ברוכים הבאים, אורח

רציתי לשתף אתכם בדרך שלי להצלחה ! :)
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: רציתי לשתף אתכם בדרך שלי להצלחה ! :) 2016 צפיות

רציתי לשתף אתכם בדרך שלי להצלחה ! :) לפני 7 שנים, 4 חודשים #102856

  • השקל
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 4

שלום,
ב"ה אני בעל תשובה צעיר.
בעולם החילוני כידוע, הכל פרוץ. אמנם שנתפשתי לאיסור החמור של החטאים הנ"ל, חיפשתי וחיפשתי דרכים ונקודות מפתח הכיצד להצליח ולהתגבר על יצר הרע.
וב"ה, הכל התנקז לספר אחד, עם מעל 126 עצות לשמירת הקדושה, וכמובן להתעלות בעבודת ה', 
כתבתי את הספר במיוחד כדי לזכות את הרבים, ולא לשמור טובה לעצמי, אלא לחזק ולעזור לעוד מאחינו בית ישראל להתמודד במלחמה הקשה הזאת!

אחד הדרכים להצליח, הוא להגיע לטהרת המחשבה, ואת היסוד הזה, עם עצה שהצילה אותי אישית הרבה במקומות פרוצים ברחוב החילוני, בהרחבה, מופיעים בספר.

מה שכתוב שם עזר לי, ואני מבקש בכל לב, בבקשה תנסו לעשות את הצעד ולהשיג את הספר ולנסות את העצות! אני בטוח בע"ה שזה יעזור!
(ואם יש למישהו בעיה כלכלית שחושב שתמנע ממנו להשיג את הספר, זוהי עצת היצר - שישלח הודעה ובע"ה נעזור)

אתם מוזמנים לפנות אליי בפרטי

נערך לאחרונה: לפני 7 שנים, 4 חודשים על ידי למען הסדר הטוב. סיבה: אי אפשר לפרסם פה בלי רשות מוקדמת ממנהלי האתר

תגובה: רציתי לשתף אתכם בדרך שלי להצלחה ! :) לפני 7 שנים, 4 חודשים #102860

  • אבי גולן
  • רצף ניקיון נוכחי: 208 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 4252
קודם כל אוהבים אותך,
שנית, נרשמת לאתר לפני חמשה חודשיים ועכשיו הודעה ראשונה, כנראה עברת על הפורום וקראת מהסבל שלנו,
האם הספר עזר לך להיות נקי חמשה חודשיים או משהו אחר, ספר בכנות, אנו לא פוסלים דום דבר,
שלישית, מתוך נסיון של המון חברים, אם אתה מכור, אז לצערי כל העיצות עוזרות עד דקה לפני הנפילה, אחרי זה, אתה לא מבין למה לא לאונן, ומה התועלת בלהביא יום נקי, ואנו מסתבכים ען עצמנו, ורק על ידי חיבור לחברים, ולחיות דרך חיים רוחנית, אנו מרווחים גם נקיון וגם מפוכחות, שמפוכחות לא מאמין שהספר נותן עיצות,
בכל מקרה, תהיה מוכן שיגיעו תגובות קשות מחברים שניסו הכול ולא הצליחו, אבל אתה תתמקד ביום הנקי שלך,
ותמשיך איתנו.
אֲנִי מַאֲמִין בֶּאֱמוּנָה שְׁלֵמָה. שֶׁהַבּוֹרֵא יִתְבָּרַךְ שְׁמוֹ הוּא בּוֹרֵא וּמַנְהִיג לְכָל הַבְּרוּאִים. וְהוּא יכול בכוחו לתת לי עוד יום נקי ומפוכח.

תגובה: רציתי לשתף אתכם בדרך שלי להצלחה ! :) לפני 7 שנים, 4 חודשים #102862

  • השקל
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 4
אבי גולן כתב on 03 מאי 2017 10:08:
קודם כל אוהבים אותך,
שנית, נרשמת לאתר לפני חמשה חודשיים ועכשיו הודעה ראשונה, כנראה עברת על הפורום וקראת מהסבל שלנו,
האם הספר עזר לך להיות נקי חמשה חודשיים או משהו אחר, ספר בכנות, אנו לא פוסלים דום דבר,
שלישית, מתוך נסיון של המון חברים, אם אתה מכור, אז לצערי כל העיצות עוזרות עד דקה לפני הנפילה, אחרי זה, אתה לא מבין למה לא לאונן, ומה התועלת בלהביא יום נקי, ואנו מסתבכים ען עצמנו, ורק על ידי חיבור לחברים, ולחיות דרך חיים רוחנית, אנו מרווחים גם נקיון וגם מפוכחות, שמפוכחות לא מאמין שהספר נותן עיצות,
בכל מקרה, תהיה מוכן שיגיעו תגובות קשות מחברים שניסו הכול ולא הצליחו, אבל אתה תתמקד ביום הנקי שלך,
ותמשיך איתנו.

היי. ברוך ה' 6 שנים... 

והספר יש הרבה סייגים שעוזרים לפני הנסיון. עצות לזמן הנסיון, ולאחריו... אני לא סתם ממליץ עליו. ואני אומר, מי שאומר שניסה את הכל - ינסה את זה, ואחרי זה (אם ח''ו זה לא יעזור לו) יכול לומר בלב שלם שאכן הוא ניסה הכל. 

בכל אופן ההודעה פה למי שמעוניין... 
בהצלחה רבה. 

תגובה: רציתי לשתף אתכם בדרך שלי להצלחה ! :) לפני 7 שנים, 4 חודשים #102868

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172

שלום לך,

האם יש אפשרות לקבל עותק של הספר בקובץ לקריאה? אם כן - אשמח מאוד אם תוכל לשלוח לי לכתובת: sod@gye.org.il

הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

תגובה: רציתי לשתף אתכם בדרך שלי להצלחה ! :) לפני 7 שנים, 4 חודשים #102884

  • גיימס
  • רצף ניקיון נוכחי: 689 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1414

אולי תן לנו ככה איזה 10 או משהו עצות לפחות. 
בכל אופן המטרה פה לעזור ליהודים להתמודד עם הבעיות שלנו, זה ממש יהיה לתועלת. 

הכינוי שלי הוא ג'יימס ואני חבר בשמור עיניך.

אין דבר רחוק יותר מהחלמה בריאה מאשר מצב של תלות.

מנסה לזכור תמיד שמול התאווה צריך ״לוותר ולא להילחם״.

נקי בחסד אלוקים מכ״ד כסליו התשע״ו כל יום רק להיום.

תגובה: רציתי לשתף אתכם בדרך שלי להצלחה ! :) לפני 7 שנים, 4 חודשים #102917

  • השקל
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 4
גיימס כתב on 03 מאי 2017 19:52:

אולי תן לנו ככה איזה 10 או משהו עצות לפחות. 
בכל אופן המטרה פה לעזור ליהודים להתמודד עם הבעיות שלנו, זה ממש יהיה לתועלת.


עצה אחת ויסודית: 

ברגע שאדם שם לב שמחשבה אסורה זוחלת לראשו – מיד יהרהר בליבו או ישנן בקול משניות ממסכת אבות היקרה, וזה יועיל לדחות את מחשבת העריות החוצה, וזה בדוק ומנוסה. וראה בהערה



הערה: 

ואין ספור מקורות מצאנו בספרות חז"ל על כוח התורה להציל ממחשבת עריות. ואמרתי להעתיקם לתועלת הקורא, להראות שלא מדעתי הענייה כתבתים, אלא הכל נסמך ונשען על דברי רבותינו זיע"א.

ראשון לציון הוא הזוהר בפרשת וישב (קץ ע"א) ונכתוב את לשון התרגום: "אמר רבי יוסי, כשאדם רואה שבאים עליו הרהורים רעים – יתעסק בתורה ואז יעברו ממנו. אמר רבי אלעזר, כשאותו הצד הרע בא לפתות את האדם – ימשוך אותו לתורה ויפרד ממנו", ע"כ. וכמ"ש חז"ל בקידושין (ל ע"ב): "בני, אם פגע בך מנוול זה משכהו לבית המדרש. אם אבן הוא נימוח ואם ברזל הוא מתפוצץ". וכ"כ באבות (ג, ה): "הנעור בלילה והמהלך בדרך יחידי והמפנה ליבו לבטלה הרי זה מתחייב בנפשו". פרע"ב (ד"ה בנפשו) וז"ל: "לפי שלילה הוא זמן למזיקים, והמהלך בדרך יחידי הוא בסכנה מפני הלסטים וכמה פגעים רעים. ואם היה מחשב בדברי תורה היתה משמרתו". וע"ע שם (ג, ט). וכ"כ בברכות (ה ע"א): "לעולם ירגיז אדם יצר הטוב על יצר הרע וגו'. אם נצחו מוטב ואם לאו – יעסוק בתורה". ואכמ"ל.

כתוב (בראשית כז, כב): "הקול קול יעקב והידיים ידי עשיו". וידועים דברי המדרש שם (רבה סה, כ): "אמר רבי ברכיה, בשעה שיעקב מרכין בקולו, ידי עשיו שולטות וכו'. ובשעה שהוא מצפצף בקולו – אין הידיים ידי עשיו, אין ידי עשיו שולטות". ואמרתי להמתיק בס"ד, בעת שקול יעקב, התורה נשמע – אין הידיים עושות את העבירה הידועה, הכה מכוערת, שהרי עשיו הוא סמל הניאוף והזימה (ע' ב"ב טז ע"ב) וזה 'אין הידיים ידי עשיו', שעושות מעשה שרגיל בו עשיו הרשע.

ויותר מהכל – שינון מסכת אבות היקרה. וידוע לכל יודעי דת ודין סגולת לימוד המשניות לטהרת המחשבה והלב כמ"ש באריכות במגיד מישרים למרן הב"י זיע"א, וכ"כ (מקץ קמא, אור ליום שבת כח לכסלו): "וזה שאמר הכתוב (משלי כג, כו): "תנה בני לבך לי" שכלומר כשלבך תמיד מהרהר בתורתי ועבודתי, על כל פנים "עיניך דרכי תנצורנה", כי מאחר שלבך תמיד אינו מהרהר אלא בתורתי, אפילו תפגע (תראה) באישה ערומה לא תבוא לידי חטא, כי אם יפגע בך מנוול זה, התיקון הוא משכהו לבית המדרש, וכל שכן אם הוא משוך ועומד שלא יוכל אותו מנוול להזיקך וזה שכתוב זריזות מביא לידי נקיות. כי הפרש יש בין זהירות לזריזות, כי זהירות הוא שבא עבירה לידו – והוא נזהר ממנה, וזריזות הוא קודם שבא דבר עבירה לידו – ומזורז לעמוד כנגדו", ע"כ. וע"ע בארוכה על חשיבות לימוד המשניות לתיקון פגם הברית בספר "לעבדך באמת".

וכתבנו בס"ד על הפסוק במשלי (לא, כב): "שש וארגמן לבושה", אדם שעוסק בששה סדרי משנה ומשנן אותם אז ארגמ"ן לבושה – היינו אותם מלאכים שר"ת הוא ארגמ"ן לשמור את האדם העוסק בהם מכל פגע רע – גשמי או רוחני, וכמו שמצינו הרבה בספר מגיד מישרים.

ולכן מורגל בפי תמיד להציע שילמדו את מסכת אבות היקרה מפנינים וישננו אותה בכל עת שמחשבתם פנויה כמו בזמן ניקוי הבית, שטיפת כלים, בלכתך בדרך וכדומה, בין אם בדיבור ובין אם בהרהור, וכך הבור (מחשבתו של האדם) לא נותר ריק ופנוי למרעין בישין ומחשבות אסורות, כמו שפסק הרמב"ם בהלכות אסורי ביאה כנ"ל.

ואדם שקשה לו לשנן, ישמע שיעורי תורה ברקע ועצה זו מועילה לטהרת המחשבה והיא מרגליתא דלית בה טימא (מרגלית יקרה שלא ניתן לקבוע מחירה מרב שוויה). וישתדל כל אדם לנסות וליישם עצה זו שהיא בדוקה ומנוסה. והתועלת מהנהגה ישרה זו נראית בשלל תחומים, ואכמ"ל.

איתא במדרש תלפיות (ערך אפוד) שאשר בן יעקב אבינו ע"ה עומד בפתח גיהנום ומציל את כל מי שלמד משניות. ורמזו על כך את הפסוק (בראשית מט, כ): "מאשר שמנה לחמו", שמנ"ה אותיות משנ"ה. ומובא במדרש תנחומא (כי תבוא, ג) שהתורה נמשלה לשמן שנאמר (שה"ש א, ג): "שמן תורק שמך". וע"ע תענית (ז ע"א).

 ולאחר הקדמה זו, אמרתי לבאר את הפסוק בקהלת (ט, ח): "בכל עת יהיו בגדיך לבנים, ושמן על ראשך אל יחסר" כך: כיצד תזכה שבכל עת יהיו בגדיך חלקי נשמתך לבנים נקיים מחטאים ועוונות? ע"י ששמן על ראשך לא יחסר כלומר, שתמיד תשנן בראשך את לימודך, וע"י כך אתה מסלק את יצר הרע מקרבך, וזוכה לעשות רצון בוראך. לכן חשוב שידע האדם לפחות משנה, פרק תהילים, הלכה אחת בע"פ כדי שיוכל לקיים הנהגה ישרה ויקרה זו.

ולפי דברים אלו נמתיק בס"ד את הכתוב באיוב (א, ז): "ויאמר ה' אל השטן מאין תבוא, ויען השטן ויאמר משוט בארץ ומתהלך בה" כך: ויאמר שואל ה' אל השטן מאין תבוא באיזה מצבים וזמנים אתה בא ומנסה להכשיל את האדם? ויען השטן ויאמר משוט בארץ ומתהלך בה בשעה שאדם משוטט ומתהלך בארץ ואינו עוסק בדברי תורה, שאז מחשבתו פנויה ממחשבת תורה, ויכולות מחשבות זרות להיכנס לראשו בנקל ואף מאליהם יגיעו מחשבות הזימה לראשו, כמו ששנינו באבות (ג, ה): "רבי חנינא בן חכינאי אומר וגו', והמפנה ליבו לבטלה – הרי זה מתחייב בנפשו". וכ"כ שם (ג, ט).

ולמדנו מהזוהר (תרומה קכח ע"א), שאם אדם רוצה לעלות במדרגות הקדושה, עליו לעמול ללא הרף, וכמו שלמדנו בברכות (סד ע"א): "אמר רב, תלמידי חכמים אין להם מנוחה לא בעולם הזה ולא בעולם הבא, שנאמר ילכו מחיל אל חיל יראה אל אלהים בציון". ופרש"י (ד"ה מנוחה): "מישיבה לישיבה וממדרש למדרש". ואם אדם לא יעמול ויתקדם - בהכרח שידרדר במדרגות הקדושה, ורוח טומאה תשרה עליו מאליה. אך כדי להשרות רוח קדושה – אדם צריך לעמול ללא הפסקה. משל לחקלאי שלא יעמול על שדהו כל יום ויום, אלא יותיר אותה כך – הרי קוץ ודרדר תצמיח האדמה עבורו. אך כדי לגדל פירות וייבול איכותי - הוא צריך לעמול ללא הפסקה ובהתמדה.

וזהו יסוד חשוב מאוד וחוקק אותה בציפורן שמיר על לוח ליבך. ועל כך אמר שלמה בחכמתו (משלי כד, ל-לא): "על שדה איש עצל עברתי, ועל כרם אדם חסר לב, והנה עלה כולו קימשונים כסו פניו חרולים, וגדר אבניו נהרסה".

דע ידידי, הרי סוף מעשה – במחשבה תחילה. הכל תלוי היכן ליבו ומחשבות האדם נתונות. לכן שים על ליבך לטהר את מחשבתך, ותרוץ אחר תחבולות ועצות הכיצד לעשות כן. והנהגה זו שכתבתי לעיל בס"ד תועיל ביותר.

תגובה: רציתי לשתף אתכם בדרך שלי להצלחה ! :) לפני 7 שנים, 4 חודשים #102958

- השקל

קראתי את הדברים היפים, בהחלט, זה יכול לעזור לרבים רבים. וכ"כ נשמח מאוד מאוד שתביא עוד כמה דברים טובים ומחזקים.
אבל לי אישית קשה להאמין שזה יהיה יכול לעזור לאנשים שנהפכו להיות (כביכול) חתיכת תאווה, כי כשהמחשבות קודחות להם ומחרפנות אותם אזי שום דבר לא עוזר להם.
לצורך הבנת העניין, אספר לך על עצמי;
בעצמי ניסיתי את כל הדברים הללו, ולא רק, אלא עוד הוספתי עליהם [חשיבה תורנית] עד שהגעתי לרמה הזויה שטחנתי את המוח כל היום עם אך ורק מחשבה של תורה, ובעיון, ולא עוד, אלא גם כשנשכבתי לישון קראתי בעיון בספר "מרתק ממש" ושמעתי הרצאות אדירות - ולמרות ה-כ-ל! ואף על פי כן! - הובסתי תבוסה ניצחת ומוחצת!
וזה לא פעם ולא פעמים. אלא זמן ארוך מאוד מאוד!

מכאן הבנתי שחייב להיות פתרון אחר! פתרון יותר עמוק ורחב. כפי ההדרכה פה בשמור עיניך.

יחד עם זאת לענ"ד (האישית בלבד) וודאי שצריך להפיץ ספרים וחומרים שכאלו לאלו שעדיין רק מעדו בזה מעט. ואשריך שאתה מפיץ! ירבו כמותך. 

אוהבים
נשמה טובה
תצליח, מכל הלב!

אין תחליף  ל ח ו פ ש.  נקודה.

נערך לאחרונה: לפני 7 שנים, 4 חודשים על ידי חידושים מדהימים.

תגובה: רציתי לשתף אתכם בדרך שלי להצלחה ! :) לפני 7 שנים, 4 חודשים #102962

  • פנימה
  • רצף ניקיון נוכחי: 3460 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • "...ואם לא עכשיו אימתי"?
  • הודעות: 812

תודה 'השקל' היקר על הדברים,
ניכר בדבריך רצון אמיתי לסייע לעם ישראל. אשריך.
כמו שכתב 'חידושים מדהימים', יש אנשים, כמוני, שזה כבר לא עוזר להם. הם צריכים תרופה שתוציא אותם מהמצב ולא סגולה שתציל אותם מליפול ברשת. הם עמוק עמוק בתוכה..
האמת שכשהבנתי את זה על עצמי זה קצת תסכל אותי להכיר בכך שהתורה לא תוציא אותי כבר מהמצב, אבל לעניות דעתי זה המצב וכתבתי פה בעבר תגובה בנושא אביא אותה לפה, אולי תהיה לעזר לאי מי מאחיי האהובים שגם מוצא את עצמו לא מוכן להודות בעובדה הפשוטה שהוא לא מצליח להחלים לבד עם העוצמה שבוראנו הכניס לתורתו הקדושה.
אוהבים אותך בכל מקרה, חזק ואמץ בדרכך.




פנימה כתב on 03 פבר' 2016 07:42:
שאלה טובה שאלת חברי היקר

אודה ולא אבוש שגם אני עדיין נמצא במקום של 'לשפוט' את הצעדים מול דרך התורה והמוסר שלמדוני רבותיי,
אבל ארשום כמה נקודות שקראתי בספרים/ובסיפורים הקדושים ושעזרו לי להבין יותר טוב את מצבי,
ואתפלל שיהיו לעזר לך ולמי מאחיי בוגרי דרך התורה והמוסר החרדית שמהססים לנסות את התכנית בגלל תחושה שיש בה ניגוד לאמונתם.

קראתי פעם שר' חיים מבריסק העיד על עצמו בסוף ימיו, שהוא נולד עם פגמי אופי מאד גדולים, ורק בזכות עמלו הרצוף בתורה במשך כל ימי חייו, הצליח להתגבר עליהם - כמו שכתוב, בראתי יצה"ר בראתי לו תורה תבלין" "אלמלא הקב"ה עוזרו לא יכול לו".

אז מה ההבדל בינו לביני? חוץ מאלף אלפי ההבדלים הברורים כמובן
ההבדל הוא לדעתי שה' עזר לו להתמיד בתורה לפני שהוא נהיה מכור, והיא הצילה אותו 'כל יום רק להיום'... לא להיגרר אחרי רצונות זרים, אני כבר לא שם, אני עמוק בתוך הרצונות/אובסיה/התמכרות שלי, וכדי לצאת מהבוץ הזה אני זקוק כנראה לתרופה ולא לעוד תורה, המחלה הזאת משבשת לי את צורת החשיבה וגם תורה שהיא הכלי הכי עוצמתי שבוראי יצר, תשפיע עלי רק לפי הכנתי ועבודת המידות שאעשה לפני שאשתמש בה - "דרך ארץ קדמה לתורה" ו" זכה נעשית לו סם חיים לא זכה נעשית לו סם המוות" - (וסליחה על הציטוטים הבטח לא מושלמים, אני מנסה לעבוד היום על הרצון לשלמות שתוקע אותי בכמה תחומים בחיים כרגע )

בנוסף לגבי 'ייראת העונש' - שמעתי דבר תורה אני חושב מר' נחמן מברסלב, שהמינון כמה אני צריך להשתמש ביראת העונש בחיי וכמה בהבנה שיש לי אבא אוהב ומרחם שאין קץ לרחמיו וחסדיו - תלויה בכמה אני עמוק בחטאים, וכאשר אני רחוק ממנו יתברך עלי לזכור בעיקר את אהבתו ורוב חסדיו ולא את עונשיו כי הם רק ירחיקו אותי (וגם אין לי באמת אומדן עד כמה אני אנוס כבר ועד כמה לא, זה רק "בוחן כליות ולב ותת מודע" יודע), יראת העונש נועדה בעיקר לאנשים שדבוקים בבוראם וחזקים בקיום התורה והמצוות שאז מוטל עליהם על כל כוחותיהם להכניס לעצמם פחד ומורא ממנו יתברך, אני במצבי הרחוק והשפל צריך לחזק את ההכרה שבוראי רחום וחנון ומצפה כל הזמן שאחזור לזרועותיו והוא יוכל לחבקני ולנשק על מצחי ולומר לי 'פנימה'.. כ"כ התגעגעתי אליך איפה היית? חיפשתי אותך בנרות... אני כ"כ שמח שחזרת אלי, בא נצעד יחד בעולם, ורק אז הוא 'ינענע באצבעו' למולי - 'נו נו נו' תיזהר לא לשכח את מה שלמדת כי כפי שחווית לא שווה לך להתרחק ממני - אני חוויתי כ"כ הרבה יראה מהעונש של בוראי שגרם לי להמון כאב ורחמים עצמיים שרק הרחיקו אותי בסוף ממנו, ובדיעבד אני מבין היום שזאת הייתה דרכה של התאווה להרחיק אותי ממנו יתברך כי היא כל הזמן אמרה לי - בא אלי פרפר נחמד שב אצלי על כף היד שב תנוח אל תירא ולא תוכל לעוף בחזרה
עזוב אותו הוא מעניש וכועס אני אקבל אותך כמו שאתה ואפי' 'אעזור' לך לגלות על עצמך דברים שלא חלמת שאתה יכול לעשות.... היא שכחה משום מה להזכיר לי שאבי רחום וחנון ומרבה להיטיב ולא יחפוץ ב... כי אם בשובו מדרכו וחיה" וכו'

אני מאד מתחבר למה שאסירותודה שיתף - אני חייב להבין שכרגע אני במקום של חולי ולא במקום של חטא, ולכן עלי להיעזר בדרכי הפעולה הטבעיים (שגם אותם ה' יצר) על מנת להחלים, ולשאול אנשי מקצוע מה לעשות ולא רבנים - אותם אפגוש שוב בנושא זה בהמשך חיי בעזרתו יתברך כשאחזור לכוחותיי הרוחניים הקדושים ולבריאות נפשי.

שמעתי אתמול בקבוצה היה שיתוף של חבר יקר בעל חזות חסידית למהדרין, שנמצא 8.5 שנים לדבריו בקבוצות ונקי כבר 6.5 שנים - כלומר שנתיים ראשונות הוא לא הבין את הצעדים ורק בגלל שהייתה לו אמונה שאם זה עזר לחברים שלו שהיו במצב הרבה יותר גרוע ממנו זה בטוח יעזור גם לו בסוף. (ההפך מהתחושה של חלק מהמחלימים - לו זה עזר כי יש לו עיניים בצבע חום ואף עקום.. לי זה לא יעזור כנראה ) אחד הדברים שהזדהתי שאמר - אני כל הזמן הייתי מסתכל למה ההוא ככה ולמה לאחי מותר להסתכל על גיסתי ולי לא, עד שקלטתי שעלי להפסיק להסתכל החוצה ולהתחיל להסתכל פנימה - מה קורה לי בראש כשאני מסתכל עליה - זה מטורף הוא אמר, ותיאר את כל האובססיות הדמיונות והדרמה שהתחוללו אצלו בראש כשהסתכל על אחת מגיסותיו, אתל אחי זה כנראה לא ככה, ואז הבין שהוא במצב אחר ממנו - והיה זקוק לקבלה עצמית לא פשוטה - למה ה' למה עשית אותי כזה 'נכה ומוגבל שכלית? למה אני לא יכול להסתכל עליה ולראות פשוט בן אדם עם נשמה טהורה, למה המוח שלי חייב לעוף ישר איתה לגן עדן במצב לפני החטא?

אולי כי ה' רצה שארגיש חוסר אונים בהתמודדות לבד, כדי שאבין שאני זקוק לו צמוד אלי 24/7 וכך אחפש אותו מתוך הכאב הרב שאחווה, ואדבק בו וכך אזכה לנצחיות שלי פה, ואולי הייתה לריבוני תוכנית אחרת. לא יודע...נחייה נחלים ונראה.

זה היה ארוך מקווה שיצא ברור, בתפילה ממני לריבונו של עולם שתמצא את החלמתך ודבקותך בו בדרך שהכי נכונה לך.

שיהיה לך יום מקסים ונקי


שתהיה לכולנו שבת מחוברת קדושה ומחלימה
אוהב
'פנימה'

- "מצבי היום לא משקף את האני הפנימי האמיתי שלי, אלא רק את מה שעשיתי בחיים עד היום".
- "עיקר כוחו של האדם הוא להודות בחולשתו ולפנות אל ה'. זה הכוח הגדול של האדם" - הרב מנחם פרומן.
שיהיה יום טוב ונקי - לך לי ולכולנו
----------------------------------------------------------
לסיפורי האישי - פנימה

ליומן המסע שלי - חיים פנימיים

תגובה: רציתי לשתף אתכם בדרך שלי להצלחה ! :) לפני 7 שנים, 4 חודשים #102986

  • לא לבד
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 157

שקל היקר.
תודה על הרצון הנפלא והחשיבה על הכלל..
אשריך אני עדיין תקוע הרבה בעצמי.
אתה לא חייב לענות אבל יש לי תחושה שאתה רווק ולא נשוי. אשתף מדוע אני חושב כך (בהחלט יכול להיות שאני טועה.. וזה בסדר.) בתור רווק שחזר בתשובה בגיל 16 הייתי נקי קרוב לשנתיים עד קצת לפני החתונה. מדבקות עצומה בתורה ובעבודת השם.
אבל לא הייתי מפוכח והכוונה שהייתי תמיד בלחץ על נושא הברית אם לפני יציאה לרחוב ואחרי אם בטעות הייתי רואה אישה הייתי נלחם בכל כוחותי להסיח דעתי חלפנות לתורה בבחינת אם פגע בך מנוול וכו, 
למעשה אחרי שהתארסתי ואישה שוב הייתה אופציה קרה לי הפוך מפת בסלו שחז"ל אומרים ונהיתי בבחינת רבי אלעזר ברשב"י שהיה אוכל עוד לחם ועוד לחם שאמו אפתה  עד שהאורח  חשב שנחש יש בבטנו שאוכל כל הלחם 
היום אני מבין שאני "מכור" ו/או במילים פחות קשות אסוציאטיבית - לא יכול בכוחי לבד צריך עזרה חיצונית מכוח גדול ממני
בכל אופן אוהב

נערך לאחרונה: לפני 7 שנים, 4 חודשים על ידי לא לבד.

תגובה: רציתי לשתף אתכם בדרך שלי להצלחה ! :) לפני 7 שנים, 4 חודשים #102987

  • גיימס
  • רצף ניקיון נוכחי: 689 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1414

תודה פנימה על המאמר המדהים. 
השקל היקר, כל זה ועוד אני מכיר טוב מאוד... מה לעשות שעבורי זה פשוט לא עובד כבר... אני מכור ברמ״ח ושס״ה...
אני צריך כלים אחרים. 

הכינוי שלי הוא ג'יימס ואני חבר בשמור עיניך.

אין דבר רחוק יותר מהחלמה בריאה מאשר מצב של תלות.

מנסה לזכור תמיד שמול התאווה צריך ״לוותר ולא להילחם״.

נקי בחסד אלוקים מכ״ד כסליו התשע״ו כל יום רק להיום.

תגובה: רציתי לשתף אתכם בדרך שלי להצלחה ! :) לפני 7 שנים, 4 חודשים #103025

  • השקל
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 4
גיימס כתב on 05 מאי 2017 08:22:

תודה פנימה על המאמר המדהים. 
השקל היקר, כל זה ועוד אני מכיר טוב מאוד... מה לעשות שעבורי זה פשוט לא עובד כבר... אני מכור ברמ״ח ושס״ה...
אני צריך כלים אחרים.


שלום אח יקר,
גם לך הדברים יפים.


לא לבד כתב on 05 מאי 2017 08:22:

שקל היקר.
תודה על הרצון הנפלא והחשיבה על הכלל..
אשריך אני עדיין תקוע הרבה בעצמי.
אתה לא חייב לענות אבל יש לי תחושה שאתה רווק ולא נשוי. אשתף מדוע אני חושב כך (בהחלט יכול להיות שאני טועה.. וזה בסדר.) בתור רווק שחזר בתשובה בגיל 16 הייתי נקי קרוב לשנתיים עד קצת לפני החתונה. מדבקות עצומה בתורה ובעבודת השם.
אבל לא הייתי מפוכח והכוונה שהייתי תמיד בלחץ על נושא הברית אם לפני יציאה לרחוב ואחרי אם בטעות הייתי רואה אישה הייתי נלחם בכל כוחותי להסיח דעתי חלפנות לתורה בבחינת אם פגע בך מנוול וכו, 
למעשה אחרי שהתארסתי ואישה שוב הייתה אופציה קרה לי הפוך מפת בסלו שחז"ל אומרים ונהיתי בבחינת רבי אלעזר ברשב"י שהיה אוכל עוד לחם ועוד לחם שאמו אפתה  עד שהאורח  חשב שנחש יש בבטנו שאוכל כל הלחם 
היום אני מבין שאני "מכור" ו/או במילים פחות קשות אסוציאטיבית - לא יכול בכוחי לבד צריך עזרה חיצונית מכוח גדול ממני
בכל אופן אוהב


שלום רב,
אשמח לדבר איתך בפרטי ולהסביר לך מעבר.
אמנם כתבתי גם על זה בספר - לא צריך עיסוק רב ככ סביב זה !
ועדיין, מה שהגבתי לאחרים, יפה גם עבורך ידידי היקר.

ולמרות שאדם נשוי, צריך לקדש עצמו במותר לו, ולרסן את עצמו מעבר למה שהוא חושב שהוא יכול, כי ב"ה הוא יכול.
אמנם יצר הרע משפיע בנו לחשוב שניצלנו את כל כולנו, אבל באמת ניצלנו רק 10-15%...




חידושים מדהימים כתב on 05 מאי 2017 05:05:
- השקל

קראתי את הדברים היפים, בהחלט, זה יכול לעזור לרבים רבים. וכ"כ נשמח מאוד מאוד שתביא עוד כמה דברים טובים ומחזקים.
אבל לי אישית קשה להאמין שזה יהיה יכול לעזור לאנשים שנהפכו להיות (כביכול) חתיכת תאווה, כי כשהמחשבות קודחות להם ומחרפנות אותם אזי שום דבר לא עוזר להם.
לצורך הבנת העניין, אספר לך על עצמי;
בעצמי ניסיתי את כל הדברים הללו, ולא רק, אלא עוד הוספתי עליהם [חשיבה תורנית] עד שהגעתי לרמה הזויה שטחנתי את המוח כל היום עם אך ורק מחשבה של תורה, ובעיון, ולא עוד, אלא גם כשנשכבתי לישון קראתי בעיון בספר "מרתק ממש" ושמעתי הרצאות אדירות - ולמרות ה-כ-ל! ואף על פי כן! - הובסתי תבוסה ניצחת ומוחצת!
וזה לא פעם ולא פעמים. אלא זמן ארוך מאוד מאוד!

מכאן הבנתי שחייב להיות פתרון אחר! פתרון יותר עמוק ורחב. כפי ההדרכה פה בשמור עיניך.

יחד עם זאת לענ"ד (האישית בלבד) וודאי שצריך להפיץ ספרים וחומרים שכאלו לאלו שעדיין רק מעדו בזה מעט. ואשריך שאתה מפיץ! ירבו כמותך. 

אוהבים
נשמה טובה
תצליח, מכל הלב!

יישר כח. אמנם זאת רק עצה אחת. לא סתם הארכנו שם במעל 120 עצות, ואני בטוח בעז"ה שכל מי שיעוב רעצה עצה, ויבחון - יראה שיפור. גם לכאלה מכורים מאוד מאוד, כי אני מכיר ויודע מקרים כאלה, וגם לכאלו מקרים התייחסנו בספר. 
אני יודע שזה קשה, מאוד. בקרב עמי אנכי יושב, אמנם אני מבקש מכל אחד שלפחות ינסה, כי את חובת ההשתדלות אנחנו חייבים לעשות. ואדם שחושב שהוא מיוחד והוא מקרה מעל הטבע , 'מכור מדיי', זה עצת היצר בלבד, ואם הם חושבים שאין להם תקנה - ה' לחינם העיר אותם בבוקר?! 

השורה התחתונה מובנת, אני מבקש לכל הפחות לנסות! לא קל, אבל אין דבר שווה ערך שהוא קל

תגובה: רציתי לשתף אתכם בדרך שלי להצלחה ! :) לפני 7 שנים, 4 חודשים #103039

- השקל,
אוהב,
תודה על הדברים, אישית, בעד שתרשום לי עצות כיצד להתמודד עם זה ואודה לך על כך מקרב לב, אני בעד ממש. ומי שבכוחו לעזור זה לא זכותו לעזור - זהו חובתו לעזור!! ואני בטוח שחלק מהעצות מאוד יכולים להועיל למי שאוהב את חייו ואת עצמו.

רק שישנם (כמוני למשל) שלמרות הכול, למרות שאני מאוד אוהב את חיי ואת עצמי ושמתי את ההחלמה בראש סדר העדיפויות שלי בכל זאת נשמתי לא מצאה מזור ותרופה למחלה הארורה הזו המכלה כל חלקה טובה.
אולי בטח אתה שואל למה? כי פשוט זוהי מחלה מורכבת ומסובכת מאוד מאוד ורק מי שעמד עליה מתחילה לסוף יכול להראות לנו מה עלינו לעשות ואיך להגיע וכו'. ובנוסף ישנם (ורבים הם) שזקוקים להדרכה צמודה על מנת לעלות על דרך, כי למרות כל העצות ישנו צורך לדעת איך להשתמש ומתי להשתמש וכמה להשתמש. 

על מנת להמחיש לך את העניין, ישנו ספר שמן הסתם רבים מכירים אותו, ספר הדרכה שנכתב איך וכיצד להגיע לשלמות המתבקשת מכל אדם בישראל, לספר הזה קוראים "מסילת ישרים", והנה למרות הכול, למרות שכל מטרתו ומגמתו של הספר היא לכוון כל אדם אל התכלית הסופית, בכל זאת מעטים הם שהצליחו עם הספר. וזה על אף הדרכתו המפורטת איך וכיצד להגיע אל השלמות המיוחלת והשמחה. ותשאל למה? הרי הרמח"ל הדריך אותנו בדיוק ובהקיף גדול על כל מה שאנו צריכים? 
הנה מה שנענה ונשיב לשאלה הזו כמו כן נשיב לכל הספרים ומדריכים העוסקים בתחום ההתמכרות - שלמה המדריכים הללו לא מצליחים להגשים את החלום שלהם להוציא מכורים מהתמכרותם.

ואתה יודע מה באמת באמת התשובה? כי צריך מדריך 'צמוד' [שעבר את הדרך ויכול להנחות אותי מה לעשות וכיצד לעשות] למדריך הזה קוראים פה באתר ספונסר. (=מדריך שעבר "התמודדות דומה לשלי" ויצאה ממנה ויכול לחולק לי ולהדריך אותי מה לעשות וכיצד לעשות. וזה העיקר פה).  

אוהבים, נשמה טובה.
תצליח! אמן!!

מאוד מאוד נשמח שתעלה לנו לפה עוד עצות, כי בוודאי הם יעזרו, אם לא לי, אבל בוודאי לאחרים.

אין תחליף  ל ח ו פ ש.  נקודה.

נערך לאחרונה: לפני 7 שנים, 4 חודשים על ידי חידושים מדהימים.

תגובה: רציתי לשתף אתכם בדרך שלי להצלחה ! :) לפני 7 שנים, 4 חודשים #103070

  • גיימס
  • רצף ניקיון נוכחי: 689 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1414
השקל כתב on 06 מאי 2017 20:38:

גיימס כתב on 05 מאי 2017 08:22:

תודה פנימה על המאמר המדהים. 
השקל היקר, כל זה ועוד אני מכיר טוב מאוד... מה לעשות שעבורי זה פשוט לא עובד כבר... אני מכור ברמ״ח ושס״ה...
אני צריך כלים אחרים.


שלום אח יקר,
גם לך הדברים יפים.


ואם אני יגיד לך שכל חיי ישבתי ולמדתי ועדיין אני יושב ולומד בכולל וניסיתי כבר הכל כולל העצה הזאת ועוד עצות שלא חשבת עליהם וזה לא עבד לי... מה יש לך להציע לי?

הכינוי שלי הוא ג'יימס ואני חבר בשמור עיניך.

אין דבר רחוק יותר מהחלמה בריאה מאשר מצב של תלות.

מנסה לזכור תמיד שמול התאווה צריך ״לוותר ולא להילחם״.

נקי בחסד אלוקים מכ״ד כסליו התשע״ו כל יום רק להיום.

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.84 שניות

Are you sure?

כן