ברוכים הבאים, אורח

תודה לאבא אוהב על הנס
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: תודה לאבא אוהב על הנס 558 צפיות

תודה לאבא אוהב על הנס לפני 7 שנים, 8 חודשים #98138

  • חוזר לחיים
  • רצף ניקיון נוכחי: 1 יום
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 44

אפתח בשבח והודיה לבורא עולם, על החסד הגדול שעושה עימי ומשאיר אותי נקי ומפוקח כבר 4 ימים, מיום חמישי ה 5/1. בתקופה האחרונה אני מרגיש שהרבה יותר קל לי לוותר על השימושים, הדבר לא נובע מכך שהחלמתי, אני מכור ותמיד אשאר אחד כזה. גיליתי שאני סובל מסוג מסויים של אין אונות, כיצד יתכן הדבר שאני שתמיד הייתי ה " תותח " שבחבורה (תרתי משמע), בקושי מצליח להגיע לזיקפה שאני עם אישה או רוצה פשוט להשתמש בעצמי. אם לא הייתי מכור, כנראה שהייתי מיד רץ לרופא ומבקש לעשות בדיקות רפואיות בכדי לשלול בעיות בגופי המשפיעות על הזיקפה שלי, אבל מאחר ואני מכור הבנתי בדיוק מה אני עובר . מסתבר שכשאתה מכור מעל 30 שנה, הגוף שלך עייף. אני שאוננתי עשרות אלפי פעמים, אני ששכבתי עם עשרות רבות של שנים, גרמתי למצב שסף הריגוש שלי מאוד גבוה!!! מאחר וכבר ניסיתי הכל בסקס ובענייני המין, כיום מצב שבו פשוט אשכב עם בת זוגתי אינו דבר שמספיק לגרות אותי פשוט ולגרום לי הנאה, כל פעם מחדש המוח שלי צריך משהו הרבה הרבה יותר חזק שיגרום לו לגירוי של ממש וכתוצאה מכך אגיע למצב של זיקפה ללא שום בעיה. מחשבה אחרת שעלתה במוחי היא שאדם נולד עם כמות אנרגיה מסויימת המיועדת לו לכל משך חייו כאן. כאשר האדם משתמש באנרגיה הזאת בצורה הרסנית ולא יעילה, הוא מקצר למעשה את הזמן של כאן, בנוסף הוא רואה כיצד מערכות בגופו נשחקות ומתפקדות פחות ופחות טוב. גוף האדם הוא מכונה אדירה שבורא עולם יצר בחוכמה רבה מאוד, וכמו כל מכונה אחרת שנבראה, גם למכונה העצומה הזאת יש בלאי. אני נוטה להאמין שככל שיעבור הזמן שלי בניקיון, מצבי ילך וישתפר, יותר מכך, היום מחקרים מלמדים שאפשר לעשות דברים רבים על מנת לשפר את איכות החיים הנפשית שלנו, אך הדבר הראשון וההכרחי ביותר הוא שעלינו " להפסיק לגמרי "  ולהשתמש לתקופה מסויימת, אנחנ חייבים להתנקות. ישנם כאלה שסבורים שבסדר הדבר אם רק נשתמש עם נשותינו, בלבד שמדובר באישה אחת הקבועה בחיינו. לדעתי הדבר אינו נכון, מאחר וראיתי שוב ושוב שגם כאשר אני שוכב עם בת זוגתי בלבד, הראש שלי מדמיין נשים אחרות כשאנחנו מקיימים יחסים. ההתמכרות למין היא הקשה ביותר מכל ההתמכרויות שקיימות, מאחר ובהתמכרות זאת מדובר בהתמכרות של המח למשהו פנימי בגופנו, ולא כמו בהתמכרויות אחרות שיש לנו תלות בגורם חיצוני. דבר נוסף הוא שבהתמכרויות אחרות כמו אלכוהול וסמים, אנו נדרשים לוותר ולהפסיק לחלוטין לקחת  את הדברים האלו לגופנו. המין הוא טבע העולם וחלק מדרך קיומנו, אצלנו המין הפך להיות משהו חולה,פראי, דרך להשתחרר מבעיות חיינו, מקום לברוח אליו מהתמודדויות היום יום. בהתמכרות למין איננו נדרשים לוותר לחלוטין על השימוש במין, אלא עלינו ללמוד מחדש כיצד להשתמש בו בתבונה, עלינו ללמוד כיצד לאהוב באמת(אהבה אינה מיניות). ממה ששמעתי מאחרים שחוו תקופות ארוכות של נקיות(אפילו בינם לבין נשותיהם) הבנתי מהם שאלו היו התקופות הטובות והמועילות ביותר שלהם בהחלמה. בזמנים אלו הם למדו להכיר לעומק את נשותיהם כפי שלא הכירו מעולם. הם למדו להכיר באמת את האישיות והאדם שנמצא מולם, ולא עוד התייחסו אליהן כמו חפץ או אובייקט מיני. 
תודה לך אלוהים על כל מה שנתת לי בחיי, תודה על מתנת הניקיון,רק להיום אני מתחנן אליך שתשאיר אותי נקי ומפוכח. אני לבדי לא יכול מול ההתמכרות, היא הרסנית ורבת עוצמה, שקרנית וערמומית מאוד, אבל אתה אלוהים מסוגל לה!!! 

אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם, אומץ לשנות את אשר ביכולתי ותבונה להבחין בין השניים.

תגובה: תודה לאבא אוהב על הנס לפני 7 שנים, 8 חודשים #98144

  • צריך חבר
  • רצף ניקיון נוכחי: 927 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 598

שלום חוזר לחיים
שמח בשבילך על כל יום נוסף בנקיות 
ואכן להיות עם האשה למכור זה לא פשוט 
לי התקופה המותרת הינה התקופה הקשה ביותר במהלך החודש היא התקופה שבה נפלתי את רוב הנפילות שהיו לי מאז שאני בתוכנית 
אבל לא הייתי מזדרז לנתק קשר עם האשה קשר זה נתן לי המון תובנות במהלך הראשון של ההחלמה שלי

תגובה: תודה לאבא אוהב על הנס לפני 7 שנים, 8 חודשים #98149

  • גיימס
  • רצף ניקיון נוכחי: 689 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1414

שלום חוזר לחיים. באמת אתה יכול לחזור לחיים. אתה באמת יכול להיות המקום שאתה עם אשתך ונהנה באמת זה אפשרי זה מציאותי וזה יכול לקרות. 
רק דבר אחד באמת צריך. צריך להפסיק להשתמש בתאווה ב 100%!!! 
בלי טריקים ובלי שטיקים!! 
אני יכול לומר לך מתוך ניסיון באמת כשהתחלתי להחלים הבנתי שגם עם אשתי אני יוכל להיות בתאווה ולכן אם יש לי תאווה הכי קטנה אני מפסיק מיד!!! 
רק שאנחנו המכורים אלופים בליפול(אני וודאי ככה...). 
ולפעמים אנחנו אפילו לא יודעם שאנחנו נופלים כיון שהתאווה כל כך חלק בלתי נפרד מאיתנו. 
אני לצערי לקח לי ועדיין לוקח לי זמן לגלות מידי פעם איזה חלק סורר שברח והתפספס/הדחקתי אותו... ואני סובל מזה. 
חוזר לחיים יקר אתה מתחיל עכשיו תהליך נהדר שיכול לשנות לך את החיים. תקפוץ כולך לתוך זה אל תשאיר כלום מאחור כי כדי להצליח חייבים להיות 100%!!!
תצטרף לקבוצות קח ספונסר תיכנס לפורום תקרא את המייל היומי. 
זה קשה אבל יש תקווה ויעידו על זה כל הנקיים שבינינו. 
בהצלחה!

הכינוי שלי הוא ג'יימס ואני חבר בשמור עיניך.

אין דבר רחוק יותר מהחלמה בריאה מאשר מצב של תלות.

מנסה לזכור תמיד שמול התאווה צריך ״לוותר ולא להילחם״.

נקי בחסד אלוקים מכ״ד כסליו התשע״ו כל יום רק להיום.

נערך לאחרונה: לפני 7 שנים, 8 חודשים על ידי גיימס. סיבה: טעות כתיב
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.34 שניות

Are you sure?

כן