ברוכים הבאים, אורח

מקימי מעפר
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: מקימי מעפר 433 צפיות

מקימי מעפר לפני 10 שנים #64658

  • נתן במתנה
  • רצף ניקיון נוכחי: 1823 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1001
כשהייתי שם, אבוד, כאוב, מיואש, חשבתי שברגע שאוכל לנשום, לצאת החוצה, אברח כל עוד רוחי בי, ולא אביט לאחור, לעולם, פן אשתייך שוב, ואהפוך לנציב מלח.
הרי סוף סוף אוכל להתחיל את מה שהייתי צריך לעשות בגיל ארבע עשרה, עשר שנים איחור אמנם, חייכתי במרירות לעצמי, אבל לפחות להתחיל.
וחוץ מזה, הרגשתי גם עמוק בתוך הלב את התחושה שכל כך ברורה לי היום - שמבט אחד לאחור, עשוי לא להסתיים רק במבט אחד.
הניתוק חייב להיות מוחלט. חשבתי בפחד. אחרת, הכל יכול להתפרץ שוב.
נדמה לי שהחלום הוורוד הזה, הוא מה שגרם לי לנסות לחיות 'כרגיל' בכל רגע שבו ההפסקות בין הנפילות אפשרו את זה.
לנסות לחשוב על זה, להתעסק עם זה, בתקופות של הנקיות היה נראה לי נסיגה לאחור. הרי בכלל אני לא אמור לצפות בפורנו, ק"ו שלא בקטגוריות אליהם נכנסתי לאחרונה, ק"ו שלא להתכתב בצ'ט, ק"ו שלא לשוחח בטלפון.
לשכוח. להעלים. אני כבר שבועיים נקי, קדימה, החיים קוראים לי.
וכך, ניסיתי כל פעם להטביע את עצמי בתוך השגרה או בתוך המטרות שהצבתי לעצמי או שנרתמתי אליהם, וכמו מן צל כזה, האוננות תמיד הייתה שם בפינה, לפעמים חיוורת וקטנה, חמש דקות שלאחר שנת הצהריים בישיבה, בלא דרמות מיוחדות, ולפעמים ארוכה ומפחידה, שעות של צפיה, חיפוש ופריצת גבולות. אבל היא תמיד היתה שם.
ועדיין, בתקופת הנקיות, ניסיתי לא להתמודד עם העובדה הזו ולהתחיל את מה שבאמת חשוב, את מה שבאמת אני צריך לעשות, ולהיות את מה שאדם כמוני, ברמתי ובהקשר בו אני נמצא, צריך להיות.
וכך, מבלי משים, הכשלתי את עצמי, שהרי כשהייתי בתוך הפורנו, ברור שלא עצרתי. אבל גם כשלא הייתי, לא ניסיתי לגרום לעצמי לעצור, כמובן שלא הסכמתי לשלם את המחירים שנדרשו לשם עצירה כזו (אפילו לחסום את המחשב הנייד שלי, לאחר מעבר דירה לאיזור בו נקלט אינטרנט לא מסונן מהשכנים, לקח לי כשלושה שבועות כואבים). המטרה הייתה להיות נוראלי, וברגע שעברו יומיים, או שעתיים, נעשיתי לנורמלי. כך הכרזתי על עצמי, וזהו. הכרחתי את עצמי לא לפתוח את זה שוב. עכשיו לחיים - די להתבחבש עם נופל, לא נופל, כואב-לא כואב. קדימה!!
בימים נוראים, רגשות אלו עלו בעוצמתם - הצורך שלי להיות נורמאלי, רק הפעם לשמור על ניקיון, לעשות מה שצריך, להתפלל כמו שצריך, ללמוד כמו שצריך, והצל השחור, שנלווה, או דרך הפחד שמא אפול, או דרך הנפילה עצמה.

כיום אני מתרגש בכל פעם מחדש מהגילוי שאלוהים העניק לי יכולת להתחבר לאנשים אחרים דרך האיזורים שניסיתי ככל יכולתי, ועם הרבה מאוד הצלחה, להסתיר מכל אדם, כולל אני. כשאני מתאר חוויות כואבות, מציין את השינויים שאני עובר, את המצוקות שאני חווה, אנשים מקבלים החלמה. מקבלים החלמה ממני? זה מה שמעורר את הערכתם? מה, זה לא מעורר גועל, דחייה, בוז, וריחוק? איך זה יכול להיות, הרי אני מדבר על כל הדברים האלה, שאני שונא בעצמי. על הגאווה שלי, שגורמת לי להתייחס לאנשים כאילו הם אוויר, על המיניות שלי, שהתביישה מחד והייתה תאוותנית מאידך, על האובססיה שלי, שלא הצליחה להתבטא בשום דבר אחר חוץ מהדבר אותו הכי שנאתי, על הצורך שלי בגירויים חזקים, על סגנון השימוש שלי, ומזה אנשים מתחיים? מה עם חידושי התורה שלי? מה עם יכולותית השכליות? מה עם טוב ליבי? מה עם שמחת החיים שלי?
כל אלה, פתאום נעשים חיוורים אל מול בוהק השינוי שחל בי. ביחס לעפר בו הייתי, כל תקומה הופכת לדרמה מרשימה ומרגשת. אפילו אדם שסבל כל כך הרבה יכול להרגיש פתאום רגוע כשהוא משחק בגן השעשועים עם הילד. הטרוויאלי, הפשוט, היומיומי, הופך למרגש, עבורי ועבור השומעים אותי. רגש זה הנו חדש לי. ההכרה שהחולשות שלי, שהפחדים שלי והדברים מהם אני הכי מתבייש מהווים מקור לחיבור שלי  לאנשים, ושלהם לאלוהים, גורמת לי אט אט לקבל גם את החלקים האלה כחלק ממני, אם הם עוזרים כל כך לאחרים, אז אולי גם אני לא חייב להעלים אותם ולברוח מהם כל כך מהר, ואולי, אולי אלוהים היה שם, 'בהסתרה שבתוך ההסתרה'?

נתן במתנה
אבא אוהב העלה אותי לרכבת ההחלמה בכ אדר תשע"ב, היום בו הפנמתי שהתאווה היא חלק ממני, והיא תשאר כזו עד ליומי האחרון, ופניתי לעזרה.
סיפורי האישי

בעניין: מקימי מעפר לפני 10 שנים #64660

  • אבי גולן
  • רצף ניקיון נוכחי: 208 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 4252
הייתי פעם במסר של חבר בקבוצה,
בסוף המסר הוא ביקש לשיר שיר שהוא שר לעצמו בזמנים קשים, ומי שמוכן מוזמן להצטרף אליו,
והתחיל לשיר "מקימי מעפר דל" בניגון ששירים בגן, החברים היו עם דמעות בעיניים,
אֲנִי מַאֲמִין בֶּאֱמוּנָה שְׁלֵמָה. שֶׁהַבּוֹרֵא יִתְבָּרַךְ שְׁמוֹ הוּא בּוֹרֵא וּמַנְהִיג לְכָל הַבְּרוּאִים. וְהוּא יכול בכוחו לתת לי עוד יום נקי ומפוכח.

בעניין: מקימי מעפר לפני 10 שנים #64664

  • הושיעה נא
  • רצף ניקיון נוכחי: 1617 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • יש תקווה!
  • הודעות: 2406
תודה רבה חבר יקר. התחברתי מאוד.

השבוע זכיתי למסור ציון דרך. וקיבלתי "אוהבים אותך" ענק.
בהמשך היום התחלתי להרהר עד כמה מיוחד הנני, ומוערך ואהוב.. והתחלתי להסניף ערך וביטחון מזה שאני כנראה אחד 'ה'תותחים.
ואז הגיעה המחשבה, דומה לפוסט הזה,
האם החיבוק שקיבלתי שם היה להושיעה המוצלח? האם החיבוק היה להושיעה המוכשר?
או שמא האוהבים אותך הרועם עם החיבוק והפירגון הגיעו להושיעה הסקסהוליסט החולה התאוותן גאוותן פגום האופי המתוסבך?..
וכשהבנתי שקיבלתי כאן חיבוק על זה שזכיתי ואלוקים האיר דרכי ידעתי שאם אני רוצה להמשיך לקבל את החיבוק הזה עלי לא להסתיר את אלוקים. עלי להבין שאני 'רק' צינור במערכת. אני לא הסיפור.

ותוך כדי הרגשתי שהחיבוק הזה שאנחנו זוכים לקבל מחברינו החולים הוא החיבוק הראשון שנוגע לא רק בבלורית שלי.. או בסוס שעל החולצה שלי.. הוא החיבוק הראשון שנוגע בלב שלי. במקום בו חשבתי ששוכן האיכס. הגועל. הפורנו. הזבל. הרעל. הזנות... במקום הזה קיבלתי חיבוק.

על כל מחמאה חיצונית שאני מקבל יש קול פנימי שאומר לי 'הושיעה הסורר' הרי זה לא מגיע לך! ואני משתיק את הקול הזה ובאובססיביות טוחן ומתנפל על המחמאה. זה מגיע לי זה מגיע לי זה מגיע מגיע מגיע לי. החיים שלי נהיו תלותיים באישורים מבחוץ. כי הרי המצפון שלי חסם אותי מלקבל אישורים מבפנים.

עד שהגיע הדבר המוזר הבא: אני הושיעה מכור לתאווה. ביטויי ההתמכרות, האיכס הזה והבושה הזו והפדיחה ההיא.. "אוהבים אותך"

כאן זו לא מחמאת חוץ. כאן זו קריאה אל הפנים לאהוב אותי. ואם החבר השבר כלי הזה לידי צורח אוהבים אותך. האם אלוקים לא צורח צעקה דומה? אוהבים אותי? אוהבים אותי!

הפנים מתיישר. אני כבר יכול להאמין בעצמי, בעצמי המוגבל והלא מושלם. זה אור חדש. אני לא תלותי באישורם של אחרים. פחות נואש לזה. לא מעסיק אותי אם זה מגיע או לא מגיע. המצפון גם אוהב אותי. אין כבר צורך להסניף את האגו. אני שבע.

מתנת ההחלמה
אנא ה' הושיעה נא! עוזר דלים הושיעה נא!
הושיעה את עמך, וברך את נחלתך, ורעם ונשאם עד עולם...

בעניין: מקימי מעפר לפני 10 שנים #64667

  • bhelpful
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • במעבר מחוסר שפיות לחוסר אונים...
  • הודעות: 158
תודה לכם.
"וירדו חיים שאולה" - שגם בשאול חושבים שהם חיים.
הברכה ב"וירדו חיים שאולה", כמו [שאמרו חז"ל] "בני קרח לא מתו - מקום נתבצר להם ועשו תשובה", כי התשובה מועלת רק כל עוד שהוא חי, וזוהי הברכה, שגם בשאול יהיו חיים ויוכלו לעשות תשובה (היום יום כ'ו סיון, אדמו"ר מליובאוויטש).

בעניין: מקימי מעפר לפני 10 שנים #64782

הרבה הזדהות. תודה לכם. מזמן לעצמי לחזור לזה

וקיפאון

בעניין: מקימי מעפר לפני 10 שנים #64789

תודה רבה!
מזדהה עם מה שכתבת. בהחלט מדהים מה שקורה פה.
בחסדי ה', נקי מיז' באדר התשע"ד.
בשם ה' נעשה ונצליח.
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.40 שניות

Are you sure?

כן