ברוכים הבאים, אורח

אין רגש - אין תזוזה
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: אין רגש - אין תזוזה 1216 צפיות

אין רגש - אין תזוזה לפני 9 שנים, 8 חודשים #69042

  • eliasor
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 22
כמובן מאז שאני קטן זה על גבי , מאז שהייתי בחיידר יצאתי מישיבות נכנסתי שוב וכבר שנה אני משתדל להתקרב אליו

כבר מרגיש שאין רגש לעבירה , מה שאני יודע שמה שמפריע לו הדבר הכי הרבה שם טמון אוצרו של האדם - מנחם טיפה ,

כבר כמעט ואין לי אמונה - אני קר , מקבל מכת חשמל לפעמים , אבל אפילו על פי שכל קשה לי לקלוט ולהתחבר ,

נהייתי במצב של כפייתות מחשבה מרוב הדבר הזה . כמעט וקשה להתרכז בשמונה עשרה - שמע ישראל ושאר שרידי תפילות של עם ישראל ,

אין לי מנוס , הייתי עושה פעם אחת ליום לערך עד שנכנסתי לישיבה - הייתי קיצוני לא שמעתי לא ראיתי , כמובן נפלתי - הדבר גרם לי לאובססיה מחשבתית שעד עכשיו טפחה לה כדור שלג דיי גדול ,

לאחר תקופה ירדה התאווה טיפה והנפילות היו שהייתי חוזר פעם בחודש . הרגשתי חיים אחרי זה ועם זאת הכרחתי את עצמי להרגיש רע - הייתי בדרגות רוחניות גבוהות ולכן תקפתי את עצמי קשות . ושוב - מה שגרם לאובססיה ותסכול . אבל , מאז שאני זוכר את עצמי כוח הסבל שלי כ40 שנה של הליכה במדבר , סחבתי את הבעיה ונשמתי מתקופה לתקופה של שחרור מחשבתי שנתן לי סוג של מסאג' למוח . אני מאוד רגיש ורוחני ולכן הייתי קיצוני , מבט קצר לאחור - זה מה שגרם לי לכפייתיות , ודחיפה עצמית לרגש אפל כיוון שמעצמי לא הרגשתי , במחשבה שנייה זה שאין רגש טיפה חיובי כיוון שהוא יותר מידי מזויף . אם אני נופל יציב לא שיגעון ואורות לטוס לאומן נותן מחשבה יציבה , וכן שמעתי ווארט כזה על יוסף שיש אומרים שחטא וכל גדלותו שידע לחזור לדרגתו לפני החטא .
והנה אני , חופשת ימי השלג השתעממות בבית מפה לשם משם לשם ומשם לשער 60 בטומאה בלא רגש כבר ורובוט שמוכרח לעשות מה אומרים לו
האמת , תעסוקה טובה הייתה עוזרת לי , אבל מה לעשות כשאתה בבית והאינטרנט איתך ואין לך כל כך הרבה מה לעשות שם חוץ ממה שנמצא בארכיון שם - טיפה אבק ,

המחשבה שלי כבר לא מחשבה - ואולי זה מה שהוא רוצה להשיג , כי כמו שאני מכיר את עצמי , על ידי כוח המחשבה אני יכול להגיע רחוק . 

כולי בבלבול , מה אני חילוני ? אני רוצה לדעת את הש"ס בעל פה ! מה אני חרדי ? אני רוצה כל היום את השער 50 ומה שמחוצה לו ,

קו מחשבה רגיל אין לי כפייתיות לרע יש לי , מוחי כמעט כל הזמן מחפש את הצד הרע שבסיפור , אני מפחד כבר לחשוב - כל דבר כמעט שאני חושב נהרס , אם זה הגדרת האופי שלי ועד האמונה בבורא עולם , קווי הגיון ברורים מזמן הלכו לשייט להם , ולאו דווקא לענייני מין , אלא שמשם זה התחיל .

לפעמים רואים איזה כוכב עם הגיון מבצבץ והנה - אתה חושב , זהו הסתיים לו הסיפור הנה ההיגיון שלי הנה כוח השכל חזר הנה האני שחיכיתי לו שיחזור אי שם מגיל 10 , האני הטהור , עם קוו מחשבה רציף תמים וקדוש , קוו מחשבה שאוהב את הבורא ורוצה אותו קוו מחשבה שרוצה טוב ורק טוב ועוד טוב .

אבל הנה הגיעה השקיעה , בנית בנינים על קפלה שבורה הכל מתרסק קוו ההיגיון משתבש המחשבות רצות במהירות האור ואין לך זמן לעכל מחשבה וחצי הכל רץ אתה רוצה לשלוט אבל רצון זה דבר מצחיק . עד מתי לעדה הרעה הזאת ? עד מתי אני ארגיש שאני נתקע בקיר שאני רוצה לומר שמע ישראל בכוונה ? עד מתי אני אראה סרטונים על גרים שרוצים את בורא עולם כמו תינוק שזה עתה התעורר ומחפש אוכל או חוזרי בתשובה שהם באו משם מגשימים את חלומותיי לעיניי וכל דבר שולחים דואר לבורא עולם בחופשיות , אך אני ? מה אהיה עליי ? מכיר את עצמי בתור תמים ולא חקרן , בתור בן ישראל ולא 'ברוך שלא עשני גוי' ותו לא . כולי קר לספרי מוסר , אין בי יראת שמים , מנסה ללמוד , מכריח , אולי בכל זאת ? אבל אין . יש שם מחסום , מחסום חזק שצריך בשבילו מסור כמו לבניין התאומים , כולי בתחפושת של 'בן תורה' כביכול עושה נחת רוח להורי , ולבוראי , אבל תאכלס ? לא הורי ולא בוראי , אני מרגיש בתוך תוכי מפלצת שאני עדיין חוסם אותה , ואם רק אני אשחרר אותה מטר של כפירה ותאוות יתפרקו החוצה .

משיח בפתח ואני ישנוני אי שם מפחד שהגיל הזה יעבור הכל ירוץ יקום אברהם ואני אהיה שם - בסוף עם ישראל , עם האלה שלא ניצלו את היכולות שלהם , כולם יזכו להתקרב לבורא עולמים לנצח נצחים אך אני ? מחלקת הפצועים והאבודים , (אין לא כ"כ פחד מעונש , פחדי הוא התרחקות מיוצרי)

אבל הנה , ההתעוררות הזמנית נעלמת מתרסקת מתחת לגלגלי משאית בכביש 1 במהירות של מישהו שהשתחרר מפקק ב2 בצהריים מרחוב רבי עקיבא , שוב נתפסת לה המחשבה הרציפה ששולטת בך שהתחילה אי שם בגיל 12 מאיזה תמונה . קוו מחשבתי לא ברור וחסר שכל והיגיון .

איפה קדושתי ? איפה הטהרה שלי ? איפה השמחה שלי ממדרש של גאולה ?

אוי טעטא כמה תפילות לא יודע איפה הכל הלך , מקווה שכוח התאווה ילך בסופו של יום לתורה , ונרדוף אחרי התורה כמו שנרדוף אחרי המחשב .

רבי חנניה ..
נערך לאחרונה: לפני 9 שנים, 8 חודשים על ידי .

בעניין: אין רגש - אין תזוזה לפני 9 שנים, 8 חודשים #69043

  • אבי גולן
  • רצף ניקיון נוכחי: 208 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 4252
ברוכים הבאים,
כאן יש תקווה,
ואנו נהיה הראשונים שנזכה לראות פני משיח צדקנו בעז"ה.

יש לי להגיב המון על כל משפט משפט שכתבת מעומק ליבך אבל הזמן קצר כרגע,
תמשיך איתנו. ודברים טובים יקראו לך.
אֲנִי מַאֲמִין בֶּאֱמוּנָה שְׁלֵמָה. שֶׁהַבּוֹרֵא יִתְבָּרַךְ שְׁמוֹ הוּא בּוֹרֵא וּמַנְהִיג לְכָל הַבְּרוּאִים. וְהוּא יכול בכוחו לתת לי עוד יום נקי ומפוכח.

בעניין: אין רגש - אין תזוזה לפני 9 שנים, 8 חודשים #69055

  • אסירותודה
  • רצף ניקיון נוכחי: 6040 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 3448
ברוך הבא. כתבת נפלא. הצלחת להעביר את הייאוש. חד וברור (למרות המחשבה הלא בהירה...) איני יודע מי אתה אך מההודעה הראשונה והמעניינת שלך עולה שיש סיכוי שאתה סובל ממחלה. לא מרשעות או טפשות. כן, מחלת ההתמכרות לתאווה. ההתמכרות משביתה את רצונו החופשי של האדם ומשעבדת אותו לצורכיה בניגוד להגיונו. יש פה לא מעט ניסיון אישי שנצבר מתוך סבל וייסורים דומים לשלך. יש כאן לא מעטים שחייהם השתנו בתכלית.

אינך נדרש מאומה, רק לפתיחות. נסה להתחבר עם הדומים לך, יש מצב שמה שקרה איתם יתרחש אצלך. אציע לך לקרוא בעיקר את הכתוב בפורום "קולות של החלמה". אני מאחל לך שתתן לך צ'אנס ותשאר כאן מספיק בכדי שזה יקרה. באופן אישי אשתף אותך שחיי היו במסלול בטוח להתרסקות. רגע לפני שהם נגמרו נשלחה אלי ידו האוהבת של בוראי. ומאז אני נקי. בניגוד לטבע האנושי, רק להיום אני יכול למנות תשע שנים ארבעה חודשים ועשרים ושתיים ימים מאז הפעם האחרונה שהשתמשתי. אתה מוזמן לקרוא את סיפורי האישי. הוא מופיע בחתימה שלי - הנס שלי.

שיהיה לך בהחלמה.
מכה אב התשס"ה הנס האישי שלי ממשיך, רק להיום. אפשר לקרוא עליו כאן

בעניין: אין רגש - אין תזוזה לפני 9 שנים, 8 חודשים #69058

eliasor כתב on 08 ינו' 2015 03:29:

(אין לא כ"כ פחד מעונש , פחדי הוא התרחקות מיוצרי)




הלוואי עלי רצון כזה להתקרב לבוראי
אך כיום מה שמביא אותי לתוכנית זה בעיקר פחד מעונש...
יש תקווה בא נשיר כולנו יחד
יש אמונה חזקה מכל הפחד...

בעניין: אין רגש - אין תזוזה לפני 9 שנים, 8 חודשים #69061

  • eliasor
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 22

eliasor כתב on 08 ינו' 2015 03:29:

(אין לא כ"כ פחד מעונש , פחדי הוא התרחקות מיוצרי)




הלוואי עלי רצון כזה להתקרב לבוראי
אך כיום מה שמביא אותי לתוכנית זה בעיקר פחד מעונש...


כמו שאמרתי , הגעתי לגבהים ברוחניות - דרשות במוסר על תכלית האדם ושקיעות אי שם בבא קמא , שזה מצחיק שאני רוצה בכלל את התאווה הזאת ,

המוסר גרם לי לאובססיה ומאידך רצון להתקרב לבורא , אולי כל זה קרה מאי הדרכה של התחזקות / חזרה בתשובה או איך שתקרא לזה .

בעניין: אין רגש - אין תזוזה לפני 9 שנים, 8 חודשים #69074

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
אתה יודע מה תפס אותי יותר מכל מה שכתבת? דוקא כמה מילים בודדות כשכתבת "זה מצחיק שאני רוצה בכלל את התאווה הזאת".

אני לא מכיר אותך, ויתכן שאתה שונה ממני, יתכן שאתה באמת נמצא במקום אחר מבחינת הנפש ולא שייך לכל הענין הזה של מין ותאווה, אבל אני יודע שאצלי זה לא ככה. אני מבין שאלוקים ברא אותי בתור בן אדם, וזה אומר שבאופן הכי בסיסי יש בי את הדחף והרצון הזה לחיבור ולהבאת ילדים נוספים לעולם, דחף שמתבטא בצורה הכי חזקה ברצון לקיים יחסי מין.

זאת אומרת שעוד לפני שאני מדבר על השאלה של התמכרות או לא, לפני שמתייחסים לענין של יצר או עבירה או המעשה עצמו, אז כשמדברים על הרצון עצמו הוא הדבר הכי ברור שיש והוא הכי טבעי והגיוני שקיים.

אוכל לא מגעיל אותי למרות שאני יודע שזה נהפך אחר כך למשהו מאוד לא נעים, ובודאי שהרצון לאכול (למרות שהוא נחשב בספרי מוסר וחסידות כרצון "בהמי") הוא טבעי לי ואני לא מנסה לשכנע את עצמי שאני למעלה ממנו. וגם מין לא מגעיל אותי, ובודאי שאני לא מנסה לשכנע את עצמי שאני למעלה מזה. כאשר אני נמשך למין זה לא בעיה, הבעיה היתה אם לא הייתי נמשך למין.

כמובן שיש לי בעיה אחרת לגמרי, והיא שאני לא יכול לשלוט במשיכה שלי, אבל זה הבדל של שמים וארץ, כמו ההבדל בין אדם שטוען שיש לו בעיה בכך שהוא נמשך לאוכל, לבין אדם שאומר שיש לו בעיה בכך שהוא לא מצליח להפסיק לאכול למרות הנזק הגדול שזה גורם לו ולמרות שהוא רוצה מאוד ומנסה להפסיק בכל כוחו. יכול להיות שהוא מנסה להפסיק בגלל שהוא לא מצליח להתאפק ואוכל גם דברים לא כשרים, או שהוא מנסה להפסיק בגלל שהוא פשוט גדל בלי הפסקה וזה מפריע לו בהמון דברים. לא משנה מה הסיבה שהוא רוצה להפסיק, עדיין הבעיה שלו לא תהיה עצם המשיכה לאוכל אלא חוסר היכולת לשלוט בעצמו.

כאשר אני מגיע להתמודד עם הבעיה שלי, חשוב לי לדעת מה הבעיה כדי שאוכל לחפש את הפיתרון. אם אני יורה בכיוון הלא נכון - ברור שלא אגיע. באופן אישי אני מרגיש שכל השנים שחשבתי שהבעיה שלי היא המשיכה למין, זה היה בגלל שפשוט שיקרתי את עצמי לגבי מי אני ומה אני, ודוקא הקבלה שלי בתור מי שאני, היא חלק מהפיתרון על ידי כך שיכולתי להבין מה הבעיה שלי באמת.
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

בעניין: אין רגש - אין תזוזה לפני 9 שנים, 8 חודשים #69120

  • זיו מציע
  • רצף ניקיון נוכחי: 1196 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • אני מציע את עצמי לפניך לעשות בי ככל שתרצה
  • הודעות: 335
מצטרף לתפילתך חבר, אלי עזור לי. עזור לנו.
מתוך הכאב והבלבול והתהייה, אני שומע פה אדם שכולו שאיפת קדושה ורוחניות. ובכל זאת, נמצא שם.
מזדהה כ"כ. עם הרגשות והבלבול. הייתי שם.
הפתח שלי לתקווה החל כשהבנתי שאני לא אשם. שאם אני כ"כ לא רוצה לעשות משהו, ובכל זאת עושה אותו שוב ושוב ושוב - כנראה שהוא חזק ממני. שהוא גדול ממני.
כפיש אמור החברים, נשמע שגם אתה חולה במחלת ההתמכרות. אתה לא אשם בה. אתה לא חוטא ורשע. ממש לא.
ויש פיתרון. הישאר איתנו ושמע.
ה' יהיה איתך
את רוב הדברים העברתי,
נשאר רק עוד ארגז אחד,
כדי להרים אותו, אני צריך עזרה.
שמימית.
(אביתר בנאי)
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.45 שניות

Are you sure?

כן