ברוכים הבאים, אורח

נפילה אחרי 28 יום,והתמודדות עם עולם ההיכרויות
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: נפילה אחרי 28 יום,והתמודדות עם עולם ההיכרויות 27 צפיות

נפילה אחרי 28 יום,והתמודדות עם עולם ההיכרויות לפני 4 ימים, 14 שעות #151982

  • dvd
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 22

היי
רציתי לשתף שבתקופה האחרונה היו לי המון נפילות,היה לי הרבה זמן פנוי בבית וזה הוביל לכל כמה ימים נפילה..
הפעם האחרונה הצלחתי להחזיק 28 יום,ולא רק להחזיק אלא אפילו רק צפייה בתוכן לא טוב גם לא היה ב28 יום האלו ..אבל לצערי נפלתי היום ועוד יום אחרי כיפור זה בכלל מדכא ממש
לאחרונה נכנסתי לעולם ההכרויות ,שיחות ודייטים כי הבנתי שאני צריך לעשות השתדלות בשביל להקים בית אבל זה כל כך קשה לשמור על נקיות בתקופה כזאת של דייטים,מה שהכי מקשה זה אפליקציות הכרויות שאמנם הם לציבור הדתי אבל בשורה התחתונה זה לראות פרופילים כל יום ותמונות של בחורות וזה מקשה ממש
כבר לא יודע מה לעשות
ועוד בעיה זה שאני מקבל פניות מבחורות מסוימות שניכר ממה שהן רושמות שמקפידות בדת המון מכל הבחינות -מצוות ושיעורי תורה ושמירת נגיעה ..וקשה לי שאני ככה מרגיש טמא עם הנפילות שלי אני מרגיש כאילו אני משקר להם ולפעמים נכנסת לי מחשבה אולי מגיע להן מישהו צדיק יותר ולא אחד כמוני שבקושי כמה שבועות לא מצליח להחזיק בלי נפילה
כל זה הביא קצת תסכול ודיכאון עמוק גם מעוד דברים בחיים וגם תחושת בדידות שאין לי בחיים את מי לשתף את העיניינים האלה אלא רק פה ..
עברתי המון נפילות וקמתי ,וקראתי המון פה בפורום והתייעצתי עם אנשים,אבל לפעמים יש נקודת שבירה 
אשמח לאיזה הכוונה קטנה וגם אם לא אז לפחות תודה על האפשרות לשתף פה
לילה טוב

נערך לאחרונה: לפני 4 ימים, 14 שעות על ידי dvd.

תגובה: נפילה אחרי 28 יום,והתמודדות עם עולם ההיכרויות לפני 4 ימים, 5 שעות #151985

שלום אח יקר, 
במחילה, היצר הרע עשה עליך קופה שמנה - תדע לך שהיצר הרע לא רוצה את הזרע לבטלה שהוצאת - זה הכסף הקטן.. הוא רוצה את העצבות והדיכאון שיהיה לך אחר כך - הוא רוצה שתרגיש דפקט, שאתה לא יהודי טוב, שתלך עם הרגשה שכולך חטאים, שלא מגיע לך להתחתן עם אישה יראת שמיים, שתתקע בחיים שלך.. כל זה ועוד זה הבניין רב קומות שהיצר הרע בונה על יסוד הנפילות בפורנו..

אני אישית כל הזמן אומר לעצמי שאני לא אשם בנפילות שלי - אני לא אשם בזה שבורא עולם הביא אותי דווקא בדור הכי קשה מבחינת זימה - שאתר פורנו שלא היה קיים רק לפני 20 שנה בערך התחיל האינטרנט המהיר ועכשיו זה נמצא בכיס שלנו כל כך בקלות.. לא הייתה לאף דור התמודדות כזו וכנראה שזה מה שאנחנו צריכים לתקן לפני הסוף..

תפריד את שאר החיים שלך מהבעיה.. נכון יש לנו בעיה עם או''פ אני שם אותה בצד ומנסה לטפל בזה אבל שאר החיים - נישואין לימודים וכו' חייבים להתקדם אי אפשר שזה יתקע בגלל זה..

יש לי שאלה אליך גם לשון הרע זה איסור דאורייתא ואולי לא פחות חמור - למה שלפעמים בורח לנו לשון הרע אנחנו לא נכנסים לדיכאון ועוצרים את כל החיים שלנו? 

לכל אחד יש את הבעיות שלנו בחיים ואנחנו צריכים לטפל בהם..

ולגבי האתר הכרויות אולי תנסה לשבת ביחד עם חבר טוב שניכם ביחד בשקט לעבור על פרופילים של בנות ולראות מי מעניינת אותך ולמי אולי לשלוח הודעה.. לא יודע סתם מציע אולי זה יעזור לך..

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.29 שניות

Are you sure?

כן