יום 228#
אתמול היה עוד יום מצוין.
הרגשתי פרודוקטיבי מאוד!
התחלתי להרגיש איך ההרגלים הקטנים שאני מסגל לעצמי לאט לאט הופכים לשגרה:
לדוג׳- שמתי לב שאני נוטה לצעוד ממש בדקות שאני חוזר הביתה מהעבודה, לכן, סיגלתי לעצמי הרגל שכל פעם שאני חוזר מהעבודה אני מוריד את התיק ומסדר את המטבח מהארוחות של יום לפני.
אני מתחיל להרגיש שכבר אני עושה את זה אוטומטית בלי לחשוב יותר מידי- זה עוזר!
תודה לכולם שקוראים את המסע שלי, בשבילי זה דרך לפתוח את הבוקר בצורה חיובית.
המשך יום טוב לכולם!