ברוכים הבאים, אורח

מתמודד רק לאחרונה
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: מתמודד רק לאחרונה 46 צפיות

מתמודד רק לאחרונה לפני 4 שבועות, 1 יום #151691

עד גיל 22 לא הבנתי מה זו ההתמודדות הזו שכולם מדברים עליה. כלומר, ידעתי שיש מושג של שמירת העיניים ושמירת הברית וידעתי גם מה זה אומר אבל אף פעם לא התנסיתי בשמירת הברית מקרוב. אני באמת לא יודע איך להסביר את זה כי שאני מדבר עם חברים חלקם הלא קטן מתמודד עם זה מעט אחרי הבר מצווה, אני לעומת זאת נחשפתי לתכנים פורנוגרפים לראשונה בגיל 21 וגם ורק כחצי שנה לאחר מכן לאוננות והיום אני מבין ומרגיש ויודע על בשרי את אותה ההתמודדות, ב''ה מהר מאוד הבנתי שאני בבעיה ונסיתי לפתור אותה {הסתמכתי על הרגלים רעים בתחומים אחרים שהצלחתי להתגבר עליהם בעבר} אבל שום דבר לא הכין אותי להתמודדות המתסכלת הזו שכולנו בוודאי מכירים, לפני חודש נחשפתי לאתר הזה וגם אז פקפקתי ביכולת של התכנים פה לעזור לי באמת מפה לשפ היום אני מבין שאין ברירה ומצטרף לתוכנית עם תקווה גדולה ורצון לשנות.

תגובה: מתמודד רק לאחרונה לפני 4 שבועות, 1 יום #151693

ברוך הבא!
מאחל לך הצלחה רבה רבה. אני מאמין שתוכל בעז"ה למצוא את הדרך ואת הפתרון לצאת מזה, ולהתמודד עם היצר הרע.
בהצלחה רבה
תבורך ותצליח

אסירות תודה לאבא אוהב ששומר אותי נקי מ - י' ניסן חודש הגאולה ה'תשע"ה

........................................................................................................


מודה אני לך שאתה הוא ה' אלוקי ואלוקי אבותי לעולם ועד, צור חיינו מגן ישענו אתה הוא לדור ודור. נודה לך ונספר תהלתך, על חיינו המסורים בידך ועל נשמותינו הפקודות לך ועל ניסיך שבכל יום עמנו ועל נפלאותיך וטובותיך שבכל עת ערב ובוקר וצהריים, הטוב כי לא כלו רחמיך, והמרחם כי לא תמו חסדיך מעולם קוינו לך.

יומן המסע שלי - מתחיל שוב וצועד לאלוקים  או כאן.          הפוסט שלי ב"הצג עצמך"  או כאן.      המשפחה שלנו - משפחת "שמור עיניך"  או כאן

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.45 שניות

Are you sure?

כן