ברוכים הבאים, אורח

עדכון חשוב במסע שלי + כמה דברים לומר
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: עדכון חשוב במסע שלי + כמה דברים לומר 422 צפיות

עדכון חשוב במסע שלי + כמה דברים לומר לפני 8 שנים #94196

טוב אז אחרי 46 ימים (בדיוק כמו המסע שהיה לי לפני כמה זמן שהצלחתי גם כן 46) הייתה לי סוג של מעידה גדולה/נפילה.
ומעשה שהיה כך היה:
בליל שבת מצאתי את עצמי באמצע הלילה עושה את המעשה (מאונן) כאשר הייתי בעצם חצי ער חצי ישן, הרהרתי הרבה, התחברתי לתאווה, ולפעמים עצרתי את עצמי וממש קיויתי שלא יצא לי זרע לבטלה ח"ו. בכל מקרה זה חזר על עצמו כמה וכמה פעמים ובבוקר מוקדם גם הייתי חצי ער חצי ישן, הייתי עייף, וחלמתי שיוצא לי הזרע ממש ובאמת אחרי שקצת התפכחתי והתעוררתי יותר, ראיתי שהתחתונים שלי רטובים ובעצם מאז שזה קרה, התאווה יחסית בוערת בי והנסיונות התחילו להתקיף בחזרה.

לא נפלתי לאיזה עצבות נוראה ברוך ה' רק אמרתי תודה רבה לה' כי בוודאי זה לטובתי הנצחית וחיזקתי את עצמי וכו' וכו',
התאווה שוב בוערת בי יחסית וקשה לי, מקווה לעבור את היום הבא בשלום. זה גם עוד יותר קשה לי כי פעם אני גם נגעתי בבנות והייתי איתן ואני נזכר בזה וחושב על זה וזה פשוט מקשה את ההתמודדות אבל ישתבח שמו בכוחו ובחסדו הגדול, ה' שומר אותי נקי יום יום.

כמה דברים לומר:
א. אני מתמודד עם משהו שאני אשמח לראות האם יש עוד מישהו כאן שמתמודד איתו.
זה בעצם הרהורים ודמיונות אסורים אבל ברמה מאוד חמורה שכמעט כל לילה שאני הולך לישון ישר אני מדמיין וחושב על סרטונים ותמונות וכו' וכל שכן כשאני עוצם את העיניים, מדמיין כמעט כל הזמן נשים וכו' וכו'. אני יודע שלכולנו יש הרהורים ופנטזיות אבל נראה לי שהרמה שלי היא חמורה ואשמח לדעת אם יש עוד מישהו שיש לו את זה.

ב. הלב חומד ותאו, הגוף רוצה נשים, העיניים רוצות לראות את מה שרוצות לראות, האבר שלי לפעמים מתחמם ומתקשה ואני מרגיש לאט לאט את התאווה מתחילה לבעור בלבי. קשה לי. היו לי כבר כמה נסיונות לא פשוטים בזמן האחרון. זה באמת לא פשוט לוותר על התאווה.
אם ח"ו לא הייתי שומר תורה ומצוות, אני הייתי משתמש כמה פעמים ביום. היום הייתי בכמה נסיונות.
מקווה לטוב, מקווה לעבור את הלילה ואת היום בשלום, שאזכה לעוד יום נקי בעזרת ה', שכולנו נזכה. ושנזכה לכוף יצרנו להשתעבד לו יתברך. 
למען שמו באהבה.
שבוע טוב ומבורך צדיקים.

הייתי חייב קצת לפרוק את זה..

העיקר זה תודה והודאה.
על כל יום נקי תגיד תודה רבה לקב"ה ששמר אותך נקי.

תגובה: עדכון חשוב במסע שלי + כמה דברים לומר לפני 8 שנים #94215

  • אבי גולן
  • רצף ניקיון נוכחי: 208 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 4252

אני חושב וחושב מה לכתוב לך,
אבל הכי חשוב שהוצאת את המחשבות שלך החוצה ולא נשארת עם זה לבד,
תמשיך בדרך נגיע רחוק בעז"ה

אֲנִי מַאֲמִין בֶּאֱמוּנָה שְׁלֵמָה. שֶׁהַבּוֹרֵא יִתְבָּרַךְ שְׁמוֹ הוּא בּוֹרֵא וּמַנְהִיג לְכָל הַבְּרוּאִים. וְהוּא יכול בכוחו לתת לי עוד יום נקי ומפוכח.

תגובה: עדכון חשוב במסע שלי + כמה דברים לומר לפני 8 שנים #94234

  • ישראל לרר
  • רצף ניקיון נוכחי: 410 ימים
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 60

נוגע ללב. אוהבים אותך...
לא התנסיתי בכח הדימיון כמו שלך.
אבל נראה לי שאם אתה כזה יצירתי, ובעל דמיון מפותח, תנסה אולי לקחת את הדמיון שלך למקום חיובי יותר, תפתח אותו בצורה חיובית, אל תחכה שהדמיון שפועל כרגע על תאווה נשים סקס וכו' ידעך פתאום, כי נראה מדבריך שהדמיון הוא חלק מרכזי וחזק אצלך,
תחשוב על זה. מקווה שאינני שוגה.
ובהצלחה לך ידידינו היקר איש חבר ואח.

תגובה: עדכון חשוב במסע שלי + כמה דברים לומר לפני 8 שנים #94245

אחי היקר!! 
מעריץ אותך על היכולת לשתף גם את הנפילות והחששות.  כל הכבוד,  עלה והצלח 

אני מכיר את התחושה הזו של הדמיונות.  זה קרה לי בעיקר אחרי שראיתי סרטים פורנוגרפיים במהלך היום,  הייתי הולך לישון בלילה והכל היה עולה לי,  מיליוני תמונות ביחד,  קולות וסרטונים וכמו שמיליוני ערוצים וסרטים פתוחים לי בו זמנית בראש,  כאלה שראיתי בעבר וכאלה שמוחי בדה מדימיונו. זה הרגשה נוראית,  כאילו התאווה הולכת איתך לאן שלא תלך. 

אני הקטן מנסה להציע,  ממעט נסיוני,  לנסות לשמוע מוסיקה/שיעור תורה לפני שאתה הולך לישון,  אפילו לנסות להירדם איתו. לנסות להסיט את המחשבה למקום אחר  ואם אתה מרגיש שזה חזק ממך אפילו לקום ולעשות משהו אחר או לדבר עם מישהו. עדיף לישון קצת פחות אך עם מחשבה טהורה. 
אולי גם לנסות לראות אם זה מושפע ממשהו שאתה עושה ביום. 

אחי,  אני מבין את גודל הניסיון הקשה.  אבל בחסדי ה' אתה רואה שאתה מתאמץ ומשתדל וברוך ה' המאמץ מניב פירות.  ואני סמוך ובטוח שלאט לאט ככל שנהיה טהורים יותר ונקיים יותר ככה המחשבות הזרות יתרחקו ממנו

מאחל לך המון בהצלחה בהמשך הדרך 
אוהב אותך

"הַשְׁלֵךְ עַל ה' יְהָבְךָ וְהוּא יְכַלְכְּלֶךָ לֹא יִתֵּן לְעוֹלָם מוֹט לַצַּדִּיק."

נערך לאחרונה: לפני 8 שנים על ידי גוש פסטר.

תגובה: עדכון חשוב במסע שלי + כמה דברים לומר לפני 8 שנים #94307

תודה רבה לכולם.

ביומיים האחרונים בערך יש לי ממש נסיונות קשים, אני מרגיש את החמימות של הלב שרוצה וחומד ומשתוקק לחטוא, קשה לי מאוד. הנסיונות כמעט לא פוסקים, התאווה כמעט לא מרפה, אחרי 48 ימים (אלא אם כן המקרה שקרה מצריך איפוס טבלה ואז זה אחרי 2 ימים) התאווה חזרה, וחזרה ובגדול, עם דרישות והתקפות מכל הכיוונים.
זה קשה!
אני גם רווק למען השם!
מכירים את התחושה הזאת של הרוגע והנעימות העצומה שיש כאשר התאווה מגיעה? אז כל פעם שזה מתקרב אני צריך פשוט להעיף את זה ממני וזה ממש לא קל. זה כמו איזה חייל שהולך עם ציוד כבד מאוד על גבו באיזה מדבר ובדיוק כשהוא בא להוריד את זה וסוף סוף לנשום ולהרגיש נוח - המפקד צועק עליו ואומר לו להמשיך להרים. ככה אני מרגיש.

אני רגיש כמעט לכל מראה עכשיו, גם לצנועות וכמובן גם לאלו שלא צנועות.
יש בכל העיר בשר חשוף! אנחנו חשופים מכל הכיוונים למראה של נשים! על האוטובוסים, על בניינים, בפרסומות, בבנות אמיתיות שהולכות ברחוב, בעיתונים, בתוך הראש (!!!), כמובן בפלאפונים ובאינטרנט, בכל מקום, בכל צורה, ואנחנו נדרשים לעמוד בזה. אם נדרשנו למשימה - זה אומר שאנחנו בוודאי יכולים לעמוד בה.

פרקתי קצת.
תודה רבה לכם.

העיקר זה תודה והודאה.
על כל יום נקי תגיד תודה רבה לקב"ה ששמר אותך נקי.

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.38 שניות

Are you sure?

כן