ברוכים הבאים, אורח

חסר אונים מול פיצה
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: חסר אונים מול פיצה 618 צפיות

חסר אונים מול פיצה לפני 9 שנים, 9 חודשים #68443

באחד מימי החנוכה התאספנו כל המשפחה המורחבת בבית למסיבה משפחתית. בתפריט הערב: סופגניות, לביבות ופיצה. בא לי בטוב לאחר יום ארוך של התרוצצויות. עשרות מגשים הוכנסו לחדר להשביע את הפיות של, בלי עין הרע, עשרות בני המשפחה. המשפט הנודע נזרק לאוויר: "כל אחד שתי חתיכות" טוב, אצלי חתיכות זה מה שאני מחפש באינטרנט אבל מה זה קשור עכשיו? אני בהחלמה!
אז זהו, שהחתיכות הללו היוו בעיה לא קטנה עבורי ולא בגלל הפיגורה שלהן. אני הייתי רעב, אפילו רעב מאד וברגע שהונחו שתי החתיכות בידי ישר נשאתי את עיניי לתור אחר החתיכה השלישית. הרי כל משתתפי המסיבה יודעים שאני הכי רעב מבין כולם ובהסכם העודפים שחתמנו זה עתה מגיע לי ורק לי כל חתיכה שלא מתחלקת שווה בשווה בין הקואליציה. תוך כדי שאני בולס את החתיכה הראשונה, אני קולט חצי מגש יושב לו ככה עם מכסה פתוח. "אח.. הנה יש מספיק אפילו לתוספות אבל בטח כולם יאכלו לי את זה.. בטח לא ישאירו לי דבר, וזה הם עושים כדי להתנקם בי!" אנני יודע למה הם רוצים להתנקם בי אבל אני לא יכול לחשוב על סיבה אחרת למה כולם יאכלו את כל הפיצות הנותרות למרות שבפירוש הבהרתי שאני הכי רעב מבין כל הנוכחים. האם הם לא קראו את מה שכתבתי פה אך לפני מספר שורות??? אדיוטים.
ואז פתאום התכנית התחילה לעבוד.. הסיטואציה הזו הזכירה לי שיחה שנהלתי עם הבן שלי רק בלילה הקודם לליל הפיצות.
לכבוד חנוכה החלטנו לקנות לו צעצוע שהוא מבקש זמן רב. הוא באמת שמח בצעצוע החדש שלו, אבל הוא יותר שמח בקטלוג של הצעצועים הנוספים שהוא יכול לבקש שהיה בקופסא גם כן. הוא התחיל להצביע לי על התמונות של ההצעצועים המשלימים לסט הזה ואמר שעכשיו צריך לקנות אותם.
ילדי חביבי, אמרתי, תשמח במה שזה עתה קיבלת! אנחנו לא מתכוונים לקנות לך את כל הקטלוג והצעצוע היפה הזה הוא די והותר למלא את רצונך, אז תשמח בו. אז למה אני יכול לומר את זה לבן שלי ולא לעצמי? בגלל שאני משהו שמתחיל ב-ח' נגמר ב-ה'.. כן כן, אני חולה.
פתאום שמתי לב שתוך כדי החיפושים שלי אכלתי כבר את רוב החתיכה הראשונה ואני בכלל לא נהנה ממנה. יש לי כבר בידיים שלי שתי חתיכות אך אני אפילו לא יכול להינות מהן רק בגלל החיפוש אחר השלישית!
את התיסכול שלי מהמצב התחלתי להפנות לעבר טינות כלפי כל הסובבים שלא מבינים שהחתיכה השלישית היא היא תסב לי אושר. מצב אשר יכול להיפתר רק ע"י עונג מיידי, במקרה שלי, התאווה.
מהר התפללתי לאלוקים שיעזור לי להינות מחתיכת הפיצה שבידי, להינות, רק ממנה, אפילו לא לחשוב על החתיכה השנייה המחכה לי בקוצר רוח ולגבי השלישית, רצונך יעשה, אם יישאר, מה טוב, אם לא, עוד יותר טוב.
פתאום שמתי לב שלחתיכה הראשונה יש טעם נפלא, והיא מלאת רוטב וגבינה צהובה ממש כמו שאני אוהב.. כשאכלתי את החתיכה השנייה שמתי לב שהתוספות שלה טעימות. ואז.. ואז אחד הילדים לא רצה לגמור את הפיצה שלו, אז למה לא, זכיתי גם לעוד חצי פיצה.

הסיפור הזה היה אמור להסתיים בשירותים, איפה שהייתי מוציא את כל התסכול שלי על הסובבים בדרכים המקובלות.
הוא דווקא הסתיים עם ערב מאד נחמד עם אשתי וטיול נפלא עם הילדים שלי למחרת.
נס חנוכה.
נערך לאחרונה: לפני 9 שנים, 9 חודשים על ידי .

בעניין: חסר אונים מול פיצה לפני 9 שנים, 9 חודשים #68450

  • bhelpful
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • במעבר מחוסר שפיות לחוסר אונים...
  • הודעות: 158
עשית לי חשק לפיצה.
שמח בשבילך. באמת.
בהחלמה אפילו ביס מפיצה יכול להיות אחרת. החיים יפים יותר, ממש כמו להסתכל דרך "משקפיים ורודות".

זה שהכל נברא בשבילי, לא אומר שהכל מגיע לי. אלוקים נותן לי את היכולת לבחור. הוא רוצה שלא אשתמש אך שהבחירה תבוא ממני.
אני בוחר לשחרר ולתת לאלוקים לנהל את חיי כי הגעתי לאמונה שכך חיי יהיו טובים באמת.
אוהבים אותך.
"וירדו חיים שאולה" - שגם בשאול חושבים שהם חיים.
הברכה ב"וירדו חיים שאולה", כמו [שאמרו חז"ל] "בני קרח לא מתו - מקום נתבצר להם ועשו תשובה", כי התשובה מועלת רק כל עוד שהוא חי, וזוהי הברכה, שגם בשאול יהיו חיים ויוכלו לעשות תשובה (היום יום כ'ו סיון, אדמו"ר מליובאוויטש).

בעניין: חסר אונים מול פיצה לפני 9 שנים, 9 חודשים #68458

  • שלומקה
  • רצף ניקיון נוכחי: 53 ימים
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 275
איזה כיף לקרוא.
האמת שגם אני שמתי לב שהתוכנית קצת שינתה לי את הגישה לאוכל. בזמן האחרון הבחנתי שאני עסוק מדי בלחפש את הדבר הכי טעים על השולחן ואיך להגיע אליו, וברגע שהוא היה נגמר הייתי מתמלא טינות על כל הסובבים את השלחן, ועכשיו אני מעדיף להתרכז במה שאני מכניס לפה ולהנות ממנו כמו שצריך...

אמר לי חבר ותיק בתוכנית שהוא מרחם על כאלו שהולכים לטייל בהרי ההמלאיה וכדו'. הם צריכים להרחיק חצי עולם בשביל לבקש משהו שהם יכולים להינות ממנו, בעוד הוא יכול להשיג הנאה עצומה רק משתיית כוס מים פשוטה! והכל בזכות התוכנית...

שיהיה בתיאבון!
רק להיום זה מה שנותר
לא הצלחת תנסה מחר

העולם יתן לך מתנות בשפע 
לא כתוב בשומקום שלנסות זה פשע...

(מבוסס על  השיר "רק לעלות", של "קפה שחור חזק")
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.33 שניות

Are you sure?

כן