ברוכים הבאים, אורח

יומנו של יוסי
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: יומנו של יוסי 76 צפיות

יומנו של יוסי לפני 3 חודשים, 2 שבועות #151090

יום 1.
שלום,
אתמול הייתה לי נפילה כואבת מאוד לאחר 15 יום של נקיות.
חשבתי לעצמי מה הטעויות שלי והחלטתי שאחד מהם שאני לא מנהל יומן מסע שניתן לקריאה לכולם.
כאשר היומן מסע ניתן לקריאה לכולם יש בזה משהו מחייב.

אתמול הנפילה שלי התחילה בצורה ממש מעצבנת היצר לא תקף אותי ישירות הוא אמר לי לבדוק רק האם סרט כלשהו בעייתי שראיתי ביום הנפילה שלי קיים בערוץ ביקורת סרטים כלשהו. היה נראה תמים אבל מהר מאוד מהביקורת שהופיע על הסרט הזה נשחפתי בלקרוא ביקורות על סרטים דומים לסרט הזה ומיד לפני ששמתי לב כבר נפלתי בצפייה באותם סרטים.

חשבתי לעצמי פתאום וואי, כמה נזק אני עשיתי לעצמי. כל הדברים האלה שהכנסתי לעצמי בראש בתקופה שלי כמכור לא יצאו לי מהראש בחיים. תמיד הם יקפצו לי לקידמת הראש כאשר יופעלו טריגרים ובאמת אני אף פעם לא אצליח להשתחרר מהם באמת. זה כל כך מצער אותי. אני פשוט מרגיש מיוסר על מה שעשיתי בעבר. על כל הדברים הללו שהכנסתי לראש שלי שעכשיו לא יוצאים ממנו וגורמים לי לנפילות חדשות. איך אני אצליח לשכוח את כל הדברים האלה ולהיות אדם חדש?! איך על דבר כזה אפשר לעשות תשובה שבאמת החומר שראית תמיד ישאר בראש.
אני מרגיש רע עם עצמי. וממש רוצה להחזיר את הגלגל אחורה.

לפחות בינתיים אני אנסה להיגמל שוב אתפלל ואחשוב איך אני משנה את העבר.
הייעד הגדול הוא להגיע ל250 ימים ולתת למוח לשנות את השינויים הנדרשים לגמילה אבל לבינתיים המטרה הקטנה שלי תיהיה 42 יום, פי 2 מהשיא שלי.

בינתיים הלקח שלי לעתיד הוא כזה. אם צץ לך טריגר (פנטזיה מתופשת לחפש לך סרטים לאורה) תנשום (כמו בשיטת STAR ) אבל תחכה עשר דקות עם סטופר שבמהלכו תנסה לשכנע את עצמך למה לא ללכת לראות את השטות הזאת, אם יש ניצחון לאפס את הטיימר ולשמוח עד ההתקף הבא שיבוא כנראה סמוך, אם לא אצליח אז אני בבעיה רצינית מאוד ואצטרך לברר שוב למה אני גומל את עצמי.

נערך לאחרונה: לפני 3 חודשים, 2 שבועות על ידי wanaBeFree.

תגובה: יומנו של יוסי לפני 3 חודשים, 2 שבועות #151091

שלום יוסי יקר,
איך על דבר כזה אפשר לעשות תשובה שבאמת החומר שראית תמיד ישאר בראש?
לעניות דעתי,
דע לך שתשובה היא מחק חזק מאוד,
בזמן שוודאי יש לך 1 וידוי 2 חרטה
ה3 קבלה לעתיד היא חלק מעניין, בו אנחנו חושבים שאנו מרמים,
אבל גם זה שקר של יצר הרע, כי אם באותו רגע אתה חושב או רוצה לעולם לא לחזור לזה - נתפס,
ולא משנה גם אם תחזור לזה, מצוות תשובה קיימת והרי היא מחקה לך את העברה שבעבר,
ואין לך לדאוג לעבר אלא למקד כוחות לעתיד איך אתה משתפר להבא,
ותחשוב שכל רגע שאתה נקי מתגבר על הלא נקי, ובטוח יש לך הרבה יותר רגעים של נקי!
צריך פה עין טובה או לפחות אובייקטיבית על עצמך.

תגובה: יומנו של יוסי לפני 3 חודשים, 2 שבועות #151103

תודה רבה!

תגובה: יומנו של יוסי לפני 3 חודשים, 2 שבועות #151104

יום 2.

אתמול היה ממש קשוח.

דבר ראשון היום הראשון אחרי הנפילה הוא הכי קשה כי זה היום שבו הגוף חווה לפני רגע את החוויה הזאת של הצפייה והוא רוצה דחוף לחזור עליה שוב. ובנוסף אחרי הנפילה אתה נמצא בדאון רציני הייתי מרוחק מהחברה הרגשתי ממש רע כל היום בקטע שלא רציתי אפילו לאכול(עכשיו ב"ה אני מרגיש טוב יותר).

היצר תקף אותי כמו חולה נפש במהלך כל היום. זה תאמת שיגע אותי. אבל כאשר ההרגשה שלך מהנפילה עדיין משפיעה עליך יש לך תשובה מאוד טובה ליצר הרע למה אסור ליפול שוב (אם ככה אני מרגיש עכשיו אחרי הנפילה דמיין לעצמך מה אני ארגיש אחרי נפילה נוספת) וב"ה הצלחתי לעמוד בזה.



אם הייתה אפשרות לזכור את התחושה הזאת שאחרי הנפילה לאורך זמן אני חושב שהגמילה הייתה הרבה יותר פשוטה אבל זה החיים.



על פי נסיון העבר אחרי שעברתי את היום הראשון הימים שאחרי עד היום 7 בערך עוברים בלי שבכלל חושבים על זה ככה שבינתיים אני חושב שיהיה בסדר. החלק הקשה מתחיל בערך מהיום ה7 שבו מישום מה (למרות שאני בקושי על המחשב ואין לי מושג מאיפה פתאום צצים הטריגרים האלה) רמת המשיכה לחזור לזה מתחילה לעלות שוב והמוח מתחיל לשחזר זכרונות עבר מהצפיות האלה במטרה למשוך אותי ומהנקודה הזאת אני מפחד ואני כבר עכשיו חושב מה לעשות על מנת שהתקופה הזאת תעבור בשלווה (הכי הרבה שלי היה להחזיק 21 יום וזאת לא הייתה הנקודה שבה המשיכה לחזרה התחילה לרדת).

שיטפתי פעם ראשונה אדם שאני מכיר מחוץ לפורום הזה מה אני עובר (המלצה שלי חבר הוא יותר יבין אותך ולא ינסה לחנך אותך) הייתי בטוח שהוא יעודד אותי וינסה לעזור לי אבל מסתבר שגם הוא מכור לזה מצחיק קצת. בכל זאת הוא נתן לי טיפים שאצלו בינתיים מחזיקים מעמד (הוא גמול כבר חצי שנה) ואני כבר מנסה ליישם אותם.

תאחלו לי בהצלחה!

תגובה: יומנו של יוסי לפני 3 חודשים, 2 שבועות #151110

יום 3.
היום עבר עלי יחסית בקלות. בקושי היו לי התקפים וגם המעטים שהיו לי נפתרתי מהם בעזרת תכניקה חדשה שחבר שלי לימד אותי מה שהיא עושה היא אומרת שאת מה שראית כבר לא תצליח לשכוח. מה שכן אתה לא חייב לחשוב על זה. במקום לחשוב על הדברים הטמאים האלה תחשוב על העתיד שאתה רוצה. ומה אתה מוכן לעשות בשביל להגשים עתיד זה. בינתיים זה עזר. תתפללו עלי. מקווה שיהיה בסדר

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.33 שניות

Are you sure?

כן