יום 227#
לאחר יום מצוין לפני יומיים הגיע יום קצת יותר קשה.
הרגשתי שאתמול הייתי מרוכז קצת בשליליות. הייתי בדאון בגלל משהו שקרה וחיפשתי דרך ״לברוח״ מזה.
אבל זה מעצבן! אני יודע פשוט יודע שפורנו זה לא התשובה ובכל זאת הרגשתי צורך להשתיק את הדיכאון ע״י זה.
כל יום זה יום חדש…
מה שהיה היה- העיקר להתחיל מהתחלה!
היום אנסה לעשות אימון ואשב לקרוא את הספר שהבאתי מהספרייה.
יום מוצלח לכולם!