ברוכים הבאים, אורח

נלחם בחזית!
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: נלחם בחזית! 989 צפיות

נלחם בחזית! לפני 8 שנים #94311

זהו זה!
עכשיו בזמנים אלו ממש אני עומד בתהליך של פיתוח עצבים חדשים במוח, פיתוח של דרך חדשה במוח שהגוף לאט לאט מתרגל לחיות ללא תאווה. עד עכשיו הייתי בשנה של נפילות אפילו קצת יותר, בהם אחרי שנה וחצי ללא צפייה בפורנו נפלתי שוב, אבל עכשיו לאט לאט הגוף מתרגל ובונה לעצמו הרגל חדש. התהליך הזה מאוד מייסר וקשה לי. יש לי ייסורים גדולים מזה שאני לא פורק את תאוותי באוננות ובצפייה בתכנים אסורים. אני נמנע משימוש בתאווה וזה פשוט מייסר, אבל המתנה שבאה בעקבות כך היא עצומה לאין ערוך! זה בדיוק הזמן שהמוח בונה נתיבים חדשים, דרכים חדשות, שבהם לא חייב להיות שימוש בתאווה כדי להמשיך לחיות.
כי עד עכשיו זה היה הסם שלי שאם הוא חסר לי אני לא יכול להמשיך. ביומיים האחרונים בערך אני במצב של "לא יכול להמשיך", אבל אם רק עוברים אותו בשלום, זוכים להפסיק את צריכת התאווה לאט לאט בהדרגתיות, עד שאזכה בעז"ה להיות נקי באמת, בהחלמה אמיתית. אני רוצה שכולנו נזכה לזה.

חוץ מזה שבאמת עכשיו כמעט כל מראה מושך אותי ומפתה אותי, גם נשים צנועות, הכל, נזכר בסרטונים בדמויות ונלחם בפנטזיות, אני מרגיש פיזית את התאווה בלב ממש, מולידה חום בגוף, חום והתלהבות רעה לדבר עברה, ה' יצילנו.

תודה רבה על ההקשבה.

העיקר זה תודה והודאה.
על כל יום נקי תגיד תודה רבה לקב"ה ששמר אותך נקי.

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.28 שניות

Are you sure?

כן