ברוכים הבאים, אורח

קצת על עצמי
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: קצת על עצמי 344 צפיות

קצת על עצמי לפני 8 שנים #94269

  • לא אכנע
  • רצף ניקיון נוכחי: 1 יום
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 17
אני גם בן 30+נשוי עם ילדים
את האמת לא זוכר את עצמי ללא אוננות..
בכל אופן בגיל 6-7 בטוח שכן..אפילו שלא לימדו אותי או ידעתי שזה אסור או בעיה.
לצערי נחשפתי לפורנוגרפיה כבר לפני 22 שנה כשלא היה בכלל אינטרנט וזה היה מגיע בעלונים מבריקים.ובמחשבים ללא ווינדוס (מי שזוכר את דוס)אפילו לא היו סרטים בזמנו זה היה פשוט תמונות שרצות אחד אחרי השני.ויוצרות כעין סרט קראו לזה gif.
לא היו אז סינונים או מודעות כמו היום.
רק בישיבה הבנתי שיש בעיה עם כל הדברים שאני עושה..ואכן היו לי כמה שנים של נקיות מתאוות של סרטים למיניהם.כשהייתי מאד חזק מבחינה דתית
לצערי לא זכור לי שהצלחתי להחזיק מעמד באוננות יותר מחודש או חודשיים...וזה כבר היה הרגשה של סיר לחץ שאם לא אשחרר את הלחץ הוא יתפוצץ..
כיוון שזה לא גזל לי הרבה זמן...ולא הפריע להתנהלות היום יומית הדחקתי את הבעיה לפינה..אבל כן...בתת מודע זה מחרסם בי והורג אותי... וזה תמיד היה שם מאחור באיזה פינה בראש.החוסר יכולת לשלוט בעצמי אני מרגיש נשלט ולא שולט בעצמי.בכל תחומי החיים.
יש לי חוסר חשק לקום בבוקר ועד כדי כך הדחקתי את זה שחשבתי שיש לי בעיות שינה...שאני ישן חזק מדי..לאחרונה הבנתי שלא... פשוט אני בורח לשם..
ולצערי אני מכור לעוד דברים ביניהם אוכל ועוד ולא ארחיב כאן..חלק יגידו ששייכים לתופעה בשם ocd חלק יגידו שלא קשור...
בשונה מהאחרים לא קשה לי להגיד מה שיושב לי בראש...
אני לא יודע אם אני צודק אבל אני חושב שרוב האוכלוסיה מתמודדת עם התאווה(לא מדבר על סרטים ופורנו פשוט זה לא נגיש להרבה דתיים וחרדים)ופשוט מדחיקים את הבעיה כיוון שזה כביכול נושא שאסור לדבר עליו.ולכן הסיבה שאני לא פתחתי את זה לא בגלל שאני מתבייש מהבעיות שלי אלא כי החברה הפכה את הנושא ל"מוקצה"
בשונה מדיאטות ששם אנשים מדברים ולא מתביישים(ולכאורה למה  זה שונה??שניהם פגמים של צריכה לא מבוקרת)
הכי עצוב לי ששנים חשבתי שזה בעיה שלא ניתנת לטיפול, כמו כן דיאטה...שגם שהצלחתי זה לא שרד..(אפילו אם זה החזיק שנה שנתיים)עד שהבנתי רק בשבועות האחרונים שאני בעצם בורח לשם בגלל קשיים ומצב רגשי ובעצם נהייתי מכור!!!
ושיש פתרון שעובד שהוא 12 הצעדים..
האמת שאני מבולבל לא יודע כי אני צריך גם ללכת. לoa וגם sa. אבל בהחלט מנסה ללכת על דרך המלך.
אני כן שיתפתי את אשתי היא לקחה בהתחלה קשה אבל גם בזכות תהליך שהיא עוברת היא החליטה להבין ולתמוך בי.ואני גאה בה בהחלטה האמיצה שלקחה.(כמובן שלא הייתי ממליץ לעשות זאת ללא ליווי של איש מקצוע כי זה יכול להחמיר את המצב ואת הקשר)
אני יותר מאשמח שמי שנמצא במצב דומה לשלי או מזדהה עם חלק מדברי ורוצה ליצור קשר,שיכתוב לי למייל.
בהצלחה לכולם ואל ייאוש אני נקי מאז שהגעתי לאתר כבר 14 ימים. לפני שבועיים אם היו שואלים אותי הייתי אומר שזה לא אפשרי!!!!מסתבר שכן....בכל להיום...
מעניין כל יום במשך שנים אני מבקש מה' "אבא תעזור לי שאני יפסיק לראות סרטים נשים ולהוציא זרע לבטלה"
עכשיו אני אומר "אבא..אני לא יכול לבד מבחינתי אני אישית לא מסוגל אין סיכוי אצליח..המושכות כבר לא בידיים שלי..כן... צעד הראשון מ12הצעדים...
שיהיה בהצלחה לכולם!

תגובה: קצת על עצמי לפני 8 שנים #94293

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172

שלום חבר יקר,

כל הכבוד על השיתוף, כל הכבוד על הפתיחות והאומץ לספר על עצמך. זה ממש ממש לא מובן מאליו.

אתה כותב בסוף שאתה צריך לטפל גם באוכל וגם בתאווה, אז זה מזכיר לי שקראתי על שיטת טיפול פסיכולוגית בדיכאון שקודם כל מטפלים בסיכון של התאבדות ורק אחר כך מטפלים בשאר הבעיות. מי שפיתחה את השיטה הסבירה שזה בגלל שאם האדם התאבד אז אין הרבה מה לטפל בדיכאון... 

בקיצור, צריך לעשות סדר בדברים לפי הדחיפות שלהם. ברור שאם יש לנו בעיות נוספות של בריחה אז נצטרך לטפל בכולם, אבל קודם כל כדאי להתחיל מהבעיות שהן הכי בוערות, ובדרך כלל זה הבעיה שלנו - הנפילות בתאווה.

הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.34 שניות

Are you sure?

כן