ברוכים הבאים, אורח

חם לי חם לי
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: חם לי חם לי 3104 צפיות

חם לי חם לי לפני 9 שנים, 1 חודש #75947

  • maylimon
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 1
אני חם על אהבה טבעית, זה מתחיל מראיית תמונות או סרטים עם נשים וכשהתאווה גוברת זה מגיע לסרטים כחולים!
תמונות מגעילות, לא מזיזות לי בחיים! איומים, גם לא! מה הכיוון להתפטר מכל זה?

תשובה: חם לי חם לי לפני 9 שנים, 1 חודש #75954

שלום וברכה!
אתה חייב לשים לעצמך גדר בנושא, ליצור כמה שיותר ריחוק בינך לבין אותם רגעים שבה התאווה מתגברת עלייך.. אם זה אומר לחשוב מחשבות אחרות.. לשמוע מוסיקה מקפיצה ושמחה בקיצור..כל דבר כזה או אחר שאפשר לעשות אותו בקלות ולהסיח את הדעת.
והכי חשוב! זכית להיות בפורום הנפלא הזה, באתר הזה.. "מאת ה' הייתה זאת.."
תזכור שאתה לא לבד! תשמח שיש לך זכות להיות פה! עם כולנו! שנים חשבנו שאנחנו לבד בזוהמה הזאת.. ומסתבר שלא.. האם זה אמור לפתור את הבעיה? אפילו לא קרוב! אך..
אם ת ש ת מ ש בכלים האלו שבאתר.. ואם תכניס לעצמך לראש שיש לי מקום לפרוק בו את כל מה שעובר עליי ושאני לא היחיד שמתמודד עם זה כמו שחשבתי, אם הם יכולים להפסיק אז גם אני יכול!!!!!! אז אנחנו מתחילים סוף סוף להתקדם לאן שהוא.. יש מבין אחשלי יקר?
אך הכי חשוב שתפנים שאתה נכנס עכשיו להליך של התנקות מהתאווה הזאת.. זה מצריך הרבה כוח רצון והתמדה.. ואולי נפילות פה ושם.. אך זה שווה כל רגע! תחשוב שאתה מתעסק עכשיו במהות של כל העולם הזה! הנסיון של הדור אם תרצה! אתה מתעסק בתכלית!!!!!!
אז נכון שהעבר שלנו לא נקי.. נכון שאנחנו בעיניי עצמנו רשעים כאלה.. חס ושלום!
אך בוא נבחר ונראה את האור! יש לנו זכות להבין את הבעייתיות בזה.. יש לנו רצון עז להיגמל מזה? (אחרת האם היינו פה??) יש לנו זכות לעשות זאת באופן אנונימי שלא מבייש (עד כדי כך) ואף לעזור אחד לשני? תראה כמה מצוות יש לנו על הדרך...
תפקח את העיניים גיבור!!!
תזכור!!
כל עוד לא תחליט עם עצמך שאתה עושה את זה כי אתה מבין שישנה בעיה ושאתה רוצה באמת להיות נקי זה קצת יקשה לנו על העסק..
אך..יש תקווה!
תפנה לבורא עולם ותבקש ממנו בכל דבר ועניין במילים שלך ובשפה פשוטה (עדיפות לשעה קבועה- ממליץ על הספר "בשדה יער" של הרב שלום ארוש, לא יקר- שווה כל שקל!)
{התבודדות זו לא מילה גסה } (גם אם זה מלאכותי בשלב ראשון) "אבא תעזור לי להיות משוחרר מהתאווה הזאת",אבא אני לא רוצה לגרום לך צער, אבא אם לא תעזור לי אני לא אוכל לבד..היצר חזק ממני..אני מרגיש אבוד..תשמע אותי!תעזור לי!תבטל ממני את המשיכה הבלתי רצונית הזאת לכל התמונות והסרטים הללו שמטמאים את הנשמה הטהורה שלי..תעזור לי להיות נקי רק להיום! שכן את העבר אני רוצה לשכוח.. והעתיד לא בשליטתי..אך היום עם העזרה שלך אוכל לנצח!! תעזור לי להאמין שזה אפשרי!! תעזור לי להאמין בעצמי שאני מסוגל לעשות את הצעד הזה ולעמוד בנסיון!תזכה אותי להאמין שהכל זה ממך! שאתה אוהב אותי איך שאני ורוצה אך ורק שיהיה לי טוב! אפילו שהשכל שלי מוגבל ואין לי יכולת לראות את הדברים בצורה נכונה, אתה היחיד שיודע מה טוב לי ותעזור לי שאעשה את רצונך! שלא אפול לייאוש! שתמיד אהיה בשמחה! שכל דבר שקורה לי בחיים אבין שזה הכל ממך! שאין שום טעות! גם במה שקילקלתי זה היה כדי שעכשיו יהיה לי כוחות מחודשים להתחבר אלייך! נא אל תשיבני ריקם מלפנייך.."

וכן על זו הדרך.. תוסיף כל מה שעולה לך לראש.. הכי חשוב תתחבר למקום הרגשי שלך ותוציא את מה שיש לך על הלב. הדיבור עם ה' ממש ממש עוזר! אך כמו בכל דבר צריך התמדה!

לסיום, קבל על עצמך לראות את הסרטון הזה במשך 40 יום ואני מבטיח לך שלאורך זמן החשיבה שלך תשתנה.. מומלץ לכולם לצפות, סרטון מחזק מאוד ואף אם מכירים תמיד טוב לחזור ולחזור ולחזור על זה כי מה לעשות..לוקח זמן עד שהדברים חודרים לנו ללב..

www.youtube.com/watch?v=o1d0mR3tP8c

אם אתה צריך עזרה נוספת, אני ושאר החברים לרשותך תמיד.

ב"הצלחה רבה
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.35 שניות

Are you sure?

כן