המשתוקק כתב on 18 נוב' 2020 21:40:
רובינהוד היקר!
א - אל תכליל אותי בקטגוריות (12 הצעדים) שאני לא נמצא בהם - לא פיזית ולא במחשבה.
ב - המשפט - "מנקודת מבט חיצונית, יחסי מין עם נשואה זה דומה לראיית פוי' - כי בשניהם אתה רואה דמות מעורטלת של אישה". הוא הלא נכון כלל והבעייתי מבחינת נשוי שומר תומ"ץ,
דבר ראשון - כי שו"ע מפורש שאסור להסתכל באותו מקום. ב"ה מעולם לא ראיתי את אותו מקום בחיי הנישואין שלי וגם לא ניסיתי... כל הזמן ניסתי והשתדלתי (ובהצלחה ב"ה) שלא להכניס את הביטויים החיצוניים של ההתמכרות (תנוחות שראיתי בפורנו וכדו') לתוך חיי האישות שלי (לאפוקי ביטויים פנימיים... כגון עצם הרצון לעיתים תכופות והמחשבה שאשתי חייבת לי משהו והתסכול התמידי בעקבות כך) הראש שלי משך אותי לכיוון של לראות את כל האסור ולחשוב עליו בהקשר לנשים אחרות... ח"ו, אבל לא בהקשר לאשתי... שם היה ברור לי שאני רוצה טהרה.
לכן אני מתקומם כל פעם מחדש על ההשוואה בין חיי אישות (דתיים) לפורנו, כשמי שנמצא בשתי המחוזות לצערי - כמוני- רואה בבירור שאין שום קשר בין זה לזה.
התחושה היא משהו אחר מבחינת האוירה - ומבטאים את זה דברים חיצוניים - בדמות ההלכות שאנו מקפידים עליהן.
פעמים רבות - הלכות אלו - הן מה שיוצר את השוני, כשברור לי לחלוטין באותו מעשה שלא שייך בכלל לנסות להסתכל שם או לנשק, ושצריך להתכסות בשעת החיבור וכדו'. אלו דברים חיצוניים שמשנים את כל האוירה - שהיא שמחה וטובה אבל לא מופקרת כבפורנו.
מקווה שהובנתי
אם ככה אני הולך להקים עסק כשרות לכל סרטוני הפוי' שבעולם, ואדרוש מהשחקנים והשחקניות של הפוי' לא להראות את אותו מקום ולא להסתכל, וככה אני יחלק כשרות בד"ץ לסרטונים.
בדרך הזאת, אנשים כמוך יכולים להסתכל על זה ללא חשש שיש בזה הסתכלות באותו מקום, זה יהיה פוי' בהכשר בד"ץ והרבנות הראשית לישראל. הולך להיות להיט.
זה הזוי בעיני שאני בא ומנסה לתת הבדל עמוק, מהותי, בין הפוי' לבין יחסי המין, בעוד אתה מביא לי הבדל משפטי.
זה כמו שתגיד לי שאונס זה לא אותו דבר כמו יחסי מין בין נשואים, כי אונס זה לא מעשה חוקי במשפט המדינה, ויחסי מין בין נשואים זה מעשה חוקי לפי משפטי המדינה. אה וזה כל ההבדל ?????
אתה מדבר על שולחן ערוך, ועל חוקים כהעיקר, ורק מזכיר בדרך אגב "שיש אווירה שונה" וגם "שיש משהו אחר מבחינת האווירה" וש "האווירה שמחה וטובה".
אתה אומר דברים תמוהים - אתה אומר, שההבדל היחיד בין יחסי המין לבין הפוי', זה כמה חוקים בשולחן ערוך (אל תסתכל לשם, אל תנשק לשם וכו') וזה עושה הבדל כל כך עצום, שגורם לכך שיחסי המין בנישואים והפוי' שונים לגמרי.
אני אומר משהו אחר - שההבדל בין יחסי המין בנישואים לפוי' הוא במשמעות: בפוי' אני צורך אישה כמו שאני צורך בקבוק שתייה, אין פה משמעות מעבר למשמעות שנותן המוח שלי לדופמין של מעשה הבעילה.
בנישואים, אני לא שוכב עם אישה אך ורק בגלל שאני נמשך אליה (אם כי זה חשוב מאוד), אלא בגלל שאני מעריך את הדרך שהיא חושבת ופועלת, עד כדי כך שאני מוכן ליצור שושלת של ילדים שממשיכה את הרעיון האדיאולוגי שלה ושלי ביחד לדורות הבאים. זה משמעות - להכניס רעיון אדיאולוגי גדול מהחיים לתוך משהו שהוא החיים עצמם (סקס, שתייה, אוכל וכדומה), וזה הסיבה למה יחסי המין בנישואים שונים כל כך מהפוי' והאו'.
ושולחן ערוך מנסה לבטא את הרעיון הזה.
אבל אתה הופך את היוצרות והפכת את השולחן ערוך שמנסה לשקף רעיון מסויים בחיי הנישואים, לדבר העיקרי. השולחן ערוך הוא השלוחה והתוצאה של הרעיון של הנישואים, הוא לא הסיבה.