ברוכים הבאים, אורח

כמעט נפילה ותסכול.....
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: כמעט נפילה ותסכול..... 784 צפיות

כמעט נפילה ותסכול..... לפני 9 שנים, 2 חודשים #75108

היום היום ה15 של נקיות
ב"ה שאצליח היום לשמור על נקיות

אתמול היה יום קשה. לאחר שבוע יחסית נינוח עם הפתחות טובה בזוגיות ועם עצמי היצר תקף
היה לי קשה יותר לשמור עיניים ברחוב. ראיתי שזה חזק ממני וזה תסכל אותי.בימים לפני כן הצלחתי יותר בקלות אתמול זה לא הלך.
בערב הרגשתי ריכוז אנרגיה עצומה באיזור הברית. כאילו יש שם חיישן מזמזם שרק רוצה פורקן. לפרק את המתח והכאב הזה. לא רציתי לבוא כך לאישתי אך לא נרדמתי והיא הרגישה בכך.די ברור לי שאם היינו אסורים לא הייתי יכול לעמוד בזה והייתי מאונן. אני מרגיע את עצמי שהחלטתי שבמידה ולא אוכל יותר ואפול לא אעשה זאת עם תמונות וסרטים .
היא נסתה לעזור לי ואמרה שעדיף שנהיה בייחד ולא להאבק בזה גם אם אני בא מהתאווה.
אך מה שקרה הוא שלא הצלחתי לגמור. עלו לי במחשבה תמונות של נשים וסרטים וסיטואציות מהעבר . הייתי מאוד מתוסכל עד שהרפנו. הצלחתי להרדם בתחושה של מובסות. טוב זה לא כלכך נורא. האגו שחושב שאני שולט עדיין קצת מתערר.

בשלב מסויים דברתי לעצמי ולשם שאני לא מצליח כרגע להרפות , לא מצליח להתמודד ושאקבל שאני כרגע לא כלכך מחובר. זה לא עזר לי עד העזרה של אישתי היקרה.

כיצד אתם מתמודדים ברחוב ? זה כואב לי כאבי מוות.

משך

תשובה: כמעט נפילה ותסכול..... לפני 9 שנים, 2 חודשים #75114

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
שלום חבר,

לפני כשנתיים פורסם כאן פוסט תחת הכותרת "המלחמה מעייפת - הכניעה משחררת" (או לפחות משהו דומה לזה), שבו הסביר אחד החברים את ההבדל בין כניעה לבין מלחמה. זה היה רק פוסט אחד מתוך שורה ארוכה של פוסטים שכתבו כאן החברים השונים ובהם כל אחד נתן את הזווית שלו לשאלה מה ההבדל בין כניעה לבין מלחמה. הרי בשורה התחתונה - כולנו רוצים את אותו דבר, וזה שחרור מהתאווה, אז מה ההבדל בדיוק בין כניעה לבין מלחמה?

נזכרתי בפוסט ההוא כאשר קראתי את מה שכתבת, כיון שמה שאתה מתאר הוא בדיוק התיאור של מלחמה, לעומת הכניעה שהיא ההיפך הגמור מכך. לכן, לא פלא שאתה מותש אחרי מלחמה שכזאת.

אבל לפני שאני חוזר לכניעה ומלחמה, ישנן שתי נקודות שבעיניי הן חשובות מתוך הדברים שאתה כותב. הנקודה הראשונה היא הנסיון להתמודד לבד, דבר שאצלי מעולם לא הצליח, ולא משנה כמה חזק ניסיתי. ואפילו אם זה יישמע מייאש, כדאי לשים את הדברים על השולחן: הפורום והמייל היומי הם כלים מצויינים לעזור לנו להחלים, אבל אם הם כל מה שיש לי - זה לא יספיק. אני צריך אנשים אמיתיים שאני בקשר איתם כדי שאוכל להחלים. הנקודה השניה היא שכאשר ניסיתי להפסיק את השימוש בתאווה על ידי קיום יחסים עם אשתי - זה היה מתכון לאסון. לא רק שזה לא עזר לי, כיון שבסופו של דבר תמיד נפלתי, אלא שזה הרס את החיי נישואין שלי, גם אם לא ראיתי את זה באותו הזמן.

אז מה הכוונה כניעה? אנסה להסביר מה זה עבורי, למרות שהמילים די מגבילות את זה, וכנראה כדי להכנע צריך גם לחוות את זה על ידי שרואים כיצד אחרים עושים את זה. כניעה הוא המקום בו הויתור על התאווה לא מגיע מתוך חוזק וכח והרגשה של מאבק שבו אני יכול לנצח, אלא בדיוק ההיפך - מתוך המקום שבו אני מודע לכך שאלוקים ברא את בני האדם מוגבלים, ואחת ההגבלות האישיות שלי היא שאני פשוט לא מספיק חזק כדי לנצח את זה. אחד הדימויים שעוזרים לי זה לחשוב שאני עומד בחוף ים ונאבק בגלים, וכל פעם הם מכריעים אותי ומפילים אותי, עד שאני מבין שבמאבק הזה שבו זה אני מול הגלים - הגלים תמיד ינצחו. מאותו רגע אני מתחיל להוריד את הראש בכל גל שמגיע, במקום להילחם בו, ונותן לו לעבור מעליי.

בכל פעם שאני נתקל במושא תאווה, הראש שלי רוצה לחזור לשם, ועומדות בפניי שתי דרכים: דרך אחת להילחם נגד הרצון הזה, ודרך שניה לקבל את הרצון הזה, להודות שאני חסר אונים מולי, לכופף את הראש ולהמתין שזה יעבור. כשאני מנסה את הדרך הראשונה אני מתעייף, גם אם אני מצליח לעמוד בגבורה מול הגל. הדרך השניה משחררת, והיא הדרך היחידה שאני מכיר שבאמצעותה אלוקים משאיר אותי נקי במשך 1295 ימים.
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

תשובה: כמעט נפילה ותסכול..... לפני 9 שנים, 2 חודשים #75123

ראשית תודה על התגובה. סוד הכניעה.
יש דברים שאני לוקח ודברים שלא. אני חושב שהעובדה שהתחלתי לבוא לאישתי , לרצות לבוא אליה במקום להסתפק בעצמי זה דבר גדול וגם היא חשה כך ושמחה.
אני לא חושב בכלל שיש מוחלטויות כאלו- לבוא אליה רק עם תאווה או רק באהבה.
יש הבדל האם אני "משתמש" בה ולא רואה אותה ואת צרכיה ואת מה שטוב לה לבין מקום שבו אני בוחר בכל זאת לבוא אליה עם תשוקה. להקשיב יחד עם התאווה שלי גם אליה.

לגבי הכניעה. זה בדיוק מה שסיפרתי- בתחילה נאבקתי. ודווקא המאבק התבטא בלהיות גיבור ולא להביא את התשוקה לאישתי, לא לשתף אותה. ברגע שעשיתי זאת עברתי דרך קושי אבל סופו היה וויתור. כולל על הוויתור להגיע לפורקן.

אני מתחבר מאוד לדברייך על החשיבות בקבוצה ושבוע הבא ב"ה אני אעשה צעד זה.
היום גם שוחחתי פעם ראשונה בטלפון עם אחד מחברי הפורום .

תודה
משך

תשובה: כמעט נפילה ותסכול..... לפני 9 שנים, 2 חודשים #75129

שלום חבר יקר,

אני מאוד מעריך אותך ואת המקום ממנו אתה מגיע, פשוט הגעתי מאותה דרך,,,,

רק רציתי לשים את תשומת ליבך ואם רצונך קח ואם לא יהא כאילו לא אמרתי, שים לב שאתה מתכתב כאן עם כאילו שראשית כל: היו במצב שלך [או יותר גרוע] ויצאו מזה וידם בחסד אלוקים על העליונה כך שיש להם מה למכור לך,, שנית: קוו החשיבה שלך לא ממש הביא אותך להצלחה מזהירה [אם הגעת לכאן,,] כך שכדאי לך לשמוע מה שיש לראשים אחרים שכן הצליחו בהתמודדות, איך הם עשו את זה בהצלחה מרובה !!

זה מה שאמרו לי כשהגעתי לכאן וחשבתי שהם לא יודעים כלום ואני אגיד להם,, אבל אחרי כמה זפטות בפרצוף של נפילות כואבות הבנתי שאני צריך רק להוציא את הצמר גפן מהאוזניים ולהכניס אותו לפה, וזה עובד בשבילי כבר 116 יום,,

בהצלחה .

הוי אריאל,,,,
אריאל,
אני בהתחלה,,, אני מנסה,,,, אני מתבייש,,, אני מפחד,,, אני מקווה,,, אני מייחל,,, אני מתפלל !!!!!!!!
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.33 שניות

Are you sure?

כן