ברוכים הבאים, אורח

בזכות יוסף הצדיק
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: בזכות יוסף הצדיק 540 צפיות

בזכות יוסף הצדיק לפני 9 שנים, 7 חודשים #70944

מאמר תיקון ושמירת הברית מזווית אחרת.

השיח בימים האחרונים והאיזכורים בעניין יוסף הצדיק מטרפים אותי ומטלטלים אותי רגשית ורוחנית יחד, חוויות השימוש הכבדות שלי מהולות בטונות של זריקות נגד שנקראות יוסף הצדיק, ואני אסביר.

עד שלא הבנתי שלמחלה שלי יש שם 'התמכרות למין ותאווה' הייתי בטוח שאני גלגול של יוסף הצדיק ובאתי לתקן פה את הניצוצות האחרונים שמחכים לתיקון טרום בוא משיח צדקינו, ואז יבוא משיח ויאסוף אותי מבור התחתיות שבו הייתי, וירים אותי לפני העם ויעיד עד כמה נפשי נכספה לבוראי ועד כמה תיקנתי במסירות נפש ורפש את הניצוצות הקדושים והטמאים יחד.

כל נסיון שעמדתי בו מילאתי את האגו הפנימי שלי, לרוב זה שימש אותי כתירוץ ונקיון מצפון לשימוש הבא, 'נו בחייאת מגיע לי כעת שימוש לפנים הרי אתמול הייתי יוסף הצדיק' ככה זה עבד, מאוחר יותר גם קראתי בספרות ב'ספר הלבן' שנכתב ונלמד על ידי מכורים למין ותאווה, (צעד אחד-עשר) ציטוט: 'התנהגנו כאילו ש''להיות טוב'' (לא לפעול על תאווה), נתן לנו איכשהו את הזכות גם ''להיות רע'' (לפעול על התאווה), ניסינו לתמרן (לעשות מניפולציות), או לבצע עסקאות עם אלוקים כפי שעשינו עם אחרים ! ליצור אלוקים שיתאים למחלה שלנו' סוף ציטוט.

מי מאיתנו מכיר את הצעידה אל דוכן הלוטו לאחר ש'לא השתמשנו' וממלא טופס עם כל הביטחון שעכשיו בטוח אלוקים חייב לו לפחות את הרגיל אם לא את הדאבל, הרי אני כעת יוסף הצדיק אז מגיע לי, ושזה לא בא שוב מצאתי את עצמי שוקע בשימוש הבא ועכשיו ביתר שאת וביתר עוז, הרי גם ליוסף הצדיק מגיע משהו.

יוסף הצדיק עליו השלום קודש הקודשים לא היה מכור למין ולתאווה, פוטיפרע רדפה אותו ושיגעה לו את המוח, הוא לא יזם, הוא לא התיישב מול המחשב כמעט עד הסוף...ואז ברח, הוא לא הלך לבית זונות והשאיר שם את החליפה, איזו השוואה יש בין אלו שמאבדים עצמם לדעת מול המין והתאווה לבין יוסף הצדיק ?.

חברה, חברים יקרים, זה '''''אש''''' זה כבר מזמן לא משחק של יוסף ופוטיפרע, זה מחלה, זה מחלה, זה מחלה, זה כבר הוכח מדעית, הראש של מכור מתעוות ומספר לו סיפורי אלף לילה ולילה למה הוא לא, למה הוא לא מכור, למה הוא יכול להשתמש רק עוד פעם אחת ודיי, למה הוא יוסף הצדיק, ולמה הוא דוד המלך, ולמחרת למה הוא גוג ומגוג, והתוצאה תמיד תהיה שווה, 'שימוש' ועוד הפעם 'שימוש', ועוד 'שימוש'.

מאז שהגעתי לתוכנית אני לא מעוניין יותר בעסקאות האלו עם אלוקים, אני לא מעוניין יותר להיות נקי בשביל...... להיות יוסף הצדיק......להגריל בלוטו.........להצליח בעסקים. אני רוצה להיות נקי בשביל לחיות פשוט כמו איש רגיל, להיות מחובר לחיים למשפחה לחברים ולעצמי, נמאס לי לסבול שם בתסכול הזה של רק להיום אני מפסיק להשתמש, בא לי רק להיום להתחיל לחיות ולהיות נקי.

בעניין: בזכות יוסף הצדיק לפני 9 שנים, 7 חודשים #70945

  • שלומקה
  • רצף ניקיון נוכחי: 53 ימים
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 275

מי מאיתנו מכיר את הצעידה אל דוכן הלוטו לאחר ש'לא השתמשנו' וממלא טופס עם כל הביטחון שעכשיו בטוח אלוקים חייב לו לפחות את הרגיל אם לא את הדאבל, הרי אני כעת יוסף הצדיק אז מגיע לי, ושזה לא בא שוב מצאתי את עצמי שוקע בשימוש הבא ועכשיו ביתר שאת וביתר עוז, הרי גם ליוסף הצדיק מגיע משהו.


אני כמעט מכיר את זה! בזמן השימושים שהיו לי לאחר החתונה, הייתי פעם בשבועיים במקום עם אינטרנט פתוח במשך יום שלם, ותמיד ניסיתי לשחד את עצמי עם תגמול הולם, אם באותו יום לא אכנס לפורנו. פעם ארוחת שחיתות עם עצמי, פעם לקנות איזה משהו שממש רציתי, וגם - להגשים חלום שהיה לי לקנות כרטיס הגרלה ללוטו. הייתי מפנטז על החלום הזה שעות איך אני הולך לבנק ואיך אני יחלק את המעשר כספים ולמי ואיך אשמור על האנונימיות ואיך ואיך ואיך. כשהגיע היום והחלטתי שאם אני גומר את היום נקי אני הולך וקונה לעצמי כרטיס הגרלה - היה לי מאבק מאוד קשה. לקראת סוף היום החלטתי שאני מעדיף להמיר את כרטיס ההגרלה בסרטון משובח... :'(

בכל אופן אני מזדהה מאוד עם הדברים. פעם (באזור גיל 12-13)  חשבתי שירידת הגשם בארץ תלויה בהתנהגות שלי. כשאני מתנהג יפה, ונשאר נקי לתקופות ארוכות זה אומר שקצת אחרי יהיו משקעים מכובדים וכו'. האמת שרוב השנים שאני זוכר היו די שחונות. זה לא תרם דברים טובים לשימוש שלי...
רק להיום זה מה שנותר
לא הצלחת תנסה מחר

העולם יתן לך מתנות בשפע 
לא כתוב בשומקום שלנסות זה פשע...

(מבוסס על  השיר "רק לעלות", של "קפה שחור חזק")

בעניין: בזכות יוסף הצדיק לפני 9 שנים, 7 חודשים #70947

  • אסירותודה
  • רצף ניקיון נוכחי: 6040 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 3448
מקסים. תודה. כמעט כמוך הנני. לא יוסף הצדיק, כי בכל אופן, זרועי ידי נופוזו (...) אבל בהחלט הסתדרתי כפלטי בן ליש או רבי מתיא בן חרש או שניהם (שניצוצותיהם אחד) וכשפתאום התעוררתי כבן דורדיא, חיפשתי נפשי למות. לא בניתי בניינים מטעם מפעל הפיס אבל מלאתי אי אלו טפסים כהשתדלעס. מפחי הנפש מהסחר ומכר עם בורא עולם ידועים ומוכרים. יש לי עוד כמה רעיונות (ק"ש בזמנה ושלא, ר"ת, תענית הראב"ד?!).

אני יכול להבין למה, ידידי היקר כואב לך, ומדוע אתה נטרף. אוכל לתת לך תקווה שזה משתפר. על עצמי אכתוב שככל שהייתי שלם יותר איתי, פחות התפוצצתי מאחרים. בהחלמה למדתי שכשאני מחובר לאבשלי יותר מורכב להוציא אותי משלוותי ולפוצץ אותי. מי יתן ונהיה קרובים אליו. עכשיו. חיבוק. 
מכה אב התשס"ה הנס האישי שלי ממשיך, רק להיום. אפשר לקרוא עליו כאן

בעניין: בזכות יוסף הצדיק לפני 9 שנים, 7 חודשים #70948

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
לייק

מזכיר לי (קצת הפוך) את הימים של השימוש במודם ישן שעושה את הרעש הזה של ההתחברות, שרק מלשמוע אותו הייתי כמעט... וכל פעם הבעיות שזה כן יתחבר או לא יתחבר, והבקשות מאלוקים שיעזור לי שזה לא יתחבר, אבל אלוקים לא עוזר והמודם מתחבר ויש אינטרנט ברוח פס של 56K, ורואים תמונות מטושטות של פורנוגרפיה שהורגת אותי. (ולמחרת כשאני צריך את אותו אינטרנט כדי לשלוח איזה חידוש תורה שכתבתי ואני מתחנן לאלוקים שיעזור לי אז האינטרנט לא מוכן לעבוד בשום פנים ואופן...).
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.34 שניות

Are you sure?

כן