ברוכים הבאים, אורח
  • עמוד:
  • 1

נושא: שנה 91 צפיות

שנה לפני 2 שבועות, 3 ימים #151884

יום 192 ואני רוצה שנה.

כתבתי כבר בפורום של הצג את עצמך שאני מרגיש עתים שוטה. באופן קבוע אני מפסיק לחצאי שנים או קצת יותר ממש בקלות, אבל לא מצליח להשלים שנה. כך חולפות השנים שלי, גם אם בכל אחת מהן יש תקופות נקיות ארוכות, אין אחת נקיה לגמרי. זה מוזר. אבל הפעם אני כותב פה ומקווה שאשלים את שנתי (לכל הפחות).

בתקופה הזו, אחרי יותר מחצי שנה אני מתחיל להרגיש את הקושי ואת הרצון לחזור. אבל אני צריך לבאר מה הכוונה הרצון לחזור. זה אף פעם לא לחזור ל״שם״, אני לא אוהב את ״שם״.

יש לי תיאוריה קטנה, מעניין אותי אם אתם מזדהים איתה.

יש את הדברים שרוב הגברים רוצים מטבעם, הם בדרך כלל לא מגיעים עד לפורנוגרפיה לכתחילה, רק לכיוון הזה. טבע הגלישה היא להיות צרכן פאסיבי למה שנותנים לך, ומה שנותנים לך הוא עוד פיסה ועוד פיסה של משהו מסקרן או מגרה או ״מתקדם״ יותר ממה שרצית. זה טעם נרכש. אלו דברים שלא רצית ואתה גם לא מתגעגע אליהם. רוב מה שמוכרים במקומות ההם, אלו דברים שאין חמדה אליהם. 

אבל לדלת הכניסה יש חמדה ויש געגוע. לאותם דברים שבשבילם באת מראש. אתה יודע שהם יביאו אותך למקום שנוא, אבל הם לא שנואים. אותם אתה יכול גם לתרץ בכל מיני תירוצים. אומנותיים או בידוריים או מה שלא יהיה. 

אני מרגיש בימים אלו כאילו האויב שלי משחק עם המח שלי. הוא משכנע אותי בכל מיני דרכים שאני צריך לראות את זה ואת זה, להתעסק בזה ובזה. כולם יודעים איך זה נגמר בסוף. אבל הוא מתבצר - כמו טרוריסט במערכה האחרונה שלו, מנסה להשיג את הבונקר האחרון שנמצא בשליטתו. הוא ישתגע אם תחלוף שנה - והוא ישכנע אותי שזה אני שמשתגע.

 

תגובה: שנה לפני 2 שבועות, 3 ימים #151886

  • goolife
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 91

אח יקר מזדהה ממש עם כל מילה 
אצלי זה בטווח זמנים קצר יותר.

מזדהה ממש

תגובה: שנה לפני 2 שבועות, 3 ימים #151893

עוד מעט ראש השנה. אני מקווה שיהיה לי בשנה הבאה עוד ראש שנה, י״ב אדר תשפ״ה בו אחגוג השלמה של שנה טהורה.

בשביל זה אני צריך למצוא לי דרך להוציא את הזבוב מהראש, זה שמנסה לומר לי שהחיים שלי יהיו חסרי צבע בלי כמה פעילויות ״בלתי מזיקות״ אבל נצרכות מאוד, כי היופי והדימיון הם שמחת האדם בעולם, כך אומר הזבוב. 

עכשיו הוא זבוב מזמזם קטן, אם אני אלך בדרכו הוא יהיה שליט רודן עריץ וחסר רחמים.

אני צריך למצוא יופי ודימיון במקום אחר כדי שיהיה לי מה לענות לו, כדי שאני לא אפול אחרי החגים, כדי שאחזיק לפחות עד פורים.

אבל איפה אני אמצא יופי ודימיון חלופי?

תגובה: שנה לפני 1 שבוע, 4 ימים #151912

אולי אני צריך לעשות לי תחנות בדרך. תחנה של 2/3 שנה, תחנה של 3/4 שנה.  לתת לי שאיפה לזמן קרוב וגם מוטיבציה להמשך הדרך שהנה אוטוטו מגיעים וחבל לקלקל
איך אני אחגוג תחנות כאלו?

תגובה: שנה לפני 1 שבוע, 3 ימים #151915

חלוקה ליעדים קטנים היא מאוד מומלצת.
ולגבי החגיגה - תמצא לך "|מתנה" שתיתן לעצמך אך ורק בתנאי שאתה עומד ביעדים הקטנים, וככל שאתה מגיע רחוק יותר המתנה גדלה וגדלה
לגבי היופי החלופי - יש תמונות מדהימות של הבריאה להתפעל מהן. יש אנשים שנהנים לראות סרטונים של אנשים מציירים יצירות אומנות, חלק אוהבים להסתכל על מדורה או נחל זורם. תחקור את החיבה שלך למראות יפים - בהיתר. בטוח תמצא משהו.

וכמובן כמובן כמובן - לקראת הזמנים הקשים - להתאמן על תרגיל שמרגיע דחפים, לרשום לך את המוטיבציות שלך על דף ולשנן אותם כל כמה זמן (יום, שבוע), למצוא מישהו להתחייב איתו ושיבדוק איתך יוםיום/שבוע מה המצב שלך. אם כמעט נפלת אז לנתח ביחד איתו את המצב ולשפר את התוכנית שלך להמשך. וכו'. בקיצור - להשתמש בכל הכלים שיש באתר (ובמיוחד בקורס לטוס אל החופש) לקראת הזמנים הקשים.

בהצלחה רבה רבה
ניריוסף,
צוות GYE

תגובה: שנה לפני 1 שבוע, 3 ימים #151935

תודה רבה ניריוסף על העצות הטובות.
הבעיה שלי עם מתנות זה שאני לא מרגיש שיש משהו שחסר לי.
הבעיה ביופי החלופי הוא שתראה ראיה שרוב האומנות מהיוונים הקדמונים ועד אחרוני אחרונים עוסקת ביופי האנושי דווקא, וזה לא דבר מקרי, כי הוא גדול יותר מכל שאר הבריות, וזה דבר שאי אפשר להכחיש. הברכה הגדולה שהבריאה נתברכה בה היא גם הקללה הגדולה שמכלה את נשמתנו - וזה עסק ביש. אבל אני מניח שאתה צודק, אם היופי הגדול הוא קללה אז צריך לפצות את עצמנו ביופי אחר, גם אם פחות ממנו. 
דרך אגב, אני עצמי יודע לצייר לא רע, לא צריך לראות סרטונים של אחרים, אבל דווקא מזה אני מפחד. אני מפחד שהציור יביא אותי לידי ניסיון. זה כל כך חבל... אני אוהב את זה

תגובה: שנה לפני 5 ימים #151973

היום חשבתי שזה שטויות מה שכתבתי קודם על היופי האנושי וכל זה.
ראיתי בבוקר את הזריחה (בעונה הזו ושעון קיץ זה לא כל כך מוקדם) והבנתי שהשמיים יפים מספיק. 
נושא היופי חשוב לי בחיים ואני מרגיש שאילו הייתי גר בסביבה יפה, בטבע או משהו, עם ציפורים וכאלה במקום בניינים ואוטובוסים, הייתי הרבה יותר מסופק ולא מחפש מה שהגדרתי כ״יופי אנושי״. אבל כמובן שחיים כאלו לא אפשריים לי, היום טבע זה למיליונרים...

תגובה: שנה לפני 3 ימים, 22 שעות #151989

יום 206. לא יודע אם מישהו עדיין קורא מה שאני כותב כאן.
בכל אופן, אם אתם עוד קוראים יש לי שאלה שמעניינת אותי.
לאחרונה אני מתחיל לחשוב שאצלי לפחות השימוש הוא סעיף של התמכרות יותר גדולה לתוכן באינטרנט באופן כללי. אחרי שמכלים זמן על כל שטות באינטרנט נשאר ״ציקי קדירה״ בסוף, החלק הנמוך והשרוף בסיר של התכנים - הפורנוגרפיה.
זה מרוב חיפוש אחרי משהו מעניין, מרגש ומפעיל. כלומר, זה לא מתחיל ממין. המין אצלי היה בסדר גמור וגם נשאר ככה במקביל למה שקרה לי (ויוצא גם לפעמים שאפילו הפורנו לא מגרה אותי מינית ברמה הפיזית רק יוצר איזו אובססיה נפשית של לראות את זה ואת זה).
הנושא הזה התחיל להיות בעיה רצינית כשהתחלתי לעבוד בעבודה משעממת עם מחשב, הכרתי את הנושא בעבר כנער פה ושם, אולם כשהתחלתי לקחת את החיים יותר ברצינות הייתי רחוק מזה. אבל בחיי עבודה משעממת עם מחשב ביום יום אתה נכנס להמון תכנים ״רגילים״,. וכמובן מתעורר לפעמים גם יצר מיני וסקרנות ומצטרפים לשעמום, ואז נכנסים לזה. 
וכשנכנסים לזה אז כמו כל תוכן הוא מתחיל לנהל אותך ולא אתה אותו. אבל גם היוטיוב מנהל אותך, גם הטוויטר, החדשות וכו׳. בדיוק באותה צורה. רק שם התוצר מגעיל פחות.

האם יש ביניכם כאלו עם סיפור דומה? האם אתם מרגישים שהשימוש הזה הוא ענף המסתעף מעץ גדול?

נערך לאחרונה: לפני 3 ימים, 22 שעות על ידי justinian.

תגובה: שנה לפני 3 ימים, 17 שעות #151990

  • mose
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 181

פעם הייתי גולש ישר למין עם מטרה ברורה. 
כיום אני ב״ה לא רואה פורנו כבר 250 יום, אבל כן נכנס משעמום לחדשות ואינטרנט ושם אני פתאום מגלה שאני נמשך לתמונות מסוימות ואז אני מבין שזה קשור להתמכרות ומשתדל לעצור מיד. אז כיום אני ממש מבין אותך. 
תהייתי מציע לך לבחון טוב אם אתה נכנס כי אתה רוצה לדעת אם תקפו באירן או כי סתם משעמם ואז בדרך כלל זה ממשיך למין… 
אני אומר לך מה עובד אצלי 
בהצלחה אחי היקר

תגובה: שנה לפני 2 ימים, 23 שעות #152000

גלישות סתמיות הן סממן לשעמום, אין לי ספק בזה. והדינמיקה הזו של להכנס למשהו כללי ולהחריף את ההתעניינות במין בהדרגתיות, זה נוהל שהיה שגרתי. הרבה הלכתי סחור סחור, במידה רבה אני אפילו שמח שהייתי ככה ולא הלכתי ישר עם מטרה ברורה כי מצד אחד זה בזבוז זמן אדיר, לפעמים ממש ברמות שמפריע לתפקוד, אבל מצד שני ככה מתבזבז זמן ליצר עד שהוא מגיע לתכלית שלו ובסוף יש פחות שעות צפיה בתכנית מפורשים.
אגב, עצה טובה: חדשות אפשר לבדוק בטלגרם בלי תמונות מיוחדות שלא קשורות לנושאים החשובים. גם ערוצי החדשות שם טובים יותר

תגובה: שנה לפני 2 ימים, 20 שעות #152006

  • mose
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 181

אין לי כלום יש לי רק את החדשות בעידכוני הוואצפ… 
וטלגרם זה ממש בעייתי ממה שאני יודע . 
השאלה שלי אילך האם אתה יכול לעשות חסימה אמיתית ובנוסף למצוא לך תעסוקה מעניינת כל שהיא ? 

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.48 שניות

Are you sure?

כן