
היי השבוע הלכתי לחופשה קצרה וכל הזמן הרכשתי איזה מועקה כנראה מלחץ יש לי הרבה החלטוץ חשובות בחיים ותחוקת תסכול וךחץ שהדברים יילכן כמו שאני רוצה ואני לא רואה את זה קןרה כרגע משתדל להאמין שהקדוש ברוך הוא יוביל אותי לטוב ולאן שאני צריך ורוצה ...
מעבר בחופשה עצמה אחרי נקיות של עוד מעט חודש ברוך השם נחשפתי לבחורה צעירה ונאה שלמרות שלא יצרתי איתה בכלל קשר נבנה לי רצון עז להיות איתה ובכל פעם שזה הלך לאיזור המחשבה השלילח הבנתי שזה נבנה מתוך רצון אמיתי לקשר חיבור ווזוגיות אבל היה קשה לדכא את הרגשות האלו וכם אני יודע שזה עוד מקודם בשבילי ואני בשלב בחיים עמוס ומעיק שאני צריך להיות בו בעצמי