ברוכים הבאים, אורח

כל הפרטים על הקמת "מכורים לפורנו אנונימיים"
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: כל הפרטים על הקמת "מכורים לפורנו אנונימיים" 560 צפיות

כל הפרטים על הקמת "מכורים לפורנו אנונימיים" לפני 6 שנים, 7 חודשים #110780

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172

אולי כבר שמעת על כך חצאי דברים או שדיין לא, בכל מקרה, הגיע הזמן לעדכון מסודר בנושא. ובכן, אחרי הרבה דיונים, בימים אלו מוקמת "חברותא" חדשה (ארגון חדש) בשם PA, שזה ראשי התיבות של מכורים לפורנו אנונימיים. מדובר על ארגון עצמאי שיפעל לפי 12 הצעדים ו12 המסורות. 

אתה בודאי שואל את עצמך כעת: למה צריך ארגון חדש? מה לא מספיק שמור עיניך ו-SA?

במשך השנים, מאז שהענין של טיפול בהתמודדות וההתמכרות שלנו עלו על הפרק, ריחפה כל הזמן ברקע השאלה, האם אפשר לכרוך את כל המתמודדים בכל הרמות ולהכניס אותם תחת קורת גג אחת, או שיש כאן בעיות דומות אבל שונות. האם אפשר להכניס אדם שצופה בפורנו פעם בחודש, ביחד עם אדם שחצה את המסך והנפילות שלו הן בזנות? ובכלל - האם כל מי שלא מצליח הוא מכור?

התשובה היתה שלא, אי אפשר להכניס את כולם לאותה קטגוריה, ויש כאן למעשה שלוש קבוצות נפרדות: 1. מתמודדים שאינם מכורים. 2. מכורים שלא חצו את המסך (כולל פורנו על שלל סוגיו, וכן צ'אטים, שוטטות וכן הלאה). 3. מכורים שחצו את המסך והגיעו למצב שאנחנו משתמשים במושג המכובס "מגע אנושי חי" כדי לתאר אותו.

עבור הקבוצה הראשונה, אלו שהם לא מכורים אך מתמודדים וצריכים עזרה, יש את שמור עיניך, עם מגוון הכלים של אתגר התשעים יום, סינון על האינטרנט, המדריך והרבה חיזוק ותמיכה. עבור אלו שחצו את המסך יש את SA, ארגון שמציע תכנית מוצלחת של 12 הצעדים להחלמה מהתמכרות. מה שחסר זה מענה עבור הקבוצה השניה: המכורים שלא חצו את המסך. מדובר בקבוצה גדלה והולכת של אנשים שצריכים עזרה, אבל גם שמור עיניך וגם SA לא נותנים להם מענה מספיק טוב. כמובן, בלית ברירה הם הגיעו לשמור עיניך ולSA ורבים מהם גם הצליחו להשתמש בפתרונות האלו, אבל רבים יותר לא התחברו ופשוט עזבו.

נכון, את תכנית הצעדים אפשר לעשות בכל קבוצה, ולמרות זאת המכורים לסמים נפרדו מהמכורים לאלכוהול, כי הם הרגישו שהם צריכים קבוצה שהבסיס שלה זה הזדהות לגבי המהות של החוסר אונים שלהם. אחר כך המכורים לסמים עצמם נפרדו שוב ופתחו קבוצות שונות למכורים לסמים קלים ומכורים לסמים קשים, כי שוב ההזדהות היתה חסרה להם, ובלי הזדהות - התהליך כולו קשה מאוד ליישום.

אז כעת הגיע תור המכורים לפורנו, כל אלו שלא חצו את המסך, להקים קבוצות שבהן הם ימצאו הזדהות לגבי הבסיס של ההתמכרות שלהם. זה לא קבוצות שמור עיניך וגם לא קבוצות SA. הארגון החדש לא שייך לאף אחד אלא רק למי שחבר בו, והדרישה היחידה לחברות היא הרצון להפסיק לצרוך תכנים מיניים.

אם גם אתה סובל מהתמכרות לפורנו, אתה מוזמן להצטרף. בימים הקרובים ייתפרסמו כל הפרטים על החברותא החדשה ואנחנו מקווים שתהיה חלק ממנה.

הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.37 שניות

Are you sure?

כן