ברוכים הבאים, אורח

מנסה את הקונספט
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: מנסה את הקונספט 17 צפיות

מנסה את הקונספט לפני 3 ימים, 15 שעות #151991

החלטתי לנסות את העניין הזה של יום מסע. אז היום ה14/10 אתמול היה ה13/10 . אתמול נפלתי אחרי 15 ימים של ניקיון וגם היום נפלתי אחרי 15 יום שפשוט זה לא הזיז לי. תמיד גם שיש רצף יפה של נקיות אני עדיין מרגיש שכל הארוע הוא כמו חבית נפץ שמתי שהוא בטוח תתפוצץ. כאילו שאין סיכוי שהרצף יימשך לנצח. יש פה עוד עניין שבכל רצף נקיות הוא תמיד שהראש שלי בעניינים אחרים ובעשייה וכו לא בדחיית דחפים וכו אני אפילו לא נכנס בgye כאילו דווקא העיסוק הממוקד והכניסה לאפליקציה סוג של גם מטגרטים אותי וברור שאני אצטרך לעבור דרך זה בשביל לנטרל את חבית הנפץ הזאת ובשביל לעבור למשהו יציב יותר . ושאלה לסיום? איך אתה מנהלים את יומן המסע שלכם? מתעדים כל יום? איך זה עובד?

תגובה: מנסה את הקונספט לפני 9 שעות, 43 דקות #152017

  • nbym
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 224

קודם כל ישר כוח על רצפי הנקיות, זה לא מובן מאליו. כבר בזכות זה טפח לך על השכם. כל הכבוד!
נסה לבדוק בעקבות הנפילה, מה גרם לכך? מה ההרגל שאולי נוצר? כיצד אתה יכול למנוע אותו? האם יש שעות ו/או מקומות שאתה יודע שהם מועדים לפורענות ויש להישמר מהם יותר?
ככה אתה מנצל את הנפילה על מנת לעזור לך.
אלו סוג השאלות ודומיהן שאני ממליץ לך לשאול על מנת קודם כל להבין מה שובר את הרצף. אני מניח שיש לך כבר תשובות, ואם לא זה הזמן המעולה לנסות לשאול. 
כמו המשפט המפורסם: ''עצם הגדרת הבעיה היא כבר חצי מהפתרון'' ואני בטוח שיעלו לך כמה פתרונות ורעיונות. יש לציין שכמעט או רוב הפתרונות יצריכו פשרה מצידך על כמה דברים שאולי היו נוחים לך - שים לב לזה. שוב... לא מחייב אבל יכול להיות. כל אחד ונסיבותיו.
לגבי יומן מסע. ובכן... זה תלוי במה שאתה בוחר. זה שלך.
יש כאלה שבוחרים יום יום לתעד. יש כאלה שרק אם עבר זמן מסוים הם מעדכנים. יש כאלה שאם קרה משהו שונה או תובנה שפתאום פרצה להם והם מעוניינים לשתף אז הם נכנסים שוב. לפי מה שאתה מרגיש. אין באמת נכון או לא נכון. מוזמן לשתף כאן במסע.
כל התחלה מביאה איתה רוח רעננה ותקווה. ממליץ להמשיך להשתמש באתר, להיעזר בכלים ומאחל לך בהצלחה רבה ידידי.

נערך לאחרונה: לפני 9 שעות, 42 דקות על ידי nbym.
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.27 שניות

Are you sure?

כן