ברוכים הבאים, אורח
  • עמוד:
  • 1

נושא: יום ה13 81 צפיות

יום ה13 לפני 4 חודשים, 1 שבוע #150921

כבר 13 יום אני נקי מהחרא הזה. 

מחר זה כבר יום ה14.

לא לתת לדברים קטנים להשפיע על זה. לזכור שזה מרתון. וגם אם יש קרה לי משהו לא נעים בחיים אז לא נורא.

וואו כבר 13 יום.

אני רוצה קצת גם להפסיק עם הטלפון.

גם זה לא טוב. כל הרשתות חברתיות והאלה. קצת לנוח. לקצץ.

פעם שעברה שהיה רצף כזה אני זוכר אני חושב הגעתי ל16 זה היה לפני כמה שנים. וראיתי סתם. לא מאיזה דחף גדול או משהו. פשוט הייתי אדיש לא יודע. פתאום חשבתי על בעיות אחרות בחיים. הרגשתי כאילו אני כבר די נקי. 

הפעם אני לא אעשה את הטעות הזאת. פשוט נמאס לי מהחרא הזה. מהמקומות הנמוכים שזה הביא אותי. 

החוסר ביטחון שזה גורם, הבושה, אין לך חשק לעשות כלום, אין לך מוטיבציה. נמאס לי מיזה. התכנים הקיצונים שראיתי.. זה היה פשוט הזייה, בלילות הייתי הולך ברחוב מחפש איזה גאנק פוד שיתן לי קצת דופמין, קצת לשכוח. איזה חרא זה.פתאום אתה במצב של חיה זה על הפנים. ולמחרת בבוקר אתה מתעורר ושואל את עצמך מה עשיתי, למה עשיתי. וכל פעם אומר מעכשו זה זהו מעכשו זה זהו. מהתכיון אני אומר מעכשו זה זהו ואני בן 25 עוד מעט. נמאס לי. אני אפילו פוחד שאני נחשף שאני אומר שאני עוד מעט בן 25. אנסה לשלב יותר מיינדפולנס. זה ממש עוזר. לחיות באן ועכשו, לשמוע את השקט בלי כל הרעש של הטלפונים וכל הדברים האלה. 
נערך לאחרונה: לפני 4 חודשים, 1 שבוע על ידי tomer622.

תגובה: יום ה13 לפני 4 חודשים, 1 שבוע #150926

בוקר טוב
תודה רבה על השיתופים, מאחל לך הצלחה רבה. ושתזכה להגיע לפתרון בעז"ה.

נ.ב. כדאי מאד לפתוח יומן מסע שבו תוכל להמשיך לשתף ברצף, ולא לפתוח כל פעם פוסט חדש. אחרי שתפתח יומן מסע אוכל להעביר לשם את שאר ההודעות שלך הקשורות ליומן מסע.

אסירות תודה לאבא אוהב ששומר אותי נקי מ - י' ניסן חודש הגאולה ה'תשע"ה

........................................................................................................


מודה אני לך שאתה הוא ה' אלוקי ואלוקי אבותי לעולם ועד, צור חיינו מגן ישענו אתה הוא לדור ודור. נודה לך ונספר תהלתך, על חיינו המסורים בידך ועל נשמותינו הפקודות לך ועל ניסיך שבכל יום עמנו ועל נפלאותיך וטובותיך שבכל עת ערב ובוקר וצהריים, הטוב כי לא כלו רחמיך, והמרחם כי לא תמו חסדיך מעולם קוינו לך.

יומן המסע שלי - מתחיל שוב וצועד לאלוקים  או כאן.          הפוסט שלי ב"הצג עצמך"  או כאן.      המשפחה שלנו - משפחת "שמור עיניך"  או כאן

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.31 שניות

Are you sure?

כן