ברוכים הבאים, אורח

כניעה מול האגו / להוביל עם החולשות / קנאת סופרים
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: כניעה מול האגו / להוביל עם החולשות / קנאת סופרים 1226 צפיות

כניעה מול האגו / להוביל עם החולשות / קנאת סופרים לפני 8 שנים, 8 חודשים #81556

כניעה מול האגו שלי / חשיפת הפגמים שלי - להוביל עם החולשות / קנאת סופרים תרבה חכמה

בשבוע וחצי האחרונים היו לי חוויות מאד טובות בהחלמה שלי ואני אשמח מאד לשתף אותכם בהן.

שבוע שעבר הגיעו אלינו לישיבה קבוצה של כמה בחורים, ובתוכם ראיתי בחור שאני מכיר מהקבוצות ושיכנתי אותו בחדר שלי בישיבה למשך כמה ימים. בפעם הראשונה שדיברנו הוא שאל אותי איך הולך אצלי עם הלימודים, והוא אמר לי שהוא קיבל הרבה מתנות מהתוכנית בנושא הזה, ועניתי לו שאני יודע שזה תהליך ואני מתפלל שיהיה יותר טוב. וזה כבר הרבה מאד חודשים שכל יום בכתיבת בוקר שלי אני כותב על הקשיים שלי עם הלימוד, אבל אף פעם וגם לא באותה סיטואציה עם החבר, לא ניסיתי לשבת על העניין ולראות מה בדיוק קורה איתי שם.

יום אחרי זה, ישבתי בבוקר בבית מדרש, והחברותא שלי עזב לכמה דקות ואני רואה את אותו בחור יושב ולומד ולומד, ואני לומד רק כשאני מגיע לבית מדרש אבל הרבה מאד פעמים אני מפספס, והתחלתי לקנא בו, וירדו לי דמעות מהעיניים, וכמדומני שהיתה זו הפעם הראשונה בחיי שיכולתי לממש את דברי חז"ל "קנאת סופרים תרבה חכמה", כי אני תמיד הייתי מקנא באחרים והייתי נכנס לרחמים עצמיים למה אני לא כמוהו, וגם הייתי רוצה שהוא לא יהיה לו את זה כדי שהוא לא יהיה יותר ממני, אבל כאן קרה לי משהו אחר, אני הבנתי שאני יכול לקנא בו, ויש לי אופציה שזה יקרה גם לי, ואם אני רוצה את זה אני יכול ללכת אליו ולשאול אותו מה עבד לו כי אני גם רוצה את המתנה שהוא קיבל מאלוקים (ולא שאני רוצה שלא יהיה לו). ותוך כדי עוברת בי התעוררות שהגיע הזמן לשבת על הנושא, והוצאתי דף ודי מהר רשמתי לי הרבה מאד נקודות של חוסר שפיות וחוסר יכולת שלי לנהל סדר יום שפוי, שזה גורם לי לא להגיע לבית מדרש, כמו שזה גורם לי לא לישון בזמן ולא לאכול בזמן, ועוד הרבה מאד דברים שאיבדתי שליטה עליהם, ושמתי לב שיש לי סדר עדיפויות משובש לחלוטין. ובעיקר נתיישבה השאלה שהיתה קשה לי הרבה זמן, שאני מאד אהבתי ללמוד בעבר ואני מאד אוהב ללמוד כיום ואני לא מצליח להבין למה זה קורה לי שהרבה פעמים אני לא מגיע ללמוד, וכעת הבנתי שזה משהו הרבה מעבר ללימוד.

ולא עצרתי כאן. זה לא מה שיעזור לי לחזור לשפיות, אני צריך לעשות פעולות.

בשעות הצהריים פניתי לאותו חבר וביקשתי לשבת איתו ולהתייעץ איתו, ואסירות תודה שאת האגו השארתי היכן שהוא ועשיתי את פעולת הכניעה ופניתי לעזרה מחבר שיש לו את מה שאני רוצה, ואלוקים היה שם, היתה לי שם חוויה מדהימה כשהוצאתי לאור את הפגמים שלי, את הקשיים שלי, את החוסר שפיות שלי, הרגשה נהדרת הרבה יותר מאשר אם הייתי ממשיך להשאיר את הדברים בתוכי וממשיך את החיים כאילו הכל בסדר, והרגשתי שיש לי תקווה למרות שעד היום היו לי פחדים שלעולם לא תהיה לי תקנה עם הלימוד, היום אני יודע שיש לי פתרון ואני מאמין שזה יכול לבא כמו שזה קרה אצל עוד חברים אחרים. והוא נתן לי עצות שאולי אני די מכיר אבל מעולם לא יישמתי אותם על זה, וזה בגלל שלא קיבלתי את זה שיש לי חוסר שפיות בניהול הסדר יום שלי, ורק אז כשקיבלתי את זה יכולתי להתחיל לעשות פעולות של החלמה.

תודה לך אבא אוהב על שסדרת את זה שהבחור ההוא יגיע לישיבה שלי למשך כמה ימים בודדים וזה נתן לי התעוררות לפתוח את העניין הזה עם חברים ועם הספונסר.

תודה לך אבא אוהב שנתת לך נכונות להיכנע ולוותר על האגו הנפוח שלי, ולעולם לא הייתי מאמין שאני יפנה לעזרה בעניין של הלימוד, כי הרי אני הבחור הכי מוצלח בעולם.

בעקבות החוויה שהיתה לי שבוע שעבר, בשבוע האחרון ב"ה התקדמתי מאד בפעולות של התוכנית בשביל לשנות את הסדר יום הלא שפוי שלי, ואסירות תודה על נכונות לשתף כל יום חברים על ההתמודדויות שלי עם הלימוד והשינה, וכן לפתוח מעגלים ולקבל עזרה מאחרים במה שאני לבד לא יכול ואיבדתי שליטה על החיים שלי, ואני אסיר תודה לכל החברים שעוזרים לי, וכן להורים שלי שבאופן אישי עוזרים לי יום – יום לנהל סדר יום משותף, וב"ה השבוע למדתי הרבה יותר, ולא ברחתי לחברותא, לא דילגתי כמעט על ארוחות, וישנתי בשפיות מתי שהייתי צריך וכמה שהייתי צריך. ובקיצור, עבר עליי שבוע עם הרבה התמודדויות אבל בלי לברוח מההתמודדות אלא עשיתי פעולות והרמתי טלפונים, ובחסד אלוקים הניסים קרו לי והשבוע האחרון היה שבוע שאני מחכה לו שנים.

אמרתי היום לספונסר שלי שאני רוצה לשתף שאני מרגיש מאד טוב, וניסיתי להסביר לו מה אני מרגיש, ואמרתי לו שאני מרגיש שאני "חי", ולא שהחיים דבש, אבל אני חי את החיים ומתמודד ולא בורח מהם, וזו חוויה מדהימה לחיות.

אבא, אני מתפלל אליך לעוד יום אחד נקי ושפוי.

שבת שלום
חברים יקרים

אסירות תודה לאבא אוהב ששומר אותי נקי מ - י' ניסן חודש הגאולה ה'תשע"ה

........................................................................................................


מודה אני לך שאתה הוא ה' אלוקי ואלוקי אבותי לעולם ועד, צור חיינו מגן ישענו אתה הוא לדור ודור. נודה לך ונספר תהלתך, על חיינו המסורים בידך ועל נשמותינו הפקודות לך ועל ניסיך שבכל יום עמנו ועל נפלאותיך וטובותיך שבכל עת ערב ובוקר וצהריים, הטוב כי לא כלו רחמיך, והמרחם כי לא תמו חסדיך מעולם קוינו לך.

יומן המסע שלי - מתחיל שוב וצועד לאלוקים  או כאן.          הפוסט שלי ב"הצג עצמך"  או כאן.      המשפחה שלנו - משפחת "שמור עיניך"  או כאן

נערך לאחרונה: לפני 8 שנים, 8 חודשים על ידי מתחיל שוב - וצועד לאלוקים.

תגובה: כניעה מול האגו / להוביל עם החולשות / קנאת סופרים לפני 8 שנים, 8 חודשים #81591

מדהים.

תגובה: כניעה מול האגו / להוביל עם החולשות / קנאת סופרים לפני 8 שנים, 8 חודשים #81601

  • Addict
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 33
"והוא נתן לי עצות שאולי אני די מכיר אבל מעולם לא יישמתי אותם על זה, וזה בגלל שלא קיבלתי את זה שיש לי חוסר שפיות בניהול הסדר יום שלי, ורק אז כשקיבלתי את זה יכולתי להתחיל לעשות פעולות של החלמה."


תודה לך 'מתחיל שוב'
התחברתי מאוד לפיסקה הזאת, אני יכול לדעת את הפתרון לכל הבעיות שלי, אך עד שלא אקבל את העובדה שאני חסר אונים אקבל את זה ואהיה נכון לפנות לעזרה לא יהיה שינוי אמיתי.
מוכר מאוד אצלי בכל מיני תחומים בחיים,
אך תודה לאבא אוהב אני גם מכיר את הרגשת השחרור כשאני כן נכנע ופונה לעזרה....
מתפלל איליו לכניעה גם להיום
נערך לאחרונה: לפני 8 שנים, 8 חודשים על ידי Addict.

תגובה: כניעה מול האגו / להוביל עם החולשות / קנאת סופרים לפני 8 שנים, 8 חודשים #81610

  • אלי
  • רצף ניקיון נוכחי: 79 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • המשימה אפשרית, אחרת לא היינו מקבלים אותה!!!
  • הודעות: 1275
איזה כיף של פוסט אופטימי

תגובה: כניעה מול האגו / להוביל עם החולשות / קנאת סופרים לפני 8 שנים, 8 חודשים #81652

  • טהרני
  • רצף ניקיון נוכחי: 3306 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • עלי לבחור בין כניעה להשפלה
  • הודעות: 3555
סדר יום זה אחד התיקים הכבדים שלי...
תודה רבה. מאוד עזר לי. הייתי צריך את זה.
ליומן המסע שלי     הפוסט שהסביר לי מה הבעייה     הפוסט שהסביר לי מה הפתרון
אני חסר אונים, אנא עזור לי!

כאשר "בידך אפקיד רוחי" אז "פדית אותי ה' א-ל אמת". וככל שהצד הראשון של המטבע יהיה יותר בשלימות, כך גם הצד השני.

תגובה: כניעה מול האגו / להוביל עם החולשות / קנאת סופרים לפני 8 שנים, 8 חודשים #81935

שלום חבר יקר מאוד,

אהבתי ומאוד התחברתי גם לנושא הכללי,
ובפרט לנושא החיים. ללמוד לחיות את החיים הרגילים ולהנות מהם-בהם.


תודה על הכתיבה ועל הסגנון,, לא שיערת מה הולך להגיע כשאמרת שיש לך משהוא לעלות בפורום,,,


אוהב,,,,
אריאל,
אני בהתחלה,,, אני מנסה,,,, אני מתבייש,,, אני מפחד,,, אני מקווה,,, אני מייחל,,, אני מתפלל !!!!!!!!
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.49 שניות

Are you sure?

כן