שלום מרנן חו"ר הפורום
כבר הרשמתי את עצמי מזמן להפורום הנורא הזאת אבל עדיין לא אזרתי לכתוב את הסיפור שלי וגם עכשיו קשה עלי אני אכתוב רק מה שקורא עכשיו על הדקא ב"ה בינתיים אני במקום טוב (לעומת....) אבל אני מתרגל והנסיונות שוב בוערים מפחד שאני יאבד את הכל ה"י
אשמח לכמה מילים חיזוק על נפש עייפה
אני ג"כ יושב כעת על המחשב (נטפרי ללא שום יכולת פריצה או וואי פי) ובכל אופן מרגיש קושי ומשיכה, אם היתה לי כעת אפשרות לא יודע אם הייתי מצליח להתגבר..
זה מאד קשה או מאד מאד קשה אבל השיתוף עם חבר מיקל, כי זה יצר של חיבור!
ובכלל אם יכולת להתגבר למעלה משנה, אז נכון דוקא בהמשך הוא תוקף בחזרה, אבל יש לך עם מה לאזן את עצמך קח את הזמנים הטובים, תיזכר בהם תיכנס ל'מצב' וזה יעזור לך לצלוח כעת.