ברוכים הבאים, אורח

מה שקורה איתי היום
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: מה שקורה איתי היום 374 צפיות

מה שקורה איתי היום לפני 7 שנים, 8 חודשים #98388

טוב אז הרבה זמן לא השתמשתי בפורום, כי הבנתי שזה לא עושה לי טוב, רק אגיד שברוך ה' בלי עין הרע מאז שיש לי פלאפון כשר אני נקי מצפייה בפורנו, ואפילו בכלל מכל מיני ראיות אסורות, לא מסתכל על בנות ברחוב, לא באינטרנט, כבר למעלה מבערך 100 יום. למרות שיש לי הרבה הרבה הרהורים ודמיונות וזה מה שגורם לי ליפול בשז"ל. היום נפלתי אחרי 9 ימים נקיים. וברוך ה' זה לא כואב, אפילו כמעט בכלל לא. למה?
כי, א. אני יודע שיש לי יצר הרע ואני לא יכול להתגבר עליו בלי עזרתו של הבורא, וכל פעם שאני נכשל זה אך ורק בגלל שה' יתברך לא עזר לי.
ב. אני יודע שזה הכל עניין של סייעתא דשמייא וכוח רצון, והכל אפשרי. פעם הייתי ממש שקוע בפורנו ובשז"ל, ואחרי זה הייתי נקי בערך 9-10 חודשים. וגם בזמן האחרון, ממש אחרי שהשגתי פלאפון כשר, היה לי הצלחה של 68 ימים נקיים.
ג. אני יודע שזו עבודה, זו עבודה רצינית שלא לוקחת חודש וגם לא חודשיים. רבי נחמן אומר שעקר הנסיון של כל אדם בעולם הזה הוא בתאות ניאוף. אז לפעמים יש ירידות, כן, לפעמים יש נפילות גם. זה חלק מהדרך, אין מה לעשות.

בכל מקרה שתדעו שלפני כמה זמן כשזכיתי להיות נקי 68 ימים, אז בימים האחרונים של הנקיון הרגשתי ממש טוב, והחיים שלי היו נראים הרבה יותר יפים, כל הסביבה שלי אמרה לי שהרבה יותר נעים להיות איתי, הרגשתי טוב בלב.
אני יודע שהכל אפשרי, בעזרת ה'.

ו..זהו, אני פשוט לא משתמש באתר כמעט כי אני חושב שזה עושה לי לא טוב מ2 סיבות:
א. התעסקות יתר בנושא
ב. לשמוע באימייל דברים כמו: "זו לא הנפילה הראשונה שלך, כנראה אתה מכור" זה סתם מייאש ולא נעים.
צריך פשוט להמשיך לחיות את החיים, לא להתעסק בנושא הזה כמעט בכלל, ונראה לי שזו הדרך הכי טובה לצאת מזה.

העיקר זה תודה והודאה.
על כל יום נקי תגיד תודה רבה לקב"ה ששמר אותך נקי.

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.27 שניות

Are you sure?

כן