ברוכים הבאים, אורח

שלום לכולם.
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: שלום לכולם. 47 צפיות

שלום לכולם. לפני 2 חודשים #151308

הי, אני כבר כמה שנים מתמודד עם התמכרות לסמים ולפורנו, עברתי הרבה תהליכים אמנם עדיין מתקשה להשתחרר מההרגלים האלו, אני עכשיו לקראת סוף תואר ראשון בפסיכולוגיה ואני זוכר את עצמי נכנס ללימודים עם מחשבה שזהו זה כבר לא מתאים, אבל הנה אני עדיין בתוך זה, הזמן עובר, אני לא נמצא במקום שהייתי פעם, אני כבר לא בהכחשה, אני כבר לא במרדף אידיאולוגי אחרי תחושה שתנתק אותי מהעולם הזה, אני רוצה את החיים שיש לי, את אשתי, הילדים, להצליח, להתקדם, אבל ההתמכרות קיימת ותוקעת אותי, אני מסתבך כלכלית, אני מעציב את המשפחה, בקיצור אני צריך עזרה, אני שמח שמצאתי את האתר הזה בלי לחפש, פשוט מבורא עולם, אנסה להתמיד בתכנית הזו. מה איתכם?

תגובה: שלום לכולם. לפני 2 חודשים #151309

היי
תודה על השיתוף
אנחנו איתך
כמה עצות כלליות - אשתף מתובנותיי:
א. אחד הדברים החשובים כדי להצליח הוא לדעתי למנוע את האפשרויות ליפול ככל שניתן. כלומר כמה שפחות להיכנס לניסיון מלכתחילה. זה אומר דבר ראשון: לשים סינון טוב על כל המכשירים בבית, ושהסיסמה תהיה אצל אשתך. כשאין אפשרויות מעשיות, גם הדחף קטן אוטומטית בהרבה וההתמודדות הופכת לקלה הרבה יותר.
ב. כדאי מאוד למצוא משהו שימלא את הזמן הפנוי, איזה תחביב למשל או משימה שאתה לוקח על עצמך, אולי לימוד תחום חדש שהוא מעניין אותך. אני לקחתי על עצמי לסיים מסכת בלי נדר עד זמן מסויים, שיהיה טיפה בלחץ עם הזמנים, ככה זה מחייב אותך להתמיד בכל רגע פנוי. כיוצא בזה כל אחד והדבר הספציפי שנכון ומתאים לו. 
ג. להתמיד בתכנית הזאת ולקרוא את החומרים ולהקפיד לעשות את התרגילים, זה מאוד עוזר. אולי תשקול ללכת לקבוצה של 12 הצעדים.
ד. ההבנה שאני לא יכול מול ההתמכרות לבד בשום אופן, עובדה שאני נפל שוב ושוב בניגוד לרצוני. אחרי ההבנה הזאת פונים לבורא עולם בבקשה שייתן לך מכוחו הוא. לעשות את זה מומלץ כל יום, ולפי הצורך, העיקר לא להיות בזחיחות ש"אני יכול לבד", שגם הרבה פעמים המחשבה שבאה עם זה היא "אני לא צריך כל כך להיזהר שלא ליפול, אני כבר חזק", וכיוצא בזה, שזה אחד הגורמים הרציניים לנפילות. צריך לדעת שאתה כל רגע בסיכון, ואילולא העזרה התמידית שאתה מקבל מהקב"ה כאשר אתה מבקש תוך שאתה מודע היטב לצורך בעזרה הזו, אתה כנראה תיפול.
בעזרת ה' אתה תצליח!
מאחל לך הצלחה רבה ושמחה גדולה

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.27 שניות

Are you sure?

כן