ברוכים הבאים, אורח

קצת לפרוק וקצת חיזוק
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: קצת לפרוק וקצת חיזוק 344 צפיות

קצת לפרוק וקצת חיזוק לפני 8 שנים, 4 חודשים #88965

אתם יודעים, בטח לא פעם ולא פעמיים זה קרה פה לכולנו, שאנחנו שואלים:
איך? איך אפשר? התאווה הזאת מעולם לא הייתה זמינה כל כך ומפתה כל כך, במיוחד מי שהוא בגיל הנעורים, איך יעמוד בפיתוי הזה? איך בכלל דורשים ממני להתגבר פה על היצר הרע הלא נורמלי הזה?
אני בעצמי לפני כמה ימים חשבתי לעצמי, שמה שדורשים מאיתנו זה ממש עיוות של הטבע האנושי,
בן אדם זכר ועוד כל שכן מי שבגיל הנעורים, כשנחשף לכל התעשייה של התועבה באינטרנט, כשרואה מה שרואה, ועוד כשהתאווה הזאת גם מטבעה מתעוררת בגיל הזה, ודורשים ממנו שלא יפול, זה היה נראה לי כמו עיוות של הטבע, כאילו דורשים ממנו את הבלתי אפשרי ח"ו..

אבל את האמת?
זה סתם, סתם מחשבות. זה בא כדי לבלבל אותך, כדי שתחשוב שדורשים ממך משהו לא הגיוני ותיפול בסוף, זה כל המגמה של המחשבות האלו. שתיפול. "אני לא יכול, דורשים ממני משהו מעל הטבע, לא היה ולא נברא כזה ניסיון מעולם, אני לא יכול לעמוד בזה. - בום. התרסקות. - זה כל המגמה של המחשבות. ובתכל'ס, כל אחד יכול לעמוד בכל הניסיונות שלו, כי ה' לא מעמיד אדם בניסיון שהוא לא יכול לעמוד בו.

אני גם מרגיש שהרבה פעמים נפלתי ונכשלתי בכל מה שנכשלתי, ולא עמדתי בנסיונות כמו שצריך, וכשיבוא משיח ויתבטל היצר הרע לגמרי ונבין שכל התאווה הזאת היא כולה דמיון אחד גדול מתחילתה ועד סופה - אני ארגיש נוראי. איך לא עמדתי בנסיונות, למה לא מסרתי את נפשי?
זה קצת צורב בלב, שלא עמדתי בנסיונות כראוי. אפילו שאלו היו נסיונות קשים מנשוא, נסיונות שמעולם לא היו, עדיין, מרגיש לי ממש לא טוב שלא עמדתי בהם.
אני משום מה מקווה שיהיו לי נסיונות קשים מאוד מאוד ואעפ"כ אני אצליח לעמוד בהם. אני רוצה לעמוד בנסיונות, אני רוצה שיהיו קשים, שאני אתאוה כמו איזה בהמה, שאני אשתוקק - ולא אספק את היצר, אלא אדרבא, אשבור אותו וארסק אותו לגמרי.
זה יהיה הסיפוק שלי. זה יהיה הסיפוק הנצחי האמיתי שלי באמת, אני רוצה נסיונות קשים בשביל להתגבר עליהם.
איי איי איי, הלוואי הלוואי שה' יזמין לי נסיונות קשים בדיוק כמו שהיו לי פעם ואפילו יותר, אני כל כך רוצה לנצח!
ואני בטוח שכולם פה יסכימו איתי. מי לא רוצה לנצח? מי לא רוצה להרגיש הרגשת סיפוק אמיתית בחיים שלו? מי פה מאיתנו לא רוצה להגיע לשלות הנפש, לרגיעות, לניצחון אמיתי. כולנו רוצים. זאת המטרה, ואנחנו צריכים לעשות הכל כדי להגיע אליה.
שאף אחד לא ישקר לעצמו, כולנו יודעים טוב טוב בלבנו, כמה עונג אין סופי פי מיליון יש בהרגשת סיפוק מהניצחון על התאווה הרבה הרבה הרבה יותר מהתאווה הנוראה שגומרת לנו את כל הכוחות. ובינינו? אפילו התאווה שנראית לנו כמו תענוג היא גם בעצמה אין בה שום תענוג. אפילו באמצע המעשה. עכשיו בטח אתם חושבים: לא, אין מצב, אתה לא מבין איזה הנאה יש לי כשאני משתמש. טוב תשמע, זה תלוי כמה תיהיה כנה עם עצמך. אם תיהיה כנה עם עצמך - אתה תראה שאפילו במימוש התאווה ואפילו באמצע שאתה משתמש - ההרגשה של ההנאה היא כל כך דמיונית, שקר, גועל נפש, אין פה כלום הכל דמיון. "אבל איך דמיון?! אתה לא מבין איזה תענוג יש לי!" - אם קצת תחשוב, אתה תיזכר כמה רע אתה מרגיש, כמה מלוכלך ומטונף אתה מרגיש, כשאתה משתמש. אתה מקנא, חומד, תאו עד כדי כאב לכל מה שאתה רואה, לכל המראות של הטינופת. וזה לא עושה לך טוב. אתה מרגיש רע, כן, גם באמצע המעשה, אולי באופן תת-הכרתי, אבל זה נכון.
שלא נדבר על אחרי המעשה. אוי ואבוי, מרגיש שכל העולם חרב. רוצה ללכת לישון ולא לקום.

צריך הרבה הרבה עזות נגד התאווה. למאוס בה. איכס, דמיון אחד גדול. דווקא זה עוזר מאוד, שאדם פשוט מרגיש שהוא נגעל מהתאווה, ממש נגעל, שירגיש שזה דוחה אותו. שיאמר בפה "כל פעם שאני נזכר בתאווה או שהיא מתעוררת בי, אני רוצה להקיא. ממש זה מגעיל אותי מאוד. אני שונא את התאווה אני רוצה לשבור אותה. לרסק אותה." - וזה יעזור מאוד.
(גם יש לזה אסמכתא - יש פסוק שאומר "האמנתי כי אדבר", מה שאדם מוציא בפה ואומר, זה נכנס לאמונה שלו, לתודעה שלו והוא באמת מרגיש כך. לכן זה רעיון טוב לדבר הרבה נגד התאווה. וגם אמרו חז"ל "לעולם ירגיז אדם יצר טוב על יצר הרע").

והכי חשוב לזכור תמיד תמיד כמה שאנחנו רק רוצים באמת לנצח, כי העיקר זה הרצון.
אנחנו לא רוצים את התאווה. לא רוצים פורנו, נשים, אוננות. אנחנו רוצים להתגבר, אנחנו רוצים להיות מחוברים לאלוקים, רוצים לנצח, רוצים להגיע לשלות הנפש, למנוחה אמיתית. רוצים להרגיש את תחושת הסיפוק הנפלאה של הניצחון. לטעום את טעם החיים באמת, להיות רגועים, שמחים ומאושרים, להרגיש חופשי. להרגיש פשוט חופשי.
זה נכון, אולי יש לנו רצונות רעים, אולי הרבה פעמים אנחנו רוצים ליפול, רוצים להשתמש. אבל כל הרצונות הרעים האלה לא עומדים ולא משתווים לרצון האמיתי שלנו, לרצון הפנימי שלנו לנצח. צריך לזכור למה אנחנו פה בכלל? למה נרשמנו לאתר הזה, וקראנו את המדריך, והתחלנו להשתמש בכלים, וקראנו פה עשרות ומאות פרסומים של חברי הפורום, למה נרשמנו למייל היומי? כל הדברים האלה מעידים על רצון חזק וברור שיש לנו - לנצח. אנחנו כולנו פה רוצים להצליח ולנצח במלחמה.

החלמה נעימה ונקייה לכולם. אשריכם ישראל.


 

העיקר זה תודה והודאה.
על כל יום נקי תגיד תודה רבה לקב"ה ששמר אותך נקי.

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.31 שניות

Are you sure?

כן