ברוכים הבאים, אורח

ההחלמה, החוויה המשעותית ביותר בחיי
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: ההחלמה, החוויה המשעותית ביותר בחיי 264 צפיות

ההחלמה, החוויה המשעותית ביותר בחיי לפני 9 שנים, 4 חודשים #73194

יש תובנות שגרמו לי הרבה פעמים לתסכול. כמו למשל שההחלמה היא החוויה המשמעותית ביותר בחיים. נו באמת?! המקומות בהם למדתי, הנישואין, הקריירה, המשפחה, אירועים משמעותיים נוספים בחיים שעברתי. האם כל אלו לא מגיעים לחווית ההחלמה?

ככל שחולפים להם הימים בהחלמה אני נאלץ לשוב ולהסכים לתובנה זו פעם אחר פעם. בעצם, למה נאלץ? אני מודה על כך ומודה בכך בכל לב. נכון שהחיים זמנו לי המון אירועים מסעירים אבל אירועים אלו כולם היו תחת ערפל מתמשך של השיעבוד לתאווה. היא זו שפגמה בהם והשחיתה כל חלקה טובה. שהפכה אותם ממה שהם אמורים היו להיות למשהו נוגה יותר. ההערכה שיש לי היום להחלמה נובעת מכך שהיא מאפשרת לי לחוות את החיים על שלל יופיים בצורה בהירה וחדה יותר.

גם היום וגם בשעה שאני כותב את שורות אלו אני מתמודד עם אתגרים כדרכם של חיים דינמיים. ההבדל הוא בכך שיש לי היום כלים שלא היו לי בעבר כדי לכלכל את הרגשותי בצורה נכונה. מכירים את ההרגשה הזו שמשהו בפנים עומד לקרוס מרוב פחד ודאגה? שאינכם יודעים מה וכיצד יהיה? פעם הרגשות אלו היו סותמות עבורי את האופק כולו. במקום לעשות את הדבר המתבקש ולחפש את נקודות האור בכל מצב נתתי לזה לסחוף אותי כשאני משתף פעולה בחוסר שיתוף פעולה, היישר למצולות התאווה... ההחלמה ונספחיה לימדו אותי פשוט לעשות את הדברים אחרת.

אחרי אינספור פעמים בהם הייתי בטוח שאני ממש לא מסוגל אחרת ולמרות כך הדברים הסתדרו. הבנתי שהפרשנות שהמוח שלי נותן לתפיסתה של תמונת המצב לא בהכרח נכונה.  זו יכולה להיות נבואה המגשימה את עצמה. בדיוק כפי שפעם הייתי בטוח שאין לי ממש אפשרות לעבור גל תאווה בלי להשתמש ופתאום זה הצליח. כך גם בשאר התחומים כל הצלחה חזקה אצלי את הביטחון שזה אפשרי. כל אימון שכזה לשרירי הנפש החזיר אט אט את הביטחון שלי. פחות יותר רחמים עצמיים והתבכיינות ויותר עשיית פעולות להגנה עצמית.

בחסד אלוקים לא מובן מאליו אני זוכה ל 256 ימי שפיות ונקיות שעמם הולכת ותופסת יותר ויותר השפיות את מקומה.  היא הדבר המשמעותי ביותר בכל שטחי החיים.  נותנת לי את הכוח להתמודד בכל המישורים כפי שלא הייתי מסוגל לעשות בעבר. לצערי או לשמחתי אני זוכר די ברור כיצד הדברים נראו מזווית שונה. בעבר נפלתי שוב אחרי פרקי זמן שכאלו לא פעם. זה היה ההבדל בין לחיות כבן אדם או כצללית אדם. כל שמחה לא הייתה שמחה לצלילי היגון של הנשמה אשר התנגנו להם ברקע.

ההחלמה היא בהחלט החוויה המשמעותית ביותר בחיי
נערך לאחרונה: לפני 9 שנים, 4 חודשים על ידי .

בעניין: ההחלמה, החוויה המשעותית ביותר בחיי לפני 9 שנים, 4 חודשים #73196

  • מוטי ראוי
  • רצף ניקיון נוכחי: 100 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • חי ומרגיש בזכות אלוקים ובאמצעות שמור עיניך וחברים
  • הודעות: 1095
תודה
אתה צודק
אך השאלה שלי היא כיצד משמרים את החוויה הזו בחיי היום יום
כמובן שהתשובה היא 10, 11,12,
צעדי השימור.
אבל אני מרגיש שאני חי היום במצב "מחלמה" מחלה והחלמה משמשים בעירבוביה,
ואולי רגשות אינן עובדות וזוהי נקודת הבחירה שלי?
אולי....
מוטי
חבר שמור עיניך,
ובחסדי ה' ולא בכוחי נקי מט"ז שבט תשע"ב, 09/02/2012,
והנני אסיר תודה על כך, ומתפלל לשפיות גם היום.

בעניין: ההחלמה, החוויה המשעותית ביותר בחיי לפני 9 שנים, 4 חודשים #73197

  • שלמה(די דיינו)
תודה רבה אדם על התזכורות..
זה משמח לראות חברים העולים על דרך ההחלמה ברצינות וחווים את השחרור האמיתי שרק עבודת צעדים נכונה יכולה להעניק!
אז שוב תודה רבה על התזכורת שזה אכן אפשרי!!

אוהבים
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.36 שניות

Are you sure?

כן