ברוכים הבאים, אורח

היום השליש למסע.. "הופס" כמעט ונתפסתי
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: היום השליש למסע.. "הופס" כמעט ונתפסתי 1635 צפיות

היום השליש למסע.. "הופס" כמעט ונתפסתי לפני 9 שנים, 2 חודשים #75315

בס"ד
קודם כל תודה רבה על העידוד ועל התמיכה אני ממש ממש מעריך את זה. יש לי חיוך על הפנמים על מה הדברים שכתבתם לי.
אני עכשיו אחריי "לגימונות" קטנה באמת קטנה. זה התחיל מתחושות קשות מאוד שהיו לי אתמול והיום בבוקר. ואחריי מפגש עם חבר היה לי עלייה טובה מבורכת. זה עשה לי ממש טוב. ואז הגעתי הביתה. ולא צפיתי בתאווה. "רק" שמעתי חדשות. החדשות של המציאות היומ יומית שלנו הם הקטילזטור שלי לתאווה פשוט כך אני נחנק מהם. בנוסף לזה שהמצב האישי שלי לוט בערפל זה מספיק כדיי לחפש פשוט לחפש. אז עם התחושות הללו הלכתי ברחוב. ופיתאום אני רואה שני מושאי תאווה נחמדים כאלוט. והמחשבה הראשונה שעוברת לי בראש "או סוף סוף איזה משהו נחמד אחריי המצב הקשה שאני נימצא בו".מ הגעתי למשרד שבו אני "אמור" לעבוד. ופתחתי אתר של "בגדי נשים" עברתי מתמונה לתמונה למרות שאני צועק לעצמי בראש שזה לא טוב לי. ו"הופס" כימעט עובדת במשרד "תפסה" אותי על חם. אם עוד איזה בחורה שהייתה פו. זה ממש לא נעים. במיוחד לאור התדמית שלי כ"דוס" וכו' אני מודה לה' על המחווה הזו ואני מודה לה' על זה שאני לא נופל לגמריי. ואני כותב ומשחרר משב של בריאות אני חש מהמקלדת. במיוחד לאור התחושות הקשות מאוד שחויתי ב36 שעות האחרננות. (ברמה של דיכאון ממש) אני אוטהב אותכם ושמח על זה שאתם מעודדים אותי. אני מקווה לקנות איי פון (עם תוכנות סינון טובה באמץ) וכך יהיה לי אפשרות להיות בקשר עם החברים המתוקים באתר הזה על בסיס יומ יומי ולא מזדמן. אוהב אותכם.

תשובה: היום השליש למסע.. "הופס" כמעט ונתפסתי לפני 9 שנים, 2 חודשים #75320

תודה חבר על העידכון בשעת אמת,
זה נראה שאתה בדרך הטובה להחלמה!!

"אני מקווה לקנות איי פון (עם תוכנות סינון טובה באמץ)"- אני במקומך הייתי דואג קודם כל לחסימה ואח"כ לאייפון ולא בסדר הפוך,,,,

אוהבים
אריאל,
אני בהתחלה,,, אני מנסה,,,, אני מתבייש,,, אני מפחד,,, אני מקווה,,, אני מייחל,,, אני מתפלל !!!!!!!!

תשובה: היום השליש למסע.. "הופס" כמעט ונתפסתי לפני 9 שנים, 2 חודשים #75322

אם אין לך עדיין סמארטפון, כדאי לך לשקול לוותר קצת על האתר ולוותר הרבה על הסמארטפון...
אם כבר יש לך אחד,,, אני יודע שממש קשה לוותר על זה.

תשובה: היום השליש למסע.. לפני 9 שנים, 2 חודשים #75329

אני באמת מנסה בלי איי פון אבל אני יודע שזה לא כל כך אפשר מבחינתי משני סיבות.
א. אני מאוד רוצה ללמוד תורה באתר מסוים שקיים באינטרנט.
ב. אני צריך להישתמש בו במסגרת העבודה שלי והלימודים. המציאות היום היא מאוד קשה בלי אינטרנט. לכן אני מעדיך לאזרח את האינטרנט "בתנאים שלי".
בכל מיקרה אני כותב את ההודעה הזאות רק כדיי לעדכן שהתחלתי מעט בהחלקות. (אצלי זה בדרך כלל לאתרי חדשות). ואז ממש בקטנה לכל מיני אתרי חדשות שאולי יהיו קצת יותר פרבוקטיביים. אני יודע שאני במצב מוסכן אם משיכה מאוד חזקה לפרונו. אני ממש מוסר את זה לה' יתברך. חברים שלי תודה על העידודים.
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.30 שניות

Are you sure?

כן