ברוכים הבאים, אורח

בורא עולם אני אוהב אותך!!!
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: בורא עולם אני אוהב אותך!!! 342 צפיות

בורא עולם אני אוהב אותך!!! לפני 8 שנים, 1 חודש #92028

  • r121

אסירות תודה לבורא עולם על החסד הגדול שעושה עימי ומשאיר אותי נקי כנגד כל סיכוי כבר 14 יום!!!!! הצלחתי אחרי כמעט 30 שנה, לשבור את תקרת הזכוכית ולעבור את מחסום 12 ימי הניקיון, שבהם נפלתי תמיד. דברים טובים קורים בהחלמה. 
יש תקווה לחיים טובים ומאושרים יותר. אומנם הניקיון בא לי בקלות ואני מייחס זאת לטיפול התרופתי שאותו אני מקבל, אך אסור לשכוח שזה רק ניקיון טכני!! אם אני רוצה החלמה אמיתית שבה אהיה מפוכח מינית שזה עיקר ההחלמה, עליי לעשות את תוכנית 12 הצעדים. רק ביצוע עבודת התוכנית בצורה מעמיקה ויסודית, בצורה כנה ואמיתית ללא פחד, תוביל אותנו לחופש אמיתי. ניקיון טכני ע"י כדורים או עשיית שריר, לא מחזיקה מעמד. עלינו לשנות גישה בחיים, ללמוד לתת יותר ולצפות לקבל פחות,לבדוק בכל רגע מחדש, מה אנו יכולים לעשות בשביל האחר. שלא תטעו שום דבר לא בכוחי אני!!! כל מה שקורה איתי זה מתנה גדולה מבורא עולם שאוהב ודואג, אני אחראי רק על ביצוע הפעולות,אלוהים אחראי על התוצאות ומנהל את עולמנו ביד רמה ותבונה אינסופית. כאשר אני רואה היכן הייתי והיכן אני עכשיו בחסד האל, אי אפשר להתווכח מול עובדה זאת בנוגע לקיומו של האל!!! הגעתי לתוכנית חסר אלוהים,בודד וכואב מאוד, שנאתי את אלה שהאמינו באלוהים, שנאתי את העובדה שחושבים שהוא קיים ובכל הזדמנות העמדתי במקום את מי שדיבר בשבחו של האל. הייתי כאפיקורס גמור. אלוהים אני אוהב אותך מאוד..מודה לך על כל מה שיש לי בחיים..אין לי עוד מלבדך!!!! היום אני יודע כמו בכל יום מחדש שכל מה שקורה לי בחיי הוא ממך, אין לי תלונות על כלום ואני לומד לקבל את עצמי כמו שאתה בראת אותי, יחיד ומיוחד בעולמך. אלי הטוב והאהוב אין מילים בפי להודות לך על כל הניסים שאתה עושה איתי בכל רגע ורגע, שאם אתחיל לספר עליהם לא אסיים גם בעוד חודש. כאשר אדם מוכן באמת לעשות הכל למען ההחלמה, להכנע ולמסור את השליטה לבורא עולם, הנס קורה. גם כשהייתי במקום הכי שחור ואפל, ידעתי שיש תקווה, לא הפסקתי לבכות ולדבר אליך בצורה חברית, אבא קשה לי ככה, אבא מאוד כואב לי, אבא עדיף לי למות מאשר להזדקן ככה כמכור. אני מוכן להפוך לנזיר אפילו רק שאפסיק להשתמש. חברים יקרים אלוהים אוהב אותנו, גם אם נראה לכם אחרת. תאמינו לי אני אדם חולה מאוד!!! מכור למין בצורה קשה והרסנית ביותר!!! הייתי יוצא מזונה אחת ונוסע מיד לאחרת, לא ידעתי שובע, התאווה רצתה את נשמתי, לא יכולתי לסרב לה. גם כשמאוד כאב או סבלתי, הייתי ממשיך להגיע לזונות ובכסף אחרון שהיה עליי ומיועד לא פעם לדברים חשובים, הייתי משתמש בו בשביל למלא את התאווה. הייתי כמו בובה על חוט שמוליכין אותה מישהו אחר. הייתי במקומות שראיתי משטרה מתצפתת על המקום, אך נכנסתי בכל זאת פנימה. לא עניין אותי דבר חוץ מהשימוש. מוכוון מטרה בכיוון אחד , להשתמש להשתמש להשתמש.

אין יאוש בעולם בכלל, למדתי שגם אם אפול עכשיו וזה יכול להיות אם לא אעשה תוכנית, זה בסדר. אני מתקדם בכל יום מחדש לאט לאט על בטוח. 

צריך לשים את ההחלמה במקום הראשון בחיינו, אפילו לפני המשפחה. אם אנו אוהבים אותם ורוצים להשאר בחיים עבורם, כדאי לנו שההחלמה תהיה במקום הראשון. הסבלנות מרה היא, אך פרותיה מתוקים מאוד. מפוכחות מינית היא אחת מהחוויות האלוהיות האמיתיות והעמוקות ביותר שחוויתי בחיים. 

תודה לך בורא עולם על הכל!!! אני אוהב אותך ויודע שאאתה תמיד איתי בדרך!!!

תגובה: בורא עולם אני אוהב אותך!!! לפני 8 שנים, 1 חודש #92030

  • אבי גולן
  • רצף ניקיון נוכחי: 208 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 4252

אי מתרגש בשבילך, וכל הכבוד על האומץ לטפל בעצמך ולעזור לעצמך גם על ידי טיפול תרופתי, יש הרבה חברים שנמצאים בקבוצות ולא מצליחים בגלל העקשנות לא לקחת עזרה רפואית, אני מוחה לך ,
תמשיך ותשתף ונגיע רחוק.

אֲנִי מַאֲמִין בֶּאֱמוּנָה שְׁלֵמָה. שֶׁהַבּוֹרֵא יִתְבָּרַךְ שְׁמוֹ הוּא בּוֹרֵא וּמַנְהִיג לְכָל הַבְּרוּאִים. וְהוּא יכול בכוחו לתת לי עוד יום נקי ומפוכח.
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.30 שניות

Are you sure?

כן