סליחה שמשתמש במרחב הזה להתמכרות אחרת..
אבל עד היום כל דבר אחר שעבדתי עליו והצלחתי עבד רק בזמני פיקחות, ברגע שאחרי השתיה שום גבול לא קיים לי..
לפני שבוע התחלתי גמילה מאלכוהול
מחפש קבוצה במדיה, ווטסאפ או כל מרחב אחר, של מתמודדים בהתמודדות דומה
לשתף, לחזק ולהתחזק
יש משהו כזה?..