ברוכים הבאים, אורח
  • עמוד:
  • 1

נושא: שוב נפלתי 90 צפיות

שוב נפלתי לפני 1 חודש, 1 שבוע #151629

אז שוב נפלתי בפעם ה1000. אין לי כוחות כבר. מרגיש מיואש. זה היה סתם מתוך שעמום. סתם. מרגיש שאני הורס לעצמי את החיים. את המשפחה. אני נשוי פלוס 1. חשבתי שבשלב הזה אני אגמור עם זה. עד מתי? ה' תעזור לי אני כמעט מיואש מאין יבוא עזרי. אוף אוף אוף.

תגובה: שוב נפלתי לפני 1 חודש, 1 שבוע #151631

חבר יקר ואהוב
יש כאן הרבה תקווה בשבילך.
אני גם במשך שנים רבות לא חשבתי שיהיה סוף לשימושים שלי, ויש כמוני עוד רבים שאני מכיר באופן אישי,
ואסירות תודה שיש פתרון. 
מה שעבד ועובד בשבילי כל יום זה 12 הצעדים.

אשמח לעזור עוד
בהצלחה רבה

אסירות תודה לאבא אוהב ששומר אותי נקי מ - י' ניסן חודש הגאולה ה'תשע"ה

........................................................................................................


מודה אני לך שאתה הוא ה' אלוקי ואלוקי אבותי לעולם ועד, צור חיינו מגן ישענו אתה הוא לדור ודור. נודה לך ונספר תהלתך, על חיינו המסורים בידך ועל נשמותינו הפקודות לך ועל ניסיך שבכל יום עמנו ועל נפלאותיך וטובותיך שבכל עת ערב ובוקר וצהריים, הטוב כי לא כלו רחמיך, והמרחם כי לא תמו חסדיך מעולם קוינו לך.

יומן המסע שלי - מתחיל שוב וצועד לאלוקים  או כאן.          הפוסט שלי ב"הצג עצמך"  או כאן.      המשפחה שלנו - משפחת "שמור עיניך"  או כאן

תגובה: שוב נפלתי לפני 1 חודש #151636

אח יקר כאן לצידך! תדע שה' יתברך לא נותן לנו ניסיון שאנחנו לא יכולים לעמוד בו.. אנחנו יכולים צעד אחר צעד.. לאט לאט. ובנחת אח. לנשום עמוק ולהמשיך! לחזור בתשובה ולהתעסק רק בטוב. בטוב האמיתית שלך ! יש משהו שמחזק אותי מאוד, זה ה"מודה אני" של הבוקר, אם אני קם, וואלק ה' רוצה אותי, ה' לא ויתר עליי, אז מי אני שאוותר על עצמי. תן בראש אחי היקר, מחבק מרחוק. איזה יסורים זה אחי, באמת באמת תדע לך שאם התנסת בניסיון הזה זה לא סתם, זה רק אומר שאתה באנדם מטורף . יש אנשים שלא מתנסים בזה, קיבלו דברים אחרים פחות קשים, אנחנו אנשי גבורה,אשני גוברה שקמים כל בוקר ואומרים יאללה היום אני לא מוותר. מי חי חיים כאלה?! אנחנו גיבורים אמייתים! הולך לנו פסרה, והנה אנחנו ממשיכים, מתחתנים, ילדים, עבודה, פרנסה חברים, זה האמיתי! הקליפה הזאת צריך לשרוף אותה!
אני מכיר כלי חזק, שלא ראיתי שמשתמשים בו פה.. קוראים לזה התקלה. כמו שאנחנו נתקלים במחבל ואנחנו ישר נכנסים למצב תקיפה, כך גם פה. כשעולים הרהורים... ישר תפוס פינה או מקום שלא ישמעו אותך ופשוט תצעק עליו. תזעם עליו. תוצי אכעס חזק חזק על היצר הרע. אני אומר לך הוא שותק יפה מאוד אחרי.
היה לנו מעצרים בצבא, את נכנס לבית של הערבי, ואתה פשוט כועס עליהם מתנהג באגרסיביות. כך גם פה. במחשבות כל פעם שזה בה , כנס לפינה, ופשוט כנס למצב של "בא מכות ! רוצה מכות ?! בא אני אפרק אותך!! וואי וואי מה אני אעשה לך! הוא ישב בשקט כמה ימים.
אח יקר תן בראש. אנחנו כאן איתך!

תגובה: שוב נפלתי לפני 1 חודש #151637

היה לי עכשיו רצף יפה של כמעט שבוע כן כן אני מתחיל פה ואני יכול לומר כמה דברים שהיו משינויי עבר כי עברתי גמילה בכמה תחומים כרגע דבר ראשון כל עוד אתה נושם אפשר לתקן ולהצליח גם אם נפלת זה אומר שאתה קם וממשיך כדי להשיג את זה .

דבר שני בשביל מי אתה עושה את זה, שמתי לב על עצמי שכשעשיתי דברים כדי לרצות את הסובבים אותי הם לא הצליחו וגם נעשיתי חלש אנרגטית מאוד חשוב לפי דעתי שתעשה את זה בשבילך כי ברגע שתבין שזה גורם לך לצמוח אתה תילחם כמו הלוחמים האדירים של עמנו .

עצות שעזרו לי :

תאמין חזק 

אם אתה שיכור מיצר אל תישאר לשכב

תכתוב תנשמה שלך ותתמקד בנושאים גדולים שעליך לשפר בכתיבה ותראה איך היצר מתנדף

אם אתה אוהב מוזיקה תשמע את הניגון "עזרני א-ל חי" אני אוהב גרסה שקטה של פרוייקט צמאה זה שקט קצת מעציב אבל מפקס ומפיח כמו מסה של תקווה ואמונה שלא תסכים לעצמך לגעת בעצמך ! 

בהצלחה רבה 

תגובה: שוב נפלתי לפני 1 חודש #151644

מזדהה עם התחושה, כאוב על זה שנפלתי כבר פעם שנייה בשבוע האחרון, שלפני כן לא נפלתי כמעט חצי שנה, זה מתסכל מאוד, מתפלל לה' שייתן לנו כוחות מחודשים לצמוח מהנפילות.

תגובה: שוב נפלתי לפני 1 חודש #151647

  • guiop
  • מנותק
  • משתמש
אין עליך בעולם!!!!!!!!!!!!!!
אחי זה בדיוק ככה הולך!!!
ככה זה שיש פתאום נפילה קטנה ואז אתה מרגיש דפוק ואלוקים רוצה לבדוק אותך האם אתה באמת מאמין שהוא אוהב אותך גם כשנפלת!!!
אהוב שלי!! אל תתייאש אחי אל תתיאש מתחנן אליך בבקשה אתה ממש בפסגה!!!!
(חשוב לי להבהיר לך שתמיד יש נפילות וניסיונות תמיד!!! החכמה היא לא להתייאש!! המלחמה היא הניצחון המושלם אין אופציה של זבנג וגמרנו אלא זה משהו תמידי)
אוהב אותך ומתפלל להצלחתך תמיד (יורד לי דמעות עכשיו אחשלי ליבי איתך)
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.45 שניות

Are you sure?

כן