעתי על כך כי זה היה בתת מודע, כי לא באמת חשתי מה עובר עלי, הדם שלי היה סמיך, הייתי מעורפל בתאווה, אז כשנפגעתי רצתי ישר לצרוך עוד מהחומר המוכר לי, מהסם האהוב עלי, שהכהה את חושי, ושוב צללתי לתוך הדמיון שלי, שואב ומקבל משהו שלא קיים אבל בלי סוף, ומחזק את חומת המגן הגבוהה סביב ההרס והכאוס האדיר שבפנים.

תוך כדי הנקיות התחלתי להרגיש, פשוט לחוש מה עובר סביבי, וזה כאב נורא ועדיין כואב, כי פתאום הפכתי לחשוף ופגיע, פתאום אין יותר את הסם המרגיע של לנעול דלת לכבות נייד ולצלול למסך, ופתאום צריך להסתכל לחיים בעינים, יש לי רגעים שאי מטולטל עד כדי שאני לא מכיר את עצמי יותר, אני מתפרק מול כל מיני אנשים שבחיים לא חשבתי שזה יקרה לי לידם, היו תקופות שגם מצאתי את עצמי בוכה סתם בלי סיבה, ההורמונים השתוללו, ושוב הראש שלי לא גמר וגם לא גומר בינתיים (רק להיום ) לספר לי שהתאווה היא היא שתפתור לי את מה שעובר עלי, היא סיפקה לי את הפתרון שנים ואולי כדאי לנסות שוב, והיה זה הספונסר שעודד ומספר לי שככה מרגישים אנשים "אמיתיים", אנשים רגילים "שמרגישים", והאמנתי לו ולמדתי להתמודד עם מה שקורה ולפעמים להיות גם חלש ולא להיבהל מכך, לשתף, להתמודד, להרגיש, ולחיות.

לאחרונה בחסד אלוקים אוהב אני מקבל מתנה שהיא רק להיום עושה לי דברים מדהימים, אני לאט לאט לומד שכמה שאני חלש אני רק מתחזק, שאני מסוגל לומר לאשתי 'תראי אני לא מושלם, אני בתהליך' פתאום אני כבר לא יושב שם למעלה על איזה מגדל, פתאום אני איתה בגובה העינים, פתאום היא מסוגלת להבין שאני לא פרטנר לויכוחים, אני בס"ה פגיע כמותה ואולי יותר, פתאום היא מסוגלת להביע חמלה, פתאום היא מסוגלת להבין שאנחנו אותו דבר, שאני יושב גם מול הבוס שלי והוא רוטן על זה שאני אנוכי, ובמקום להתווכח ולהסביר לו כמה אני הכי חי בשביל העולם אני מסוגל להגיד לו 'תשמע אני לא לגמרי מושלם יש לי פגם אופי משמעותי של ריכוז עצמי, אני חושב המון על עצמי ואני לפעמים לא שם לב שיש כל מיני אנשים סביבי, ואני בתהליך לעשות שינוי עם עצמי וזה לא פשוט', ואז הוא יושב ומסתכל עלי ולא יודע להוציא מילה, ובחוסר שקט הוא מעביר נושא, אבל הבעת ההערצה שלו בעינים זה משהו לא ניתן לויכוח, וכן הלאה......

אז למדתי שזה חזק מאוד להיות חלש.

בעניין: חזק להיות חלש לפני 10 שנים, 1 חודש #63457

  • אסירותודה
  • רצף ניקיון נוכחי: 6040 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 3448
תודה רבה. היה לי לתועלת. על עצמי שמתי לב שגם 'בלהיות חלש' אני מפקשש. אם אני עושה את זה כדי להיות חזק אני עלול לחפף.. לא פעם תפסתי שאני מציג את החולשות שלי באופן שמאיר את נקודות החוזק שלי. בודק את גובה המים בבריכה ואז מזנק.. את התועלת הכי גדולה קיבלתי כשקפצתי לבריכה עם ברכיים רועדות כי לא היה לי מושג אם יש שם בכלל מים.. מאיפה אומץ? לי אין שמץ. ישנו אחד ולו מלוא הכח. מי יתן ונמצא אותו. עכשיו. 
מכה אב התשס"ה הנס האישי שלי ממשיך, רק להיום. אפשר לקרוא עליו כאן
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.31 שניות

Are you sure?

כן