ברוכים הבאים, אורח

תהיו בריאים כולכם
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: תהיו בריאים כולכם 1356 צפיות

תהיו בריאים כולכם לפני 9 שנים, 3 חודשים #74544

  • rbg
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 55
היי חבר'ה מה קורה ?
אני הרבה מאוד זמן לא הייתי פה אחרי נקיון של כמעט שנה (די מכובד לדעתי) אולי אני יחזור להיות פה. במקום לגלוש סתם, אני אבזבז את הזמן שלי פה...

משוטטות בפורומים אני כל הזמן רואה פה אנשים שמדברים על הספונסר שלהם כאילו הוא אלוקים. אני רואה את זה כאילו הוא אולי מי שעבר קצת יותר ממני אבל בחיית זה כבר עובר את הגבולות "כל מה שהוא אומר קדוש" "צריך להיכנע בפני הספונסר" (לא בדיוק במילים האלה אבל זה הרוח שלהם) פעם היה יותר בזמן הגמרא מעשה רב היום אין דבר כזה ואם רואים רב שעושה מעשים לא נכונים על פי ההלכה צריך להעיר לו כי גם הם לפעמים טועים... אלוקים נתן לי שכל להוביל גם את עצמי ובסופו של דבר זה החיים שלנו זה המשחק שלנו אם הספונסר טעה במה שהוא ונתן לנו עצה לא טובה בשמיים יגידו "אי ידיעת החוק אינה פותרת מעונש"... המשפט שצריך להיכנס טוב טוב לראש הוא אנחנו אחראים לעצמנו ...

שנית אני מרגיש שכאילו פה כולם כנועים ונפולים עצובים ומיואשים רק "תן לי לעבור את הדקה הקרובה" כאילו מחכים למות.
דיי כבר עם הדבר הזה די עם היאוש הזה זה מה שיצר הרע מחפש...
אם יד על הלב אני לא יודע כמה עולם הבא יש לי אם בכלל ואני לא בא לחפש דברי תנחומים פה אני גם לא יודע איזה יסוריים יבואו עלי והאם אני אצליח להשיג משהו בחיים שלי או שכל הזמן יהיה לי רק רע בעולם וכאב לב אבל זה נגרם בעוונותי או בעוונות הגילגול הקודם שלי (אלוקים יודע) אבל די מספיק אני מבין שככה זה עובד זה המשוואה מאוד מעציב אותי החיים ה"וורודים" האלה אני לא אשקר ואני לא רוצה את זה אבל די אנחנו לא עשויים מסוכר יאלה תחיו קצת יש אנשים בחוץ שעושים מעשים יותר גרועים מאיתו והם שמחים ומאושרים וטוב להם בחיים
למה שאני לא ישמע פה דברים טובים דברי עידוד: "חבר'ה נפלו יאללה בקטנה מה עושים מפה? איך משתפרים? תגידו אתם חושבים שחברה גדולה שהפסידה מליון דולר היא יושבת ובוכה כל היום והרוחות שלה זה רוחות של עצבות לאאא.
זה רוחות של מלחמה זה רוחות של עשייה הן מביאות מישהו שיעזור להן להבין איך הם נפלו? איך לא לפול פעם הבאה? איך לתקן את המעוות הם הולכים לסדנאות כידי לחזק את עצמם ולהפסיק לבכות על החלב שנשפך ולצפות גם לעונשים בעיקבות זאת.... כי ככה זה גברים אנחנו אנשים שמתגברים על המכשולים ועל הבעיות ומוצאים דרכים יצירתיות לפתור ולתקן אותם בוכים כידי להוריד את עירפול החושים שיש לנו ומשם מזנקים בעליה

שאני חושב על זה זה יותר הייתה שיחת עידוד בשבילי מאשר ביקורת (מה שהיא לא הייתה מלכתחילה)

ולסיום יהיה רצון שיתקיים בנו הפסוק "7 יפול צדיק וקם" רק 7 פעמים (מקסימום)נפול ומאז יהיה רק עליה

ואל תשכחו לחייך

תשובה: תהיו בריאים כולכם לפני 9 שנים, 3 חודשים #74547

שלום לך!
האם אתה עושה תוכנית? משתתף בקבוצות?
אתה מכור? או סתם מתמודד?

תשובה: תהיו בריאים כולכם לפני 9 שנים, 3 חודשים #74548

  • כנוע
  • רצף ניקיון נוכחי: 3 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 334
המקום הזה הוא לא מקום "לבזבז זמן". אם יש לך זמן לבזבז, בבקשה אל תבזבז אותו כאן.

אם אתה לא מבין את השיח שבפורום, אל תיתן עצות לאחרים.

אם נראה לך שכולם פה עצובים ונפולים כנראה שאתה לא יודע להבחין בין כאב לעצב.

אם אתה לא רואה כאן עידוד, תקוה ועשייה זה אולי בגלל שאתה מבלבל עם שכרות והתעלמות.

לרדת על האחרים נותן לך עידוד? מה זה אומר עליך?

ולסיום, 7 פעמים ליפול? אז אנחנו במצב טוב!
עֲנֵה עָנִי שְׁפַל כָּל הַשְּׁפָלִים        וְשָׂא חֶטְאוֹ מְקַבֵּל הַתְּפִלּוֹת
וְהַאֲרֵךְ נָא בְּרַחֲמֶיךָ שְׁנוֹתָיו         וְצַוֵּה כָּל שְׁאֵלוֹתָיו לְמַלֹּאת
וְתַחְשׁוֹב כָּל תְּפִלּוֹתָיו קְטֹרֶת          לְפָנֶיךָ כְּקָרְבָּנוֹת וְעוֹלוֹת
וְהָאֵל הַמְּקַבֵּל הַתְּפִלּוֹת       שְׁמַע קוֹלִי אֲשֶׁר יִשְׁמַע בְּקוֹלוֹת

תשובה: תהיו בריאים כולכם לפני 9 שנים, 3 חודשים #74559

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
שלום חבר,

אני לא מכיר אותך ואין לי מושג מי אתה ועם מה אתה מתמודד, אבל הדברים שאתה כותב אין להם דבר וחצי דבר עם המציאות כאן.

לא אכנס לכל פרט בדברים שלך, רק אתייחס בקצרה לכמה נקודות:

א. ספונסר הוא לא אלוקים, אף אחד לא כתב שהוא קדוש, ואף אחד לא כתב שהוא נכנע לספונסר. לא ראית את זה כאן, אז תשאל את עצמך מאיפה הבאת את הרעיונות האלו. ובודאי שאף אחד כאן אפילו לא כתב ברמז כאילו מישהו יקבל או לא יקבל עונש בגלל שעשה משהו שהספונסר אמר לו.

כן, ספונסר הוא אדם כמוני והוא טועה בדיוק כמוני. הוא לא קדוש ואני לא "נכנע" אליו. הוא מדריך ומאמן. זה הכל. אבל בדיוק כמו שבמשחקי ספורט יש מאמן שהשחקנים שומעים לו, כך גם כאן יש לי מאמן שאני שומע לו. לא בגלל שהוא מושלם (הוא לא) אלא כיון שאני צריך עזרה. זאת לא בושה לבקש עזרה.

ב. אתה כותב שאנשים כאן בדיכאון וזה הדבר הכי רחוק מהאמת שאפשר לכתוב על המקום כאן. מאות ואלפי אנשים הגיעו לכאן וקיבלו כאן תקווה וכח, והם המשיכו הלאה לעבר חיים טובים יותר בזכות מה ששמעו כאן על כך שלא חייבים להילחם (כן, בדיוק הפוך ממה שאתה כותב) ואפשר להתחבר עם חברים אחרים ולעבוד על תכנית החלמה.

יש כאן הרבה שמחה (לצד הרבה כאב) ובמפגשים חיים אנחנו לא מסתפקים בקבוצות רגילות ועושים גם פעילויות כמו שירה בציבור ואפילו מפגשי חברים "על האש" בימי חופשה. מי שהתחבר לחברים כאן - גילה עולם שכיף בו, ממש לא דיכאוני כפי שאתה טוען.

ג. כל העסק הזה של עונשים לא עולה כאן בכלל. אנחנו לא מנסים להפסיק בגלל חטאים ולא בגלל עונשים. הגן עדן והגהינום שלנו הם כאן ועכשיו, לא איזה איום נורא באמבטיית צואה רותחת. כאשר אני נקי ומפוכח - טוב לי ואני לא מחפש שום שכר על כך, בודאי לא משהו בסגנון שכר מצוה. כך גם כאשר אני לא נקי ולא מפוכח וכואב לי, הרצון שלי להפסיק לא קשור לעונש בגהינום, אלא רע לי ואני רוצה להפסיק.

הייתי ממשיך עוד אבל נראה לי שהרעיון מובן. אם אתה באמת רוצה להפסיק - אני מציע לך לנסות להבין מה באמת מציעים כאן, ולא רק להיות אורח לרגע. יש כאן תקווה ויש כאן תכנית שעובדת, אתה יכול להיות חלק ממנה או לצפות בה מהצד, אני מקווה שתבחר באפשרות הראשונה.
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

תשובה: תהיו בריאים כולכם לפני 9 שנים, 3 חודשים #74560

  • אבי גולן
  • רצף ניקיון נוכחי: 208 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 4252
אין לי מה להגיב, סוד הכניעה הקדים אותי,
במילה אחת, תבוא לתכנית ותראה הרבה מאוד שמחה ועידוד אחד לשני, ותרגול שאפי' כשנופלים אפשר לקום ולהמשיך הלאה.
אֲנִי מַאֲמִין בֶּאֱמוּנָה שְׁלֵמָה. שֶׁהַבּוֹרֵא יִתְבָּרַךְ שְׁמוֹ הוּא בּוֹרֵא וּמַנְהִיג לְכָל הַבְּרוּאִים. וְהוּא יכול בכוחו לתת לי עוד יום נקי ומפוכח.
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.47 שניות

Are you sure?

כן