ברוכים הבאים, אורח

נולדתי מחדש!!!
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: נולדתי מחדש!!! 1900 צפיות

נולדתי מחדש!!! לפני 8 שנים, 2 חודשים #91701

  • r121
שלום אחים יקרים ואהובים שלי..

ראשית אפתח באסירות תודה לבורא עולם, על החסד הגדול שעושה איתי ומשאיר אותי נקי ומפוכח כנגד כל סיכוי כבר 6 ימים. 
מי שמכיר אותי יודע שאני מכור למין בצורה קשה והרסנית מאוד, כמעט שנתיים וחצי שאני נמצא בsa ואין לי שום נכונות לעשות תוכנית. יותר מזה אני יכול לומר שבשלוש שנים חלה החמרה מטורפת במצבי, והלכתי לכמות של זונות שלא הלכתי במשך 30 שנה לפני כן. במאמר זה ארחיב דווקא את הדעת בעניין אחר, שלדעתי הוא חשוב מאוד. 

לאחר שהספונסר שלי ראה בעצמו את המעשים הכפייתיים שלי, האובססיות המטורפות וחוסר הנכונות לקבל את עצמי כמו שאני, הוא אמר לי שלדעתו ישנו דבר שיתכן והוא יהיה הפתרון עבורי, אם פתרון זה לא יעלה דבר, אז כבר אינו יודע מה ביכולתי לעשות. מאחר ולטענתו התמכרותי קשה מאוד, ואפשר לומר שאחרי 6 שנים של נקיות ומפוכחות מינית, הוא ראה כמה ספונסיים בעצמו. הופתעתי מאוד מדבריו וביקשתי לדעת מהו הדבר. הספונסר הודיע לי באופן חד משמעי שלדעתו אני צריך לקבל תיפול תרופתי שיעזור לי לעלות על דרך. מאחר ובעבר הייתי אצל מטפלים רבים המוגדרים " מומחים להתמכרות במין" , ואף הייתי מטופל בכדורים במשך שנה שלימה, ראיתי שלא עזר לי כלום ולכן סירבתי בכלל לשמוע את דעתו.

אני רוצה להודות לבורא עולם על הנס הגדול שעשה איתי!!! לאחר מספר שיחות עם הספונסר החלטתי לתת צ'אנס לעניין, נסעתי לפגוש את הפסיכאטר. את הדבר הבא שנתקלתי בו לא ראיתי לפני כן מעולם!!!! מדובר בפרופסור סיגל מירצ'ה, אדם נדיר במינו, עניו וצנוע ברמות שלא ראיתי, חיוכו הכובש וקולו הנעים נוטעים בליבך את הבטחון שהגעת הביתה. מיותר לציין שמדובר באדם המקצועי ביותר שהכרתי בתחום בריאות הנפש בנושא ההתמכרויות למין, תאמינו לי עברתי לא מעט מטפלים ושיטות טיפול וכלום לא צלח. מדובר במלאך אלוהים!!! לאחר שיחה של 50 דקות הודיע לי באופן מפורש, שאני סובל מבעיה, שהרבה מאוד מכורים למין סובלים ממנה, אך מאחר ולא אובחנו נכון ואינם מקבלים טיפול נכון, יהיה להם קשה מאוד לעלות על ניקיון. הוא הסביר לי שאני סובל מ ocd , שהיא למעשה הפרעה טורדנית כפייתית הנובעת ממקור של חרדה. לטענתו כבר בגיל קטן מאוד, סבלתי מהפרעת קשת וריכוז בינונית, שלא אובחנה וטופלה נכון. כתוצאה מכך עם השנים פיתחתי הפרעת חרדה אובססיבית קומפלוסיבית, שהיא למעשה ההתמכרות שלי למין. כלומר אני איני רק מכור למין, אלא למעשה אני מכור לריגושים. ההתמכרות למין למעשה היא הפתרון הקל ביותר שמצאתי להתמודד עם בעיותיי בחיים. הוא הסביר לי שבכל פעם שעולה בי רגש או מחשבה שאיני יכול להכיל או להתמודד מולם, מתחילות להתרוצץ בראשי המון מחשבות אובססיביות על מיניות ושימושים, מחשבות אובססיביות אלה, שמטרתם לסלק את החרדה שהתעוררה בגופי כתוצאה גורמות לי לעשות מעשים כפייתיים באופן אוטומטי{אוננות כפייתית, הליכה לזונות, שיחות מלוכלכות בצאטים} שהם למעשה לוקחים את תשומת ליבי ומחשבותיי למקום אחר. 

למעשה איני אדם משוגע או חולה פסיכאטרי, כמו שחשבתי במשך השנים. אני אדם הסובל מחוסר איזון כימי במח, יש אצלי מחסור רציני בהפרשת סרוטונין ודופמין והורמונים דומים למח. וכך למעשה ע"י אותה התנהגות מינית הרסנית שחוזרת סביב עצמה פעם אחרי פעם, מופרשות לגופי כמויות אדירות של דופמין שגורמות לי להנאה ורוגע אמיתי. הבעיה היא שאחרי מספר דקות אני רוצה שוב מהריגוש הזה, ולכן אני מוצא עצמי במעגל שאינו נגמר, חסר אונים מול עצמי, חסר כח ויכולת להתנגד לעצמי ולא להשתמש. הגעתי לנקודה שבה כמעט כל פעולה הכי קטנה בחיים שלי, מלווה באוננות כפייתית, או הליכה לזונות.

פרופסור סיגל חייך אליי והסביר לי שיש פתרון לבעייתי, אתה לא תשתגע!!! אני מבטיח לך!!!
אני יכול לומר לך הוא המשיך בדבריו, שאם אתה תעשה את מה שאני אגיד לך, ולא בגלל שאני הרופא ואמרתי לך, אלא בגלל שמחקרים אומרים זאת, בעוד שנה אתה תרגיש אדם אחר לחלוטין. כמובן שכבר אחרי 3 חודשים תרגיש בהבדל רציני. 
מאחר ואין לי מה להפסיד בחיים כבר, חוץ מזה שהרגשתי שתיכף אני מאבד את החיים עצמם בגלל השימושים, החלטתי להקשיב לדבריו, הייתי סקפטי מאוד. 

וואוו.. תאמינו או לא אבל הנס קורה בכל יום מחדש!!!! קיבלתי ממנו כדור שלמעשה מעכב את הפרשת ההורמונים דופמין וסרוטונין במח, וכך למעשה האובססיות יורדות בצורה מטורפת. אני נמצא היום בדיוק 4 חודשים מאז תחילת הטיפול ואין בפי מילים לתאר את מה שאני מרגיש.. אני אדם אחר לחלוטין, רגוע ושליו, הדיכאון בו הייתי שרוי נעלם כלא היה, הרצון להשתמש נעלם, מרגיש לי כאילו מעולם לא פיתחתי התמכרות למין. אני יודע שרבים מאיתנו חוששים לקבל טיפול תרופתי, אך תאמינו לי שלקבל אחת משלל מחלות המין הרבה יותר גרוע, שלא לדבר על איידס רחמנא ליצלן. אנשים יקרים, לא הייתי מסוגל להמשיך לחיות בצורה הקיצונית שחייתי, הרגשתי שאני קרוב מאוד לפתחי הגיהנום. בורא עולם ריחם עלי ושלח אותי למלאך הזה. עכשיו, בטח אתם שואלים את עצמכם למה אנחנו צריכים בכלל את זה? למה טיפול תרופתי? זה מסוכן, זה מזיק. ואני שואל אתכם האם אורח החיים ההרסני שאנו חיים בו אינו מסוכן יותר. איני מתיימר להיות בר סמכא בשום נושא שבעולם. הדברים שהבאתי כאן הם מניסיוני האישי בלבד. אני מחלק את חיי לשניים, לפני הטיפול אצל הפרופסור ואחרי תחילת הטיפול. חשוב שתבינו שבעבר טופלתי ע"י כדורים שלא הועילו בכלום, נפש האדם היא דבר מורכב מאוד, שנחקר ללא סוף. כמה שלומדים יותר, מבינים שאנו יודעים פחות ופחות. אך בעניין הזה לפחות אני בטוח, פרופסור סיגל מירצ'ה, אינו דומה לשום דבר אחר שהכרתי לפני. מיותר לציין שהרבה מאוד חברי sa , עלו על דרך ומפוכחות מינית בזכותו. הבנתי לראשונה בחיי שאולי הדבר החשוב ביותר כשהולכים לטיפול, הוא להיות מאובחנים נכון!!!! שמה למעשה נופלים רוב המטפלים.

הפרופסור החביב, למרות שיכול לגבות הרבה מאוד כסף על מקצועיותו, אינו עושה כך. הוא גובה סכום מינימלי ביותר לעומת מטפלים אחרים שהייתי אצלם. רואים שמדובר קודם כל באדם מיוחד, בנאדם שרוצה לעזור ויש לו את היכולת הזאת.

אל תהססו, אל תמשיכו לסבול יותר,איני אומר שהמקרה שלי בדיוק, הוא המקרה שלכם. אך אני טוען ש sa ושמור עינייך לבדם אינם נותנים טיפול משלים, יותר מכך שאם אתם כמוני, יהיה לכם קשה מאוד להתמיד בתוכנית.

אין ממה לחשוש, זהו כדור קטן שאינו עושה שום תופעות לוואי, אך השינוי הענק שהוא מחולל בתוכי מדהים!!!

פרסמתי את דבריי כאן, בכדי שכמה שיותר אנשים שסובלים, יהיו מודעים לכך שיש פתרון לבעיה.הוא בעצמו המליץ לי להשאר ב sa , אך במקביל לטיפול התרופתי. תבינו שזאת היתה מבחינתי ברירת המחדל, לחיות עם כדורים או למות בכל יום מחדש.

אל תתנו לעצמכם תירוצים, דחיינות כפייתית היא חלק לא קטן מאישיותנו המכורים. תבחרו להתחיל לחיות כבר עכשיו!!!
אולי מחר לא נהיה פה בשביל לשנות.
אוהב אתכם,
נערך לאחרונה: לפני 8 שנים, 1 חודש על ידי .

תגובה: נולדתי מחדש!!! לפני 8 שנים, 2 חודשים #91702

מדהים, תודה על הכנות. אני מזדהה בהחלט עם הדברים שכתבת. כמו ששנים רבות חשבתי שהפתרון לתאווה הוא התחזקות ביראת שמים והסתבר בסופו של דבר שהבעיה הייתה אחרת. כך גם בשלב מאוחר יותר גיליתי שגם התכנית היא פתרון חלקי ושישנם עוד גורמים ביולוגים שמפעילים את האובססיה הגורמת להתמכרות. עזרה בחילוף החומרים במוח היא בהחלט חלק מהפתרון בנסיבות מסויימות. למרות שטיפול תרופתי ללא טיפול קוגנטיבי לא פותר את כל הבעיות.

תגובה: נולדתי מחדש!!! לפני 8 שנים, 2 חודשים #91703

  • r121
אתה בהחלט צודק. לכן אני מקבל במקביל טיפול cbt.

תגובה: נולדתי מחדש!!! לפני 8 שנים, 2 חודשים #91708

  • שמח בחלקו
  • רצף ניקיון נוכחי: 5 ימים
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 69
תודה רונן ששיתפת אותנו בפתיחות.
העלת כאן נושא חשוב מאוד שמשום מה לא ראיתי שעולה כמעט בפורום או בקבוצות.
שווה לתת לזה הרבה תשומת לב.
יש כנראה לא מעט מכורים שסובלים מהפרעות שנחשבות לקלות ויש להם טיפול תרופתי פשוט ובטוח. ללא טיפול תרופתי הסיכוי שלהם להחלים נמוך מאוד. (הטיפול התרופתי ישפר את חייהם ללא היכר גם בלי קשר להתמכרות).אני אישית רואה בקבוצות לא מעט חברים, שלי כהדיוט ברור שהם סובלים מהפרעת קשב רצינית  (ב-ocd אני פחות מבין ) אבל לא נעים לי להעלות את זה כי זה לא נושא.
אשמח לשמוע מה דעת הותיקים בעניין.
נערך לאחרונה: לפני 8 שנים, 2 חודשים על ידי שמח בחלקו.

תגובה: נולדתי מחדש!!! לפני 8 שנים, 2 חודשים #91714

  • אבי גולן
  • רצף ניקיון נוכחי: 208 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 4252
 זה מה שכתבתי מקודם בקבוצת וואצטאפ של sa שהיה חלוקה על הנושא חברים שנופלים על אף שעושים את כל פעולות החלמה.
אני רוצה לחשוף לטובת החברים שידעו עוד מושגים בחיים, אני המון זמן בתכנית ולצערי לא הוצלחתי להפסיק את הנגיעות בעצמי, קמתי בבוקר ונגעתי התקלחתי ונגעתי, הלכתי כל יום לקבוצה דיברתי עם 10 חברים ביום, נתתי שירות ב sa , הייתי כל הזמן סביב החלמה ולא הוצלחתי להפסיק את הנגיעות, אייך שקמתי עשיתי טלפון לחבר זה עזר קצת אבל.... ,
א.ת. התייעצתי עם חברים וותיקים הלכתי לפסיכיאטר והתחלתי לקחת כדור קטן שמאז אני לא סובל מנגיעות, היו לי נפילות גם עם הכדור, אני חייב את הקבוצה והרוח של ה 12 צעדים, אבל יש חברים שחוץ לתכנית צריכים עזרה חיצונית, וזה לא בושה לקחת עזרה, לפעמים אנחנו מאוד חולים, קחו את זה לתשומת לבכם
אֲנִי מַאֲמִין בֶּאֱמוּנָה שְׁלֵמָה. שֶׁהַבּוֹרֵא יִתְבָּרַךְ שְׁמוֹ הוּא בּוֹרֵא וּמַנְהִיג לְכָל הַבְּרוּאִים. וְהוּא יכול בכוחו לתת לי עוד יום נקי ומפוכח.

תגובה: נולדתי מחדש!!! לפני 8 שנים, 2 חודשים #91741

התבלבלתי. אני לקחתי כדורים תקופה והחלטתי להפסיק, אולי טעיתי? למען האמת לא ראיתי שינוי כל כך גדול כמו שאתה מתאר. ועם הכדורים (שחלק מההתוויות שלהם זה לשימוש לשפיכה מוקדמת, כך שאני מניח שהם אמורים להוריד חשק מיני. וגם משמשים לטיפול בocd ודיכאון) השתמשתי כנראה עשרות פעמים ביחד איתם, יכול להיות שהיה לי קשה יותר לגמור, אבל זה מתסכל

תגובה: נולדתי מחדש!!! לפני 8 שנים, 2 חודשים #91751

  • טהרני
  • רצף ניקיון נוכחי: 3306 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • עלי לבחור בין כניעה להשפלה
  • הודעות: 3555
תודה רונן! שמח מאוד בשבילך!
(אנחנו מכירים מהקבוצות...)
ליומן המסע שלי     הפוסט שהסביר לי מה הבעייה     הפוסט שהסביר לי מה הפתרון
אני חסר אונים, אנא עזור לי!

כאשר "בידך אפקיד רוחי" אז "פדית אותי ה' א-ל אמת". וככל שהצד הראשון של המטבע יהיה יותר בשלימות, כך גם הצד השני.
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.49 שניות

Are you sure?

כן