שלום חברים,
לגבי עבודת הצעדים, כרגיל, אין סוף לתודות שמגיעים לאבינו מלכנו!!!
לגבי החוסר, ההבנה הייתה נכונה, כשנגמר בין הזמנים החוסר נגמר איתו.
לגבי ההתמכרות הצדדית, עליות וירידות המצב אמור להשתנות בקרוב, זה לא דרדור בהתמכרות זה דרדור ברמת הקושי עקב שינוי המציאות, מנסה להכיל ולקבל אותו, לא משקיע בזה מספיק.
לגבי הנקיות, עדיין נקי במתנה גמורה, אם ה' לא היה עוזר לי הייתי מפורק ומרוסק ולא מבין למה אני עושה מה שאני לא רוצה, אבל שה' רוצה לעזור, הוא עוזר, ובגדול!!!
אני מוסיף קרטריון חדש בעז'ה והוא תוצאה של מניעת מבטים אפי' לשם בדיקה ביחס לבדיקות שהיו, ואם חלילה הייתה גם התמקדות אז לציין זאת.
תחילה אבאר את ההגדרות:
* אם הגיע לעיני פתאום ולא בגלל שהפניתי את המבט כדי לבדוק מה יש שם אלא הגיע בלי ידיעתי כלל שיש שם אדם- אינו נפילה ואף לא מעידה.
*אם הפנתי את הראש אבל הראייה לא ברורה, כלומר שעדיין איני יודע אפי' אם מדובר בבן או בבת- אינו נפילה ואף לא מעידה.
* אם אני קולט מצידי הראייה שיש בת מצידי, אבל מבחינתי לא הסבתי את הראש ולא ניסיתי לחשוב על זה או להמשיך לראות בצורה זו- אינו נפילה ואף לא מעידה.
*אם אני בדקתי וראיתי ראייה לא ברורה כ"כ אבל ברורה מספיק לדעת אם זה בן או בת- זו מעידה
*אם אני בדקתי וראיתי אפי' לרגע את חוסר הצניעות בצורה ברורה (לא ע"י צידי הראייה אלא ראייה ישירה)- זו נפילה.
* נפילה לא מאפסת את הספירה אלא נספרת כנפילה. ובמקביל הצלחה נספרת כהצלחה.
*הצלחה היא כל עוד יש דחף לבדוק ואין לא מעידה ולא נפילה, היא יכולה להיות על אותו מצב אבל דחף שבא אחרי שבירת הדחף הראשון.
*בכל יום שאציין את הציון עלי לציין, אם זה היה במקם עם רמת קושי גבוהה או בינונית או נמוכה.
* אם אחרי שראיתי את חוסר הצניעות המשכתי להתמקד- זו התמקדות ואציין אותה בנפרד.
בקצרה:
פתאום, או בדיקה לראייה מעורפלת, או צידי הראייה- לא נפילות ולא מעידות.
בדיקה וראייה של בן/בת בלבד- מעידה.
בדיקה וראייה של חוסר הצניעות בצורה ישירה- נפילה
בדיקה והתמקדות בחוסר הצניעות- התמקדות.
עלי לפרד יחס הצלחות מול נפילות, ומספר מעידות ומספר התמקדויות.
אז לגבי הבוקר.
9 הצלחות, 5 מעידות. 0 נפילות (ואם לא היה נפילות ברור שלא היה התמקדויות).
ה' יעזור לכולנו בקרוב ממש!!